Kello pysähtyy kun ihminen kuolee
Elikkä onko teidän suvussa tai oletteko kuulleet, ett jollain läheisellänne tapahtuneen tätä, kun ovat kuolleet niin kello pysähtyny siihen aikaan..
Kommentit (10)
Ei. Sairaalan kello jatkoi vaan eteenpäin vaikka lapseni kuoli.
Jumala pysäyttää kellon, kun ihminen kuolee. Jumala haluaa säästää luontoa ja energiaa (se esim. ottaa kuolleen kellosta patterin pois, kun se tuumi, ettei kuolleen tervitse enää katsoa ajan kulumista).
En ole kuullut kuin tarinoita. On yhtä mystillistä kuin se, että moni kello EI pysähdy samaan aikaan kun ihiminen kuolee.
Ei pysähtynyt kun appi kuoli. En ole kuullut muistakaan kellon pysähtymisistä suvussa, vaikka useissa hautajaisissa olen ollut.
mun mummin kuolessa kävi noin,että hänen sairaalassa oleva rannekello pysähtyi samaan aikaa mikä kuolinajaksi kirjattiin--tiedä sitten oliko kello pysähtynyt sinä vai jo esim.edellisenä päivänä
Kyllä se aika tietää milloin on aika lopussa.
Kyllä minun kello pysähtelee. Mm äitini kuoltua kotona odotti pysähtynyt kello. En ensin tajunnut koko asiaa.
Suvussa on erikoisia henkilöitä. Kaivon katsojia, povareita, jonkin sortin shamaaneja ja enteiden ja ufojen näkijöitä.
Itsellänikin on outoja piirteitä, mutta en ala niitä tähän avaamaan. On olemassa ihmisiä, jotka pelkäävät näitä asioita ja siksi pilkkaavat. Moni sanoo, ettei usko mihinkään tällaiseen. Kuitenkin pelkäävät vähän kaikkea.
Miksi pitää pelätä kuollutta ihmistä, jos ei usko henkimaailmaan? Sehän on vain kasa lihaa ja luita.
Kyllä, setäni kuollessa heidän häälahjaksi saamansa kello pysähtyi samalle hetkelle. Se oli semmoinen vanha ketjuilla vedettävä kello, veto ei ollut loppunut mutta kello pysähtyi. Tätä sitten laittoi sen uudelleen käymään.