H&M verkkokaupasta ei voi enää tilata laskulle, mikäli ei ole jäsenyyttä eli sovellusta älypuhelimessa!!!
Kommentit (12)
Näin, koska kaikki on nykyään NIIN kätevää.
Oikeasti? Eikö siellä ole se klarna ollut jo jonkin aikaa käytössä?
Vierailija kirjoitti:
On mutta sitä on muutettu niin, ettet voi maksaa laskulla jos et ole jäsen. Jäsenyyttä varten pitää olla sovellus. Ihan haistapaska firma.
Ap
Hyvä, säilyy monella luottotiedot.
Kyllä mä ainakin olen H&M jäsen vaikka en edes omista älypuhelinta, että ei tarvitse olla sovellusta.
Sovellus täytyy olla jos haluaa ostaa myymälästä laskulle, verkkokaupasta pystyy tilaamaan ilman sovellusta laskulle, jäsen täytyy siis silloinkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen H&M jäsen vaikka en edes omista älypuhelinta, että ei tarvitse olla sovellusta.
Älä pilaa hyvää pöyristymistä ikävillä faktoilla.
Minä olen jäsen, tilaan aina laskulle eikä minulla ole sovellusta. Tietokoneella teen aina tilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta sitä on muutettu niin, ettet voi maksaa laskulla jos et ole jäsen. Jäsenyyttä varten pitää olla sovellus. Ihan haistapaska firma.
Ap
Ei tarvi sovellusta jäsenyyttä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sen jäsenyyden siis saa ilman älyluuria?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sen jäsenyyden siis saa ilman älyluuria?
Ap
Menet siellä nettisivulla kohtaan Kirjaudu sisään ja sieltä liity jäseneksi.
En oo sen firman lumppuja tilannutkaan.