Mikseihän Estelle-vauvalla ole vielä enemmän tukkaa?
Kun Victoria ja Daniel kuitenkin ovat tummaverikköjä ja ainakin Victorialla on paksu tukka. Luulisi, että vauvankin tukka alkaisi kasvaa ja paksuuntua nopeasti?
Kommentit (17)
Estelle ei nyt oo mikään VAUVA enää.
Minä olin vielä neljävuotiaana kalju, mitä nyt muutama haiven kasvoi siellä täällä. Nyt tukka on paksu ja karhea kuin hevosenhäntä. Hiustenkasvu on kovin yksilöllistä kuten joku täällä jo totesi.
Mun samanikäisellä on vielä vähemmän. Ei saisi minkäänlaista pompulaa tukkaan vielä. Ihan tuuheatukkaisia vanhempia ollaan. Meidän suvussa tukkaa tulee monelle kunnolla vasta yli 2-vuotiaana.
Se rusetti on kyllä aika naurettavan näköinen muuten söpöllä vauvalla...
Miten kehtaatte haukkua täällä pienen lapsen ULKONÄKÖÄ!?? Hävetkää, kateellisest kantturat!
Omalla pojalla oli todella pitkään vain vähän tukkaa/melkein kalju, nyt kouluiässä mitä paksuimmat tummat hiukset :)
Ap, hiustenkasvu on hyvin yksilöllistä. Omista lapsistani toisella oli tuollainen ohut haivenisto vielä parivuotiaaksi asti, mutta nyt 13-vuotiaana tukka on erittäin paksu ja nätti. Toisella taas oli syntymähetkellään jo paksu tukka, ja se on pysynyt hyvänä ja paksuna siitä lähtien (hiukan tuli takaraivolle vauvana kaljua laikkua, mutta tukka ei muutoin lähtenyt missään vaiheessa).
DNA testaukseen äkkiä, tummilla vanhemmilla noin vaalea tyttö!
Mulle kasvoi tukka kunnolla yli 2-vuotiaana ja sen jälkeen tukka on ollut tumma, vahva ja paksu. Hiusten kasvunopeus lapsella ei kerro mitään tulevasta hiuslaadusta.
Miten kehtaatte haukkua täällä pienen lapsen ULKONÄKÖÄ!?? Hävetkää, kateellisest kantturat!
Heluna ottaa nyt itte vaan sen rauhoittavan lääkkeen ja hengittelee syvään. Jos ap ihmettelee, miksei ole enemmän tukkaa, niin millä tavalla se on haukkumista?
Häh?! Omalla samanikäisellä tytöllä on vielä vähemmän tukkaa. Itselläni on kyllä todella paksu tukka, miehellä semmonen ihan normaalipaksuinen.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:36"]
[/quote]
Kouluikään mennessä lienee aika tumma jo. Lasten pigmentti kun kehittyy iän myötä.
nimim. Pienenä sähköinen ohut pellavapää ja nykyään paksu suora kastanjanruskea letti
Aika samanlainen hiuslaatu ollut Victoriallakin pienenä
mä olen tummahiuksinen, samoin mun vanhemmat. Silti olin 2-vuotiaaksi saakka lähes kalju, kunnes vähitellen ohkaiset blondit haituvat kasvoivat. Sama homma mun molemmilla lapsilla. Itsellä hiusten väri tummui kouluikään mennessä tummanruskeaksi, mutta varhaislapsuuden olin aivan blondi.
Mutta onhan hänellä hiuksia! Kauniimpi tuollainen tasaisesti kasvava, kuin muutama valkoinen pitkä tupsu siellä täällä. Niinkuin joka toisella suomalaisella tyttölapsella. Näitä sitten vaalitaan ja laitetaan saparolle vaikka väkisin.
suloinen Estelle.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:36"]
[/quote]
Daniel oli hyvin vaaleahiuksinen lapsena.
http://imageupper.com/i/?S0200010010011S1382472262111107
Hänen hiuksensa tummentuivat vasta aikuisena, niin kuin minullakin. 15-vuotiaana olin vielä aika vaalea ja nyt viisikymppisenä luonnostani melko tummahiuksinen.