Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako joku ensisijaisesti sektion?

Vierailija
26.08.2020 |

Millä perusteilla sen "saa" 🤔

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin. En uskalla edes ajatella alateitse synnyttämistä! Selkärangan alanikamat varmaan antavat periksi ja halvaannun. Ja jos niin huonosti ei käy, niin ainakin repeän pahasti. Sitten mies alkaa pettää kun seksi ei enää ole samaa kuin ennen, voi pettää jo raskausaikana, puhumattakaan vauva-arjesta. Pelkään myös kuolevain synnytykseen, että pumppu pettää. 

Vierailija
2/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä sen pahan pelon takia saa. Joudut tosin käymään keskusteluja ja varmaan jollain pelkopoliklinikallakin. Mutta ei sinua pakoteta alatiesynnytykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sektioluvut on aika isoja maissa, joissa sen voi vapaasti tai lähes vapaasti valita. Eli moni haluaa.

Vierailija
4/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektiosta kestää yleensä paljon kauemmin toipua, ei mitään järkeä valita sitä itse.

Vierailija
5/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin. En uskalla edes ajatella alateitse synnyttämistä! Selkärangan alanikamat varmaan antavat periksi ja halvaannun. Ja jos niin huonosti ei käy, niin ainakin repeän pahasti. Sitten mies alkaa pettää kun seksi ei enää ole samaa kuin ennen, voi pettää jo raskausaikana, puhumattakaan vauva-arjesta. Pelkään myös kuolevain synnytykseen, että pumppu pettää. 

Niin tai mieti jos jäät nyt auton alle! Tai ainakin jotain voi tippua niskaasi taivaalta! TAI SAAT VERITULPAN tai mieti jos yhtäkkiä vaan kuolet ilman syytä?!?

Vierailija
6/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan menehtynyt ilman suunniteltua sektiota. Lapsi perätilassa, ei kääntynyt edes väkisin ja magneettikuvan mukaan lantioni niin kapea ettei olisi mahtunut perätilassa ulos.

Vierailija
7/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä keskiluokka ja parempi väki kalenteroi synnytyksen jo hyvissä ajoin. Siellä sektio on pääsääntö. Mielestäni aika kurjaa, kun esimerkiksi viime viikolla sain viestin ystävättäreltä, että perheen lisäys syntyy lokakuun 14. päivä.

Vierailija
8/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis saada, ihan oman halun takia. Itse maksaen siinä tapauksessa, toki.