Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkit kassalla. Miten vaikuttaa sinuun? Et pysty vastustamaan, ne himottaa, mutta pystyt vastustamaan vai

Vierailija
26.08.2020 |

Ei vaikuta mitenkään?
Mulle ne ei vaikuta mitenkään. Siksi myös säästövinkki, että käy vain kerran viikossa kaupassa, jottei tule heräteostoksia, on minulle täysin pöljä neuvo.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska en syö mitään makeaa.

Vierailija
2/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nipputarjous '3 kympillä'? Itse ostan vain yhden, jos en tarvi kuin yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomaa niitä.

Vierailija
4/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät herätä mitään tuntemuksia, en ole niin makean perään. Aiemmin olin, mutta kun siirryin syömään vegaanisesti ja suklaiden tarjonta pieneni huomattavasti, niin olen päässyt eroon sokerikoukusta. :)

Vierailija
5/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusta kassakarkkeja koskaan vaan ihan sieltä hyllystä jos tarvitsen

Vierailija
6/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin ostan karkit ja suklaat jo aiemmin karkkihyllystä.

Vierailija
7/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes huomaa karkkeja kassalla.

Mutta teen kyllä yhtä jos toista ihan muuta heräteostosta kaupassa käydessäni. Piti ostaa porkkanoita niin ostankin myös lehtisalaattia ja avocadoa, piti ostaa maitopurkki niin ostankin myös juustoa.

Vierailija
8/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä kovin usein houkuttelevia tuntemuksia. Menee hampaat kipeiksi ja suuhun tulee haiseva sammal sokerista.

Vierailija
9/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joskus olen tsekannut kassojen karkit, niin siinä on yleensä ne huonoimmat vaihtoehdot! Tupla, yöks... Kismet, Geisha, Pepe... niitä en voi edes keliaakikkona syödä. Pätkis menettelee.

Eli ei tule kiusausta kun tietää, että jos karkki haluaa niin parhaat on joka tapauksessa haettava hyllystä. :D

Vierailija
10/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kun ei niissä mitään hyviä ole. Ostan karkkini sieltä hyllystä. Purkkaa tai pastilleja joskus ostan siitä kassalta.

Vierailija
11/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään. Harvoin karkkia tekee mieli muutenkaan.

Vierailija
12/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään koska en halua syödä niitä.

Vierailija
13/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä sitten ostaa, kun siihen tyrkylle laitetaan?

Vierailija
14/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä sitten ostaa, kun siihen tyrkylle laitetaan?

Lapsiperheet ja osa aikuisista.

Vierailija
15/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ne vie tilaa tulitikuilta, joita ei jostain syystä ole joka kassalla tarjolla.

Kassan karkeissa ei koskaan ole mun lemppareita, joten teen valintani karkkihyllyllä. En mä kumejakaan siitä kassalta osta vaan kempparihyllystä.

16/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä makukondomit? Neil Hardwick kertoi juuri lukemaan oppineen tyttärensä kysyneen kassalla, mitä nuo ovat. Hardwick selitti kelpo isänä lyhyesti, mitä kondomit ovat. Tytär ymmärsi vastauksen ja kysyi jatkokysymyksen: minkä takia niissä on mansikan maku. Tähän vastaamiseen Hardwickin kieli ei enää taipunut, kun ympärillä oli jo iso kiinnostunut kuulijakunta ja tytär vasta 6-7 -vuotias.

Vierailija
17/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsinainen herkkuper*e, mutta makeanhimo iskee yleensä aina vasta iltaisin. Kaupassa ei tee mieli koskaan ja sitten illalla kärsin kun ei ole mitään hyvää mässyä, mutta eipähän tule paljon syötyäkään niitä tämän vuoksi.

Vierailija
18/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät herätä mitään tuntemuksia, en ole niin makean perään. Aiemmin olin, mutta kun siirryin syömään vegaanisesti ja suklaiden tarjonta pieneni huomattavasti, niin olen päässyt eroon sokerikoukusta. :)

Mä olen kaikkien herkkujen perään, mutta mullakin veganismi rajoitti tarjontaa huomattavasti, ja nyt syön paljon vähemmän herkkuja. :)

Vierailija
19/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä karkkihyllyjen meen eihän kassalla ole hyviä.

Vierailija
20/20 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes huomaa karkkeja kassalla.

Mutta teen kyllä yhtä jos toista ihan muuta heräteostosta kaupassa käydessäni. Piti ostaa porkkanoita niin ostankin myös lehtisalaattia ja avocadoa, piti ostaa maitopurkki niin ostankin myös juustoa.

Sama. Terveydenhuolto muuten ajattelee tämän olevan merkki kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä eli ei kannata mainita, jos joskus satut asioimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän