Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe vapaa- dieetti. Miten olette aloittaneet?

Vierailija
15.09.2013 |

Kuinka monta kertaa viikossa (päivässä) on hyvä määrä, että tulee näkyviä tuloksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita dieettiä vaan muuta elämäntapojasi ja niin, että voit elää muutosten kanssa lopun elämääsi! Se, mikä lihotti eilen, lihottaa myös ylihuomenna vaikka olisitkin tänään dieetillä.

Peruasioita: riittävä liikunta, säännöllinen ateriarytmi, lautasmalli ja riittävästi vettä. Painonhallinta ei ol etähtitiedettä vaan maalaisjärjen käyttöä, mikä on unohtunut useimmilta ihmisiltä kun juostaan tyylillä "hetimullekaikkinyt".

Vierailija
2/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaa-dieetti on kokonaisvaltainen ajattelutava muutos.  Se sisältää vain sen että hyväksyt painoindeksin 28 ja yli olevan normaali itsellesi, joka olet isoluinen ja keskivertoa lihaksikkaampi vaikka et juuri harrastakaan liikuntaa (lähinnä puhut siitä sujuvasti) sekä tietouden siitä että vaatteiden kokomerkinnät muuttuvat jatkuvasti eli vuoden 1994 koko 34 vastaa nykyistä kokoa 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 5:2:lla. Kahtena päivänä viikossa käyn vain vilkaisemassa ensimmäisen sivun avausten otsikot, mutta viitenä päivänä palstailen ihan tavalliseen tapaan. Tulokset ovat alkaneet jo näkyä: en enää viihdy palstalla normaaleina palstailupäivinäkään yhtä pitkiä aikoja kuin aiemmin.

Vierailija
4/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole onnistunut vielä, mutta syytän siitä imetystä. Aina, kun imetän, niin käyn palstailemassa, että saan jotain tekemistä. Mutta imettäessähän ei saisikaan mennä dietille! :)

Vierailija
5/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on totaali palstalakko tai mopo karkaa käsistä. Kohtuukäyttö ei sovi minulle.

Vierailija
6/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en palstaile ollenkaan klo 18.00 jälkeen

Vierailija
7/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 11:46"]

Itse olen 5:2:lla. Kahtena päivänä viikossa käyn vain vilkaisemassa ensimmäisen sivun avausten otsikot, mutta viitenä päivänä palstailen ihan tavalliseen tapaan. Tulokset ovat alkaneet jo näkyä: en enää viihdy palstalla normaaleina palstailupäivinäkään yhtä pitkiä aikoja kuin aiemmin.

[/quote]

Mullakin on käynyt näin. En tosin noudata tällaista 5:2 kaavaa, vaan avaan vain ne otsikot, jotka oikeasti vaikuttavat kiinnostavilta. Nykyään monesti selaan 3-4 sivun otsikot, eikä yksikään tunnu avaamisen arvoiselta.