Ääliö mies taas kerran
Laitoin tänä iltana pastaa makkarakastikkeella ja pyysin miestä pilkkomaan makkarat ja paistamaan ne ajatellen, että tämä ainakin onnistuu. No eiköhän ukko ollut alkanut paistaa niitä KATTILASSA, vaikka meillä todellakin löytyy myös paistinpannu kaapista. Selitteli siinä että näin olisi helpompi tehdä se kastike, eikä tule niin paljon tiskiä...
Huh, kyllä helpotti taas vähän avautua.
Kommentit (17)
Fiksuahan toi on. Siitä paistamisesta jää kattilan pohjaan hyvä maku, jonka saa mukaan siihen kastikkeeseen. Mikä siinä sun mielestä on pielessä?
Noin minäkin teen, Rasvakin roiskuu vähemmäm kun on korkeat laidat.
Pöyristyttävää. Miten hän kehtasi tehdä oman päätöksen. Ota ero.
Eli ap oli tässä se tarinan ääliö eikä naisena tiedä, miten ruokaa laitetaan!
Miehen kannattaisi pistää moinen kiertoon.
Kuka hölmö tekee makkarakastiketta?
Tuntuu siltä, että ap purkaa nyt mieheensä omia ongelmiaan. Ei täyspäinen ihminen tuolla tavalla pillastu jos joku paistaa makkarat kattilassa. Varsinkaan kun se on ihan fiksu tapa.
Anteeksi vain edellisille vastaajille mutta kyllä on outoa paistaa makkarat kattilassa!!! Kyllä ne paistetaan ja saadaan ruskea,paistunut pinta niihin ihan paistinpannussa ja mikä vielä parasta niin rautapannussa jotta kans rspea pinta tulee! Et sori vaan ymmärrän ap.tä. Itse sitten siirtäisin makkarat sivuun ja tekisin kastikkeen ja lopuks yhdistäisin ne. Mistälähtien makkarat on PAISTUNUT kattilassa? Mutta ei tuosta suuttua tarvi......on vaan vähän ihmeellinen mies......
Tää on niin ensimmäisen maailman ongelma... Onnea, jos arjessasi suurimmat ongelmat ovat tuota luokkaa!
Kyllä ne makkarat paremmin siellä kattilassa paistuu! Ja niin muuten kuullottuu sipulitkin kattilassa paremmin, kuin pannulla.
Mä luulen, että nyt olisi kaikille osapuolille parempi, että ap antaa kokkausvastuun miehelleen, kun ei siihen itse selvästikään kykene!
Joo.... No, Mä olisin ollu iloinen jos ex mies olis edes yhden kerran 15 vuoden aikana yrittänyt jollain tavalla auttaa ja osallistua ruoanlaittoon. En nähnyt kertaakaan sitä keittiössä muuta kuin kyselemässä mitä on ruokana ja kauanko vielä kestää...
En ole ikinä paistanut kattilassa mitään, enkö ajatellut paistaakaan. Ymmärrän ap:n ihmetyksen hyvin. :)
Ääliö tai ei, silti sisimmässäsi rakastat miestäsi, kerran kun olet miehesi kanssa alun perin alkanut yhdessä olemaan. :)
Ap:n oma moka: olisit pyytänyt paistamaan _paistinpannussa_, jos se paistoväline oli hommassa merkityksellisintä.
Mitäs idioottimaista tossa on? Mäkin teen joskus noin, koska se tosiaan on helpompaa.