Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Jutta U. kaamein poliitikko ikinä!?

Vierailija
16.09.2013 |

Siis en voi sietääs itä naista, kylmä ja kalsee ja koko ajan teennäinen. En usko et olen ikinä nähnyt Juttaa edes hieman rentona.

Ja toinen on Päivi Räsänen, sellainen kamala tekohymy ja on sitä mieltä et mies on perheen pää...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 13:23"]

Dyykkari T. Halonen, tuo lespaava kukkahattumannekiini #1, ay-liikkeen äärikommari ja suvaitsemattomuuden esitaistelija on vertaansa vailla KOKO Suomen historiassa. 

[/quote]

Hassua, että puhut viestissäsi Suomen historiasta. Viestisi nimittäin osoittaa sen, ettet ymmärrä historiasta yhtään mitään ;-)

Tarja Halosen suuri arvo ja merkitys Suomen historiassa on mielestäni siinä, että Tarja on rikkonut lasikattoja ja osoittanut, että elämme oikeasti tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Tarja on suomalainen työläisyksinhuoltajan tyttö, josta tuli koko kansan presidentti. Mahtava juttu! Historia tulee nostamaan Tarjan suomalaisten suurmiesten öh... suurhenkilöiden joukkoon, vaikka aikalaiset eivät vielä näe Tarjan suuruutta. Minä olen kiitollinen Tarjalle siitä, että hän on toiminut esimerkkinä ja näyttänyt tietä yhdenvertaisuuteen suomalaisessa yhteiskunnassa.

[/quote]

Puhut "hieman" pehmeitä. Missä on lasikatto, missä voin havaita sen?

Peter Panit, merenneidot, keijukaiset, lepakkomiehet, älykkäät naiset ovat ihan yhtä todellisia loogiikkasi mukaan.

Todellisuus = havaintojen maailma. Olemassaolo=havaituksi tuleminen. Muu on pelkkää lapsellista satua.

Yhdenvertaisuus on aivan eri asia kuin Halosen kannattava tasa-arvohöpsismi.

[/quote]

Ziisus, mikä idiootti yrittää esittää näppärää ja päteä. Pieleen meni ja allakirjoitit ääliömäisyytesi näillä kommenteilla.

[/quote]

Aivosi on pielessä ja mätänä. Deeku vosu. Opettele ymmärtämään asioita. Asiat eivät ole olemattomia, vaikka sinulla olematon penis onkin. Vain hullu idiootti väittää, että pystyy havaitsemaan lasikaton tai Peter Panin. 

Säälin teitä älyvapaa reppanat, kuinka te peruskoulunkin läpäisitte? 

Tv. Yli-ihminen, persu, tavis&nuivis

Vierailija
62/66 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:17"]

Puhut "hieman" pehmeitä. Missä on lasikatto, missä voin havaita sen?

Peter Panit, merenneidot, keijukaiset, lepakkomiehet, älykkäät naiset ovat ihan yhtä todellisia loogiikkasi mukaan.

Todellisuus = havaintojen maailma. Olemassaolo=havaituksi tuleminen. Muu on pelkkää lapsellista satua.

Yhdenvertaisuus on aivan eri asia kuin Halosen kannattava tasa-arvohöpsismi.

[/quote]

No niin, päästiin asiaan. Näytä minulle neutroni. Älä siis näytä piirrosta siitä, vaan näytä se. Ja sitten samaan syssyyn vaikkapa luokkayhteiskunta.

Aivan: olet idiootti. Et tsemppiä sulle vaan jatkossakin. =)

[/quote]

Olen anti-idiootti, idioottina sinä et huomaa näköjään eroa. Elä sinä infantiili etana siellä satumaassasi. Pikkutyttölassukka, säälin sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:46"]

Jutta on presidenttiainesta! Nykyaikainen nainen Tarjan viitoittamalla tiellä. Kyllä miehetkin tykkää Jutasta, edustava, kaunis, suomalainen nainen. Oikeudenmukainen, tavallinen jees-tyyppi. Valtiomies... taas tää sama juttu, valtiohenkilöainesta, mitäs muuta? Jutta rulettaa ja Katainen tottelee, niinkuin pitääkin :-)

[/quote]

Itse skininä ihailen Stalinia ja Hitleriä yli kaiken. Jutta on liian pliisu minun makuuni. No makuasioista turha kinastella.

Vierailija
64/66 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pidän kommunisti- ja kansallisosialistidiktaattoreita paljon pahempana. Niin ja heidän kannattajiaan ja seuraajiaan. Jos naispoliitikon ilmeet ja eleet ei ole mieleesi, keskity muuhun. Jos taas itse poliittinen sanoma ei miellytä, äänestä toista puoluetta.

Vierailija
65/66 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on, vähän ennen Hitleriä ja Pol Potia.

Vierailija
66/66 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on paras! Olen tavannut livenä ja voin kertoa, että Jutta on kiva tyyppi.