Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raaskisko ostaa netistä 800e takin?

Vierailija
15.09.2013 |

Toisaalta ihan mielettömän hieno, laadukas ja just sellanen mitä oon kuolannut pitkään. Kestäisi käytössä ja kehtaisi käyttää varmaan ikuisesti... Mut kuitenkin hinta on aika suolainen ja vielä kokeilematta pitäisi ostaa. Suomesta noita ei saa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen valmistama?

Vierailija
2/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

schott usa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis schott nyc

Vierailija
4/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, jos Suomessa ei myydä kyseistä merkkiä ja takissa ilmenisi valmistusvika niin sitten sen joutuisi lähettämään ulkomaille, ja jos kyseinen valmistava yritys on EU:n ulkopuolella niin joutuu tehdä tullin vientiselvitykset myös viallisen reklamoidun tuotteen palautuksessa.

Olen nykyään hieman skeptinen ulkomailta sokkona tilattujen merkkituotteiden kohdalla koska itselläni on ollut niin luksusmerkkikenkää ja -laukkua, sekä kalliita merkkipäällystakkeja joissa laatu pettänyt (mm. laukuissa kultapinnoitteet rapistuneet ja lohkeilleet, hihnojen messinkiosat värjänneet ympäriltä vaaleat nahat, kiiltonahka halkeillut, kengissä nahka alkanut menemään kurtulle, tonnin kengissä korko vääntynyt ihan oudosti 2 tunnin käyttökerran jälkeen, takeissa untuvat karanneet sisuksista tukottain, hihan ommellut vuoret kääntyneet kierteelle jne jne jne)

Vierailija
5/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on se jossa kestävän näköistä nahkaa ja karvaa, niin näyttää laadukkaalta, ajattomalta ja pitkäikäiseltä :) Palautus sinne paikkaan lienee aika helppoa jos ei miellytä? Go for it! Sua harmittaa kuitenkin myöhemmin kun en ostanut ja joku muu vei nenän edestä.

Vierailija
6/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 02:46"]

Toisaalta ihan mielettömän hieno, laadukas ja just sellanen mitä oon kuolannut pitkään. Kestäisi käytössä ja kehtaisi käyttää varmaan ikuisesti... Mut kuitenkin hinta on aika suolainen ja vielä kokeilematta pitäisi ostaa. Suomesta noita ei saa.

[/quote] USAstako meinasit tilata?

Vierailija
7/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin satasen takki Suomesta ja anna loput rahat köyhille.

Vierailija
8/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 03:33"]

[/quote]

Osta itse!

Vierailija
9/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 03:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 03:33"]

[/quote]

Osta itse!

[/quote]

En osta. Mä oon köyhä.

Vierailija
10/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, pitääkö ko. takki käyttää pesulassa vai voiko pestä itse? Yleensä sellaisella takilla ei ole kovin pitkää elinikäennustetta, jos sen puhtaanapito hankalaa. Ei tunnu herkulta vetää ooh niin ihanaa, mutta 10 vuotiasta  vuoresta hiostunutta takkia niskaansa. Kuitenkin joka vuosi tulee uusia ja vielä ihanampia malleja myyntiin. Silti voi olla hyvä sijoituskin tuo vaate. Hae googlesta vaikka englanniksi, mitä mieltä tästä takista ollaan noin ylipäätään. Löytyy varmaan mielipiteitä.

Vierailija
11/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vai käyttäisit sitä sitten seuraavat viitisenkymmentä vuotta kun on niin kiva? Pöh, parin vuoden jälkeen se alkaa näyttää vanhalle ja kulahtaneelle, tylsälle ja liian usein päälläsi nähdylle ja se päätyy kaapin perälle. En ostaisi. Ostaisin mielummin 2-4 asiallista takkia tuon yhden hinnalla.

Vierailija
12/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kylläpäs 5:lla on ollut paljon ongelmia "luksustuotteiden" kanssa :D.

Minulla ei ole ollut moista edes halpavaatteiden osalta. Trikoo-t-paidat nyt saattavat venähtää pesussa, mutta muuten ostamani vaatteet, kengät ja laukut kestävät vuosia.

Vierailija
13/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 on oikeassa. Harva ihminen, joka väittää ostavansa vain vähän (tai kohtuudella) näitä "kalliita ja laadukkaita" tuotteita, ei kuitenkaan halua käyttää niitä kovin monta vuotta vaan kohta ollaan taas ostamassa uutta. Itsepetos on niiiin yleistä.

Vierailija
14/14 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Salainen Agentti myy tota merkkiä Suomessa?