Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Haluaako joku ensisijaisesti sektion?

Vierailija
26.08.2020 |

MillĂ€ perusteilla sen "saa" đŸ€”

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse haluaisin. En uskalla edes ajatella alateitse synnyttĂ€mistĂ€! SelkĂ€rangan alanikamat varmaan antavat periksi ja halvaannun. Ja jos niin huonosti ei kĂ€y, niin ainakin repeĂ€n pahasti. Sitten mies alkaa pettÀÀ kun seksi ei enÀÀ ole samaa kuin ennen, voi pettÀÀ jo raskausaikana, puhumattakaan vauva-arjesta. PelkÀÀn myös kuolevain synnytykseen, ettĂ€ pumppu pettÀÀ. 

Vierailija
2/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin ja kyllĂ€ sen pahan pelon takia saa. Joudut tosin kĂ€ymÀÀn keskusteluja ja varmaan jollain pelkopoliklinikallakin. Mutta ei sinua pakoteta alatiesynnytykseen. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀhÀn sektioluvut on aika isoja maissa, joissa sen voi vapaasti tai lÀhes vapaasti valita. Eli moni haluaa.

Vierailija
4/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

sektiosta kestÀÀ yleensÀ paljon kauemmin toipua, ei mitÀÀn jÀrkeÀ valita sitÀ itse.

Vierailija
5/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin. En uskalla edes ajatella alateitse synnyttĂ€mistĂ€! SelkĂ€rangan alanikamat varmaan antavat periksi ja halvaannun. Ja jos niin huonosti ei kĂ€y, niin ainakin repeĂ€n pahasti. Sitten mies alkaa pettÀÀ kun seksi ei enÀÀ ole samaa kuin ennen, voi pettÀÀ jo raskausaikana, puhumattakaan vauva-arjesta. PelkÀÀn myös kuolevain synnytykseen, ettĂ€ pumppu pettÀÀ. 

Niin tai mieti jos jÀÀt nyt auton alle! Tai ainakin jotain voi tippua niskaasi taivaalta! TAI SAAT VERITULPAN tai mieti jos yhtÀkkiÀ vaan kuolet ilman syytÀ?!?

Vierailija
6/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin varmaan menehtynyt ilman suunniteltua sektiota. Lapsi perÀtilassa, ei kÀÀntynyt edes vÀkisin ja magneettikuvan mukaan lantioni niin kapea ettei olisi mahtunut perÀtilassa ulos.

Vierailija
7/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JenkeissÀ keskiluokka ja parempi vÀki kalenteroi synnytyksen jo hyvissÀ ajoin. SiellÀ sektio on pÀÀsÀÀntö. MielestÀni aika kurjaa, kun esimerkiksi viime viikolla sain viestin ystÀvÀttÀreltÀ, ettÀ perheen lisÀys syntyy lokakuun 14. pÀivÀ.

Vierailija
8/8 |
26.08.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ pitÀis saada, ihan oman halun takia. Itse maksaen siinÀ tapauksessa, toki.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn seitsemÀn