Mitä ruuaksi treffeillä?
Niin, vinkkejä kaivataan. Mitä hyvää ja mieluusti suht helposti valmistettavissa olevaa ruokaa tarjoaisit treffikumppanille?
N36
Kommentit (37)
Lohta uunissa ja keittää niiden kanssa perunoita ja porkkanoita. Metsäsienikastike ja konjakkisinappia ja sitruunaa. Helppo mutta maistuva ja terveellinen ateria.
Jälkiruoaksi jotain jäätelöä ja kahvia.
Sushia, ja syödään käsin. Olivat treffit kuinka onnistuneet hyvänsä sormet ainakin haisevat kalalta.
Tee kinkkupiirakkaa. Piirakka sillä kuitenkin on mielessä.
Hernekeittoa! Ei tule sitä hiljaista heh heh
Kevyt hyvä salaatti ja lasit valkoviiniä.
Italialaista ruokaa: esim. salaatti, joku kiva pasta ja jälkkäriksi vaikka tiramisu.
Miksi SINÄ tarjoaisit treffikumppanille ruokaa, eikö hän kutsu sinut syömään muualle tai itse tee sinulle ruokaa.
Helpompi listata mitä EI laittaa:
mutkikasta (kestää kauan, riski että menee pieleen)
salaatinkastiketta (salaatikastike roiskahtelee salaatinlehdistä vaatteille, ja näin hänen tai sinun 500 euron paita on pesulavalmis (40 euroa eikö) sillä et saat öljyätäpliä pois, varsinkin kemiallisesti pestävästä tai käsin vaatteesta)
Pastaa (sama kuin salaatinkastike, roiskuu päälle ja kasvoille pasta on sotkuista syötävää et halua pilata mahdollisesti hienoa /kallista asuasi carbonara kastikkeella, etkä halua että penne roiskuu naamaan)
Ruodollista kalaa, koipia, hummeria, ostereita jne kaikki jotka vaativat käsityötä, perkaamista, tonkimista, kuorimista jne kuten edellä sotkuista hommaa
EI siis sotkuista syötävää, niitä syödään sitten mahdollisesti parisuhteen jo alettua kotiverkkareissa
EI myöskään täyttävää ruokaa koska energiaa ei liitä lisäaktiviteetteihin (wink-wink) eli ei Pizzaa eikä isoa pihvia, ei valtavaa hiillarilatausta
Parhaiten jotain jota voi syödä lusikalla tai haarukalla tai puikoilla:
SOPIVAT:
Sushi (ei sotkua)
Keitot (miso, tai muut orientaalit ruokaisat keitot)
Laatikkoruoat (helppo syödä)
Curryt, padat jos eivät roisku päälle
Littana pihvi joka helppo syödä haarukalla ja veitsellä
Uuniperuna täytteellä
Herkullisia jälkiruokia niin saa sopivasti sokerihumalaa päälle, jäätelö on helppo
Grillata pihalla jos mahdollista ja haluatte aktiiviset treffit..... jos kutsuttu on esim mies, niin mies pääsee näyttämään positiivista maskuliinisuutta ja hoitamaan grillauksen, jos nainen tarjoaa grillattavat, tässä nainen pääsee näkemään onko miehestä mihinkään, pystyykö tuottamaan tuloksia tai kyseleekö ohjeita koko ajan. Tämä on tärkeä suhteen polariteetteja ajtellen, nämä roolit toki ovat vaihtuvia mutta tässä kohden mies näyttää että on dynaaminen eikä mikään äidin tossukka.
Kasviksia, salaattia ja kalaa tai lihaa siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi SINÄ tarjoaisit treffikumppanille ruokaa, eikö hän kutsu sinut syömään muualle tai itse tee sinulle ruokaa.
Eikö nainen voi vuonna 2020 kutsua miestä tai toista naista kotiinsa treffeille syömään?
Ei tod mitää jälkiruokii, aikuiset ihmiset syö korkeintaan palan tummaa suklaata jälkkärix.
Itse en ole koskaan valmistanut uunilohta, joten sitä en uskaltaisi yrittää ettei epäonnistu. Grillatakaan en oikein osaa. Jonkun perushelpon arkiruoan tyyppisen voisin valmistaa ja salaattia lisukkeeksi. Jos mies haluaa hyvän ruoanlaittajanaisen, niin joutuu valitettavasti jatkamaan etsimistä :D Voisin toki hänen kanssaan opetella ruoanlaittoa. Pakotettuna en. Miehen kanssa opettelisin mieluusti. Joskus kun joku neuvoja jakeleva nainen kyseli että jokos olen oppinut itse laittamaan ruokaa, niin nousi niskakarvat pystyyn. Olin silloin tosin parikymppinen. Nytkään en osaa kuin reseptiä seuraamalla helpohkoja ruokia.
En siis ole ap.
Grillimakkaraa jonka joutuu syömään käsin. Seksikästä jos mikä. :)
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa! Ei tule sitä hiljaista heh heh
Saattaa yöllä peitto heilahdella.
Kiitos vinkeistä! En ole kummoinenkaan ruuanlaittaja vaikka reseptiä osaankin noudattaa. Joku ihmetteli miksi mies ei valmista minulle ruokaa tai vie ulos syömään, noh hän on molemmat jo tehnyt joten olisi kohtuullista että itsekin hieman yrittäisin. Mies paistoi pihviä ja ankkaa, teki myös lämpiviä voileipiä, korvapuustit osti kaupasta kahvin kanssa. Sushilla ollaan käyty. Energiaa olisi parempi riittää muihinkin aktiviteetteihin kuin syöminen- kuten moni kommentoijakin hyvin totesi.
-ap
Salaattia. Ei liian kevyttä, että mies ei toisaalta ärsyynnu mutta jaksaa panna.