Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ylipainoisia naisia jotka ovat vihamielisiä hoikkia

Vierailija
16.09.2013 |

naisia kohtaan? Minä tunnen, enkä käsitä syytä. Eivät ne hoikatkaan ole vihamielisiä niitä pallerompia kohtaan.

Kysehän on omista valinnoista: haluaako tehdä ulkoiselle olemukselleen jotakin vai ei. Suuret luut & kilpirauhasongelmat ovat vähän vanha vitsi jo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tyypit ovat esimiesasemaan päästyään täysiä saatanoita.

Vierailija
2/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Niin yksinkertaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sen sijaan tunnen montakin hoikkaa tai normaalipainoista ihmisitä, jotka halveksuvat lihavia :/

erilaiset piirit meillä AP.n kanssa selkeesti

Vierailija
4/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari jotka oman työnkuvansa kautta puuttuvat aina kauniiden ja hoikkien naisten tekemisiin. Outo sattuma, mutta koskaan kukaan ruma lihava nainen ei tee mitään väärin työtehtävissään. Saman ovat huomanneet toki muutkin ja asiasta on puhuttu. Ja säälitty. Katkeruus ja kateus ovat hyvin surullisia asioita ja vievät varmasti paljon kokijansa energiaa ja voimia.

Vierailija
5/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari jotka oman työnkuvansa kautta puuttuvat aina kauniiden ja hoikkien naisten tekemisiin. Outo sattuma, mutta koskaan kukaan ruma lihava nainen ei tee mitään väärin työtehtävissään. Saman ovat huomanneet toki muutkin ja asiasta on puhuttu. Ja säälitty. Katkeruus ja kateus ovat hyvin surullisia asioita ja vievät varmasti paljon kokijansa energiaa ja voimia.

Vierailija
6/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani aina mainosti että lihavan äidin sylissä on lapsilla mukavampaa olla kuin normaalipainoisen, pehmeämpi äiti on parempi.

Vierailija
7/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:47"]

En.

Sen sijaan tunnen montakin hoikkaa tai normaalipainoista ihmisitä, jotka halveksuvat lihavia :/

erilaiset piirit meillä AP.n kanssa selkeesti

[/quote]

Niin, mutta se ei ole sama asia. Ne tekee sen hyvästä syystä!

Vierailija
8/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullatulla on isänpuoleinen suku täynnä noita. Kehuvat tisseillään ja miten laihoilla ei niitä muka edes ole. Kylässä käydessä tuputetaan ruokaa, ja jollei jaksa, niin loukkaannutaan. Ärsyttää, koska yleensä se ruoka ei ole erityisen hyvää ja mistään pullista en pidä ollenkaan. Serkkuani joka on ollut koko ikänsä "pulska" palvotaan ja puhutaan, että "tuollainen naisen kuuluu ollakin". 

Vierailija
9/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen miehen. Hän on siis ystäväni (joka on myös ylipainoinen) aviomies. Kovaan ääneen haukkuu laihoja naisia yleisesti, sekä tietysti pienirintaisia, vaikka vieressä olisi vaimonsa kavereita jotka selvästi hoikkia naisia jolla tuskin B-kuppia suuremmat ole. 

En tajua miten kukaan jaksaa kattella sellasta ukkoa. En minä tykkäisi jos omalla miehelläni olisi jokin pakkomielle haukkua naisia, oli kyse sitten pienistä rinnoista tai lihavuudesta. No, jonkinlaistahan alemmuuskompleksia sen on pakko olla, kun haluaa tieten tahtoen loukata vaimonsa kavereita. Itse olen siis pyöreä, joten asia ei ole varsinaisesti koskenut minua, olen vain tyrmistyneenä kuunnellut vieressä, miten jollekkin voi olla niin suuri pakkomielle toisten ulkonäkö.

Vierailija
10/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tuttava- ja ystäväpiiriini kuuluu seka laiheliineja, normaalipainoisia että enemmän ja vähemmän pulleroita. Jotain pientä ystävällismielistä naljailua on aina silloin tällöin, mutta koska kaikki ovat tunteneet toisensa miltei hiekkalaatikolta asti, osataan pieneen kuittailuun suhtautua oikein.

Eri asia on sitten se, että joku alkaisi heittää todella ilkeitä kommentteja toisista. Siitäpä ei pidettäisi.

Vierailija
11/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ylipainoisena olen kateellinen hoikille, mutta ei tulisi mieleenkään olla heitä kohtaan vihamielinen painon takia. Kusipäitä löytyy kaikenkokoisina.

Vierailija
12/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:23"]

naisia kohtaan? Minä tunnen, enkä käsitä syytä. Eivät ne hoikatkaan ole vihamielisiä niitä pallerompia kohtaan.

Kysehän on omista valinnoista: haluaako tehdä ulkoiselle olemukselleen jotakin vai ei. Suuret luut & kilpirauhasongelmat ovat vähän vanha vitsi jo.

[/quote]

En yhtään. Sitävastoin toisinpäin, hoikkia vihamielisiä isokokoisia kohtaan tämän palstan perusteella tuntuisi löytyvän kasapäin. Sukupuolesta tosin ei aina varmuutta, vihamielisyydestä sensijaan näytettä liiaksi. 

Tai sitten on vain yksi trollaaja, joka jaksaa jaksaa jaksaa. :)

Vierailija
13/13 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 13:13"]

Tunnen yhden tällaisen miehen. Hän on siis ystäväni (joka on myös ylipainoinen) aviomies. Kovaan ääneen haukkuu laihoja naisia yleisesti, sekä tietysti pienirintaisia, vaikka vieressä olisi vaimonsa kavereita jotka selvästi hoikkia naisia jolla tuskin B-kuppia suuremmat ole. 

[/quote]

Onkohan sama mies vai onko näitä enemmänkin?

Minulle uuden tuttavani aviomies sanoi ekan kerran meillä vierailtuaan kakkukahvilla, että "eihän sussa ole edes  mistä kiinni ottaa". Olin tyrmistynyt. Siis ihan sama mitä hän minusta ajatteli, mutta sanoa tuollaista ääneen suuunnilleen 2 tunnin tuttavuuden jälkeen. Ylipainoinen vaimo naureskeli vieressä. No, siihen se tuttavuus tyrehtyikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän