Miten suhtautua työkavereiden keskinäiseen flirttailuun, kun
toinen on parisuhteessa ja kahden pienen lapsen äiti? Mies on vapailla markkinoilla. Nainen ottaa kai koko jutun kivana leikkinä, mutta mies on aivan tosissaan ja palvoo naista kaikkien nähden. Luulin aluksi jutun olevan läppää, mutta jokin aika sitten nainen kertoi minulle, että mies on sanonut olevansa rakastunut häneen. Naisesta tuo on vain kivaa piristystä arkeen. Hän ei ole tottunut tuollaiseen, koska on ollut saman naapurin pojan kanssa yhdessä koko ikänsä. Liitto on vähän haalistunut, mutta kuitenkin molemmat ovat varmaankin päättäneet olla ikuisesti yhdessä, koska puitteet ovat kunnossa. Uusi talo, hienot autot ja mies on melko varakkaasta perheestä. Velkaa ei ole. Yksinhuoltajana kolmen lapsen kanssa nainen ei pärjäisi, koska on tottunut korkeaan elintasoon.
Tekisi mieli antaa naiselle neuvoja, että laittaisi miehelle ja itselleenkin jäitä hattuun. Ainakin mies särkee sydämensä tosi pahasti, koska selvästi kuvittelee saavansa vastakaikua. Ja nainen kikattelee miehen jutuille, laittautuu kauniiksi niinä päivinä, kun mies on meidän työpisteellämme ja lisää vettä myllyyn.
Tekisi mieli sanoa molemmille jotain, ennenkuin jotain menee peruuttamattomasti rikki, mutta voiko tuollaiseen puuttua? Ja sanon valmiiksi, että noiden kahden suhde olisi tuhoon tuomittu. Mies on täysin kypsymätön kakara, lapseton ja takana vain yksi lyhyt nuoruuden suhde. Nainen on aivan toista maata, mutta mennyt näköjään sekaisin miehen ihailusta, koska ei sellaista kuulemma kotona saa.
P
Kommentit (8)
Mitä se sinulle kuuluu? Olisi varmaan parempi ajatella muita asioita ja lähinnä omia asioitasi.
Minua taas palvoo eräs mies, vaikken tekisi mitään ja yritän olla antamatta ymmärtää mitään. Minkäs minä sille voin, aikuiset ihmiset tietävät itse mitä tekevät.
Jees olen huomannut, että parhaita on juuri sellaiset naiset, jotka on suhteellisen nuorina hankkineet lapset ja menneet naimisiin, olleet kenties kotonakin pitkään ja sitten tulevat työelämään. Ne rakastaa huomiota ja ihailua. Oikein kerjäävät sitä - ja ovat kiitollisia ;)
Et voi puuttua. He ovat aikuisia ihmisiä ja heidän keskinäinen flirttinsä ei ole asia, johon sinä ulkopuolisena voisit puuttua ja mennä antamaan jotain parisuhdeneuvoja. Tuo mieskin ilmeisesti työkaverina tietänee naisen olevan naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 19:36"]
Jees olen huomannut, että parhaita on juuri sellaiset naiset, jotka on suhteellisen nuorina hankkineet lapset ja menneet naimisiin, olleet kenties kotonakin pitkään ja sitten tulevat työelämään. Ne rakastaa huomiota ja ihailua. Oikein kerjäävät sitä - ja ovat kiitollisia ;)
[/quote]
Osuit aivan naulan kantaan
Ja kyllä, mies tietää naisen olevan naimisissa ja että lapsia on. Mutta jotenkin tuntuu, että hän on niin lapsellinen, ettei tajua lasten kuuluvan naisen elämään. Tuntuu vähän teinimeiningiltä molempien puolelta, aivan kuin ei olisi muita kuin he kaksi maailmassa. Mutta oikeassa olette, en kai voi puuttua. Olen vain iältäni vanhempi ja kokeneempi. Itse asiassa olen tehnyt elämäni suurimman virheen tuonkaltaisessa tilanteessa, joten siksi asia minua vaivaa.
T. AP
Sähän et tiedä miten se mimmi pärjäis lastensa kanssa, ellet sitten puhu itsestäs.
Annat mennä sisään ulos, jos mimmi kyselee sulta neuvoja, niin sitten laitat stoppia asialle.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 19:50"]
Sähän et tiedä miten se mimmi pärjäis lastensa kanssa, ellet sitten puhu itsestäs.
Annat mennä sisään ulos, jos mimmi kyselee sulta neuvoja, niin sitten laitat stoppia asialle.
[/quote]
Kyllä tiedän. Sisarensa on yh.
T. AP
Älä puutu. Saat itse vaan kuraa nsikaan ja mihinkään et kuitenkaan voi vaikuttaa.