Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bb-Jori, ihanan mukava mies.

Vierailija
14.09.2013 |

Saattaapi olla tuossa talossa järkevin asukki. Sen silmistä näkee rauhallisuuden ja järkevyyden. Ihana mies. Ja panisinkin vielä..=)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Jori pikkarisi kastumaan?

Vierailija
2/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorin äiti oli yläasteella mun luokanvalvoja. Mukavan, vaikka hieman ongelmallisen pojan on kyllä kasvattanut. Tykkään kyllä Jorista, ei ole sellainen "läyhääjä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos sattuu diggaamaan huumetyypeistä. :)

Vierailija
4/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:59"]

Toki, jos sattuu diggaamaan huumetyypeistä. :)

[/quote]

No eipä ne huumeet ole kovin isoa osaa esittäneet Jorin bb-elämässä.

Puhuin nyt siis Jorista persoonana, en mahdollisista huumeista joskus jossain.

Vierailija
5/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätysmiehiä. Siihen on aina jokin syy :/

Vierailija
6/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoisen hyvän seuramiehen oloinen kaveri.

En kyllä panis, on vähän liian _mukavan_ oloinen tyyppi, sellainen johon en miehenä luottais. Oli kuulemma eilen kertonut olleensa n. 1500 naisen kanssa, eli aikamoinen individualisti taitaa olla.

Vierailija
7/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, leppoisa mies. T. Reijo salmelainen.

Vierailija
8/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti 1500 naisen kanssa, lol. 

Vierailija
9/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissen ja kenen muun kanssa ''touhunnut''?

Vierailija
10/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:49"]

[/quote]

siskonsako

Vierailija
11/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan entisen vaimonsa, Kristiina Salmisen.

Vierailija
12/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, krisse, reijo ja vika exä. Ketäköhän ne noin 1497 muuta ovat.

Vierailija
13/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:49"]

[/quote]

BB-Iidan kanssa ainakin.

Vierailija
14/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Niin ihanasti se eilisillan bileissä puristeli Anun persettäkin ja virnisteli samalla Reetulle.

Vierailija
15/30 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:44"]

Ihan varmasti 1500 naisen kanssa, lol. 

[/quote]

Saahan sitä sanoa mut kuka oikeesti uskoo...

Vierailija
16/30 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikailee törkeesti välillä naisten kimpussa. Mikäli ei ihan lähiaikoina ole parannusta tehnyt.

Vierailija
17/30 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.

Vierailija
18/30 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:19"]Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.[/quote]

....??????????

Vierailija
19/30 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti."

Siis anteeksi mitä??? Putosin kärryiltä ennen kuin sain ensimmäisen lauseen loppuun...:0

Vierailija
20/30 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:19"]Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.[/quote]

Eli tykkääkönää Jorista vai et?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan