Bb-Jori, ihanan mukava mies.
Saattaapi olla tuossa talossa järkevin asukki. Sen silmistä näkee rauhallisuuden ja järkevyyden. Ihana mies. Ja panisinkin vielä..=)
Kommentit (30)
Uitut. Murteet ovat piristäviä.
Sinä olet kamala.
Bb-talon mittapuulla vaikuttaa hyvältä tyypiltä, mutta voi olla, että muu seura siellä ei ole ihan paras mittari.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:19"]Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.[/quote] 1
Jäänyt iltalääkkeet ottamatta?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 04:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:19"]Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.[/quote] 1
Jäänyt iltalääkkeet ottamatta?
[/quote]
Olisko tullut väärään ketjuun viesti :-o
Joo se baletti ja vaahtokarkki tehtävät oli hienot :D
Mahtavat suoritukset!
Onko oikeesti seukannu myös reijon kanssa?
Reijo heitti sen ulos sukujoulusta kun Jorskuli riehui.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 20:30"]
Reijo heitti sen ulos sukujoulusta kun Jorskuli riehui.
[/quote]
siis seukkasi reijon kanssa?
En tykkää ulkonäöstä enkä persoonasta. Ja se junttimurre on kamala!