Onko sinun koronakuri höltynyt?
Eli etkö enää pidä etäisyyksiä ihmisiin pakollisilla ruokakaupassa käynneillä, et viitsi pitää maskia, käsien pesu tahtoo unohtua? Vai onko homma livennyt totaalisesti käsistä, ja ramppaat baareissa ja muissa turhissa koronalingoissa?
Kommentit (7)
Aika samalla tasolla on pysynyt: huhti-toukokuussa olin kaikkein varovaisin; kesä-heinäkuussa kävin kirpparilla ja muualka kuin ruokakaupassakin ja ehkä hiukan hölläsin. Nyt taas yritän välttää kaikkea turhaa altistumista ja altistamista. Ja pesen käsiä ja pidän etäisyyttä.
On heltynyt, koska levinneisyys on jäänyt tosi matalaksi. Todennäköisyys kohdata koronapotilas täällä missä olen on tosi matala.
Ihan on eletty niin ku ennenkin. Käsiä osasin pestä jo ennen koronaa.
Ei ole minun tahdostani höltynyt. Pidän edelleen etäisyyttä, pysyn pois kaikista tapahtumista ja menoista. En käytä joukkoliikennettä. Pesen käsiä koko ajan. Muistutan lapsiakin käsienpesusta tiuhaan. Käyn kaupassa vain kerran viikossa, apteekissa 3 kuukauden välein. En käy vaatekaupoissa tms. ostoksilla.
Mutta Minun tahtomattani enää ei ole tarjolla etäkoulua, joten lapset joutuvat olemaan ihmislaumassa joka arkipäivä. Minun tahtomattani myös järjestetään tapahtumia, joihin olen työni puolesta velvollinen osallistumaan työtehtävissä.
Piirun verran, kun uudenmaan eristys purettiin. Muutoin rajoitustoimet eivät ole vaikuttaneet elämääni millään tavalla. Tulen ja menen, halaan, pussaan ja kättelen kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Piirun verran, kun uudenmaan eristys purettiin. Muutoin rajoitustoimet eivät ole vaikuttaneet elämääni millään tavalla. Tulen ja menen, halaan, pussaan ja kättelen kuten ennenkin.
Taidat olla sellainen idiootti?
Käymme kerran viikossa kaupassa, maskit naamalla, yritämme pitää etäisyyksiä sen mitä onnistuu, käsien pesu aina heti kun tulee kotiin, kaupungilla käsidesiä. Muualla emme tietenkään käy, sen aika on tulevaisuudessa.