Ei stna... Taidan ovuloida
Tää ei voi olla totta! Miehen kanssa meillä on ollut tosi pitkä ns. kuiva kausi, ja nyt viikoloppuna äidyttiin sitten puuhastelemaan. Meillä on ollut käytössä kondomit, kun niin vähän on ollut tarvetta, ja nyt mä oikein rukoilin, että oltaisi ilman, kun ei tunnu miltään niiden kanssa, mulla oli menkat (alkaneet 2 pvää aiemmn) ja ajattelin, ettei mitään vaaraa ole. No, nyt musta tuntuu, että ovuloin! Jumalauta, jos niin on! Mä en VOI nyt tulla raskaaksi, se olisi ihan kamalaa!!!
Apua ja neuvoja?
Ja ei, en ole teini ja tiedän, ettei varmoja päiviä ole, mutta näin nyt kävi kuitenkin. Toi oli kuitenkin mahdollisimman epätodennäköinen päivä tulla raskaaksi, kun menkat oli just alkaneet.
Kommentit (45)
No jos yleensähän esim 28 päivän kierrossa tulee ovis kiertopäivälle 14 ja sulla taas on se lyhempi kierto sen 7 päivää. Jos taas kiertopäiviä olis 30 tulee ovis yleensä kiertopäivälle 16 eli siihen lisätään se 2 päivää. Mutta se vaihtelee voi se olla myöhemminkin, mutta se luteaalivaihe vai mikälie piti olla minimissään sen 10 päivää että munasolu vois kiinnittyä kohtuun eli sulla myöhäsin ovis vois olla kiertopäivä 11.
Ei siis kyllä meen ostamaan sitten sen pillerin. Musta olisi kyllä toisaalta kiva saada vielä yksi lapsi, mutta tämä on nyt tosi, tosi huono hetki. Taidanpa pirauttaa nyt miehelle töihin...
ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:16"]
Vai h-tti, onko se ovulaatio KAHTA viikkoa ennen menkkoja? Mä luulin että viikkoa!!!
ap
[/quote]
Ei h-tti...! Myönnä pois, että suakin naurattaa...
No oon kyllä yks urpo tosiaan... Onneksi vielä voi nauraa, parin viikon päästä olis naurattanut jo vähemmän, jos olisin plussannut raskaustestissä.
ap
Kyllä tuo melko vahvalta näyttää! Olisiko se sitten aivan kamalaa, jos tulisit nyt raskaaksi?