Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei stna... Taidan ovuloida

Vierailija
16.09.2013 |

Tää ei voi olla totta! Miehen kanssa meillä on ollut tosi pitkä ns. kuiva kausi, ja nyt viikoloppuna äidyttiin sitten puuhastelemaan. Meillä on ollut käytössä kondomit, kun niin vähän on ollut tarvetta, ja nyt mä oikein rukoilin, että oltaisi ilman, kun ei tunnu miltään niiden kanssa, mulla oli menkat (alkaneet 2 pvää aiemmn) ja ajattelin, ettei mitään vaaraa ole. No, nyt musta tuntuu, että ovuloin! Jumalauta, jos niin on! Mä en VOI nyt tulla raskaaksi, se olisi ihan kamalaa!!!

Apua ja neuvoja?

Ja ei, en ole teini ja tiedän, ettei varmoja päiviä ole, mutta näin nyt kävi kuitenkin. Toi oli kuitenkin mahdollisimman epätodennäköinen päivä tulla raskaaksi, kun menkat oli just alkaneet.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovishaamu EI ole ovis. LH-hormonia on aina jokin verran veressä ja testi löytää sen. Mutta Oviksessa sitä hormonia nimenomaan on paljon, jollointestiviivan pitää olla yhtä vanha kuin kontrolliviivan. Raskaustesti on sitten asia erikseen, raskaushormonia veressä on ainoastaan jos raskaus on alkanut, eli haamukin on raskaus.

Vierailija
22/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumoompa tässä oman kokemukseni perusteella pari tässä ketjussa esitetty väitettä!

A) Menkkojen jälkeen voi todellakin ovuloida heti. Itse ovuloin n. 3 päivää kk jälkeen. 

B) En tiedä mistä tuo 20% mahdollisuus on? Itse olen raskautunut kaksi kertaa kolmen kierron aikana. (ensimmäinen meno kesken, toivottovasti nykyinen pysyy matkassa mukana <3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä ihan sekasin nyt. Toi testiviiva on kyllä todella selvä, eli ei todellakaan mikään haamu, muttei myöskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Argh...

Ja edelliselle: Tuo 20% mahdollisuus on keskiarvo. Toisilla tärppää useammin, toisilla harvemmin, ja oma ikä ja terveydentila vaikuttaa tietysti myös mahdollisuuksiin tulla raskaaksi. Itselläni myös tuo yritys-onnistumis -suhde on 100%, eli olen (ollut) todella hedelmällinen.

ap

Vierailija
24/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa kuvan testistä nettiin, toimiikohan toi linkki:

http://kuvaton.com/k/Y7JJ.png

Vierailija
25/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onha tuo kohtuu vahva, mutta tiesitkö että jos sulla menkat niin se testiviiva voikin olla sellanen vahvahko? Näin kuullu en tiedä onko perää..

Vierailija
26/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh... nyt sitten odotellaan pari viikkoa ja ap tupsahtaa tänne kertomaan positiivisesta raskaustestistä.

Taitaa olla Porvoon postimyynnistä hankittu nuokin liuskat...

Vierailija
27/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta kaiken lisäksi ne menkat loppui eilen. Kestivät siis todella vähän aikaa, 3-4 päivää.

ap

Vierailija
28/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:51"]

Hehheh... nyt sitten odotellaan pari viikkoa ja ap tupsahtaa tänne kertomaan positiivisesta raskaustestistä.

[/quote]

Ööh, miksi sanot noin? Onko toi sun mielestä siis positiivinen? Ei tosiaan ole provo, mä en vaan koskaan ole käyttänyt ovistestejä, enkä siis osaa tulkita niitä.

ap

Vierailija
29/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan just menkkojen jälkeenkin (en oo juuri menkkojen aikaan kokeillu) ollu tuon tapainen viiva ovistestissä. Tuskin on pelkoa raskaaksi tulemisesta. Noi "tulin menkkojen aikana raskaaksi" -tarinat ovat kuitenkin aika harvinaisia.

Vierailija
30/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestin viiva pitää olla yhtä vahva tai jopa vahvemp kuin se kontrolliviiva vasta sitten voi lukea sen positiiviseksi. Toisaalta ovis hyvää kyytiä tulossa testin perusteella ja jos siittiöt elossa niin kyllä vain voit raskaaksi tulla.

Vierailija
31/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata... Mitämä nyt teen? Ärsyttää, kun en ole halunnut pillereitä käyttää niiden hormonien takia, ja nyt pitäis sitten kuitenkin varoiksi ottaa järkyttävä hormoniannos.

ap

Vierailija
32/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:51"]

[/quote]

Ööh, miksi sanot noin? Onko toi sun mielestä siis positiivinen? Ei tosiaan ole provo, mä en vaan koskaan ole käyttänyt ovistestejä, enkä siis osaa tulkita niitä.

ap

[/quote]

Toi oli odotettua. Mitä pikemmin ja pontevammin ap ryhtyy kiistämään olevansa provo, sitä todennäköisempää se on. Koitapa keksiä jotain muuta tekemistä...

Vierailija
33/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä sulle edes on, onko tää provo vai ei? Eihän sun tarvitse tänne kirjoittaa tai edes tätä lukea! Mulla vaan saattaa ensi vuoden puolella tupsahtaa vauva tai jopa kaksoset, kuten mies ennusti, niin mua tämä aihe sattuu kiinnostamaan. Ehkäpä se olet sinä, jonka kannattaisi keksiä parempaa tekemistä, vai mitä luulet?

ap

Vierailija
34/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap ovistesti uudestaan huomenna jos viiva vain vahvistunut niin asia selvä sulla ovis , jos taas himmennyt niin ei sulla ole tulossa ovista tai ole tällähetkellä.

Vierailija
35/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos otan sen pillerin huomenna, niin siitä ei ole enää juuri minkään vertaa apua käsittääkseni. Ehkä Mä nyt kuitenkaan vaan en ota sitä, tuli mitä tuli. Paitsi että jos tulee vauva, tulee myös ongelmia. Tosin kyllä nekin sitten ajan kanssa menee ohi. Ehkä. Tai sitten ei.

Voi itku...

ap

Vierailija
36/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos otan sen pillerin huomenna, niin siitä ei ole enää juuri minkään vertaa apua käsittääkseni. Ehkä Mä nyt kuitenkaan vaan en ota sitä, tuli mitä tuli. Paitsi että jos tulee vauva, tulee myös ongelmia. Tosin kyllä nekin sitten ajan kanssa menee ohi. Ehkä. Tai sitten ei.

Voi itku...

ap

Vierailija
37/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... sulla siis yleensä kierto se 21 päivää ja silloin ovisiosusi kiertopäivälle 7.  Mikä kiertopäivä kun olitte yhdynnässä?

Vierailija
38/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miten se ovis osuisi kiertopäivälle 7? Mä jotenkin luulin, että viikkoa myöhemmin, eli viikkoa ennen menkkoja, eli tarkoittaisi siis kp 14 suunnilleen. Olenko ihan sekaisin?

Oltiin yhdynnässä kp 3, siis kuukautisten 3. päivänä. Vai enkö tajua kierrosta mitään?

ap

Vierailija
39/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai h-tti, onko se ovulaatio KAHTA viikkoa ennen menkkoja? Mä luulin että viikkoa!!!

ap

Vierailija
40/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä sanoin miehelle päivällä, että just silloin, kun eniten tekisi mieli olla ilman sitä kondomia, sitä eniten tarvitaan. Eli taisin olla just oikeassa valitettavasti.

Ja tähän vatvomiseen meni sitten taas tämä päivä...

ap