Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys etä-äideille/etäisille

Vierailija
15.09.2013 |

kuinka usein pidätte lapsianne?

Olen etä-äiti ja minulla 2 tytärtä (11v. ja 8 v.).

Lastenvalvojalla tehdyn sopimuksen mukaan ovat minulla perjantai-illasta lauantai-iltaan (24h) eli 4 vuorokautta kuukaudessa. Käyvät kyllä kylässä useamminkin viikolla esim.koulun jälkeen.

Maksan elatustukea 303e/kk eli sen 151e/ per lapsi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisä ja joka toinen viikonloppu perjantaista sunnuntaihin. Exän ollessa työmatkoilla, lapset tulevat luokseni n. 3 - 8 yötä/kk. Viikkotapaamisia erikseen ei ole, ei myöskään sellaista virallista tapaamissopimusta tai elatussopimusta. Maksan tällä hetkellä 250 euroa/lapsi.

Vierailija
2/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onkin varmasti paremmat tulot kuin mulla. t.ap , mutta kiitos vastauksesta. me asutaan exän kanssa alle 1 km päässä toisistamme, joten tytöt käyvät usein viikollakin. exää tosin nähnyt viimeksi joulukuussa. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etävanhempana (Isä) Tytär on luonani joka toinen vkl (perjantai iltapäivästä maanantaiaamuun) ja lisäksi on yksi arkitapaaminen joka viikko (käytänössä iltapäivästä seuraavaan aamuun). Satunnaisia poikkeuksia esim. töiden takia ajoittain. Elatusapua maksan 234,xx € / kk. Tytär on päiväkoti-ikäinen.

Vierailija
4/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 11:29"]

Sulla onkin varmasti paremmat tulot kuin mulla. t.ap , mutta kiitos vastauksesta. me asutaan exän kanssa alle 1 km päässä toisistamme, joten tytöt käyvät usein viikollakin. exää tosin nähnyt viimeksi joulukuussa. t.ap

[/quote]

Kieltämättä meillä on molemmilla hyvät tulot, sekä ex-vaimolla että minulla. Ero meni muutenkin sovussa eikä kumpikaan kärsinyt taloudellista vahinkoa, saimme talon myynnistä hyvän voiton vielä lisäksi.

Meillä on nykyään välimatkaa yli 10 km ja ex-vaimon kanssa on ihan hyvät välit.

Vierailija
5/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5: todella paljon onnea, jos olette noin hyvissä väleissä. Minäkin haluaisin olla hyvissä väleissä exän kanssa, mutta hän ei halua. t.ap

Vierailija
6/6 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5: oletko jo uudessa suhteessa? t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi