Bb-Jori, ihanan mukava mies.
Saattaapi olla tuossa talossa järkevin asukki. Sen silmistä näkee rauhallisuuden ja järkevyyden. Ihana mies. Ja panisinkin vielä..=)
Kommentit (30)
Jorin äiti oli yläasteella mun luokanvalvoja. Mukavan, vaikka hieman ongelmallisen pojan on kyllä kasvattanut. Tykkään kyllä Jorista, ei ole sellainen "läyhääjä".
Toki, jos sattuu diggaamaan huumetyypeistä. :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:59"]
Toki, jos sattuu diggaamaan huumetyypeistä. :)
[/quote]
No eipä ne huumeet ole kovin isoa osaa esittäneet Jorin bb-elämässä.
Puhuin nyt siis Jorista persoonana, en mahdollisista huumeista joskus jossain.
Kierrätysmiehiä. Siihen on aina jokin syy :/
Se on semmoisen hyvän seuramiehen oloinen kaveri.
En kyllä panis, on vähän liian _mukavan_ oloinen tyyppi, sellainen johon en miehenä luottais. Oli kuulemma eilen kertonut olleensa n. 1500 naisen kanssa, eli aikamoinen individualisti taitaa olla.
On, leppoisa mies. T. Reijo salmelainen.
Ihan varmasti 1500 naisen kanssa, lol.
Krissen ja kenen muun kanssa ''touhunnut''?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:49"]
[/quote]
siskonsako
Ei, vaan entisen vaimonsa, Kristiina Salmisen.
Ok, krisse, reijo ja vika exä. Ketäköhän ne noin 1497 muuta ovat.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:49"]
[/quote]
BB-Iidan kanssa ainakin.
´Niin ihanasti se eilisillan bileissä puristeli Anun persettäkin ja virnisteli samalla Reetulle.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:44"]
Ihan varmasti 1500 naisen kanssa, lol.
[/quote]
Saahan sitä sanoa mut kuka oikeesti uskoo...
Sikailee törkeesti välillä naisten kimpussa. Mikäli ei ihan lähiaikoina ole parannusta tehnyt.
Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:19"]Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.[/quote]
....??????????
"Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti."
Siis anteeksi mitä??? Putosin kärryiltä ennen kuin sain ensimmäisen lauseen loppuun...:0
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:19"]Tämä "sain mitä voin" anteeksi putosin kärrystä.Minä tässä mietin,että "hänen" tapaus on pelottava. Eikä jokainen ottaisi vastaan. Ja "hänen" tapauksessa minä olen todellinen aattee. Voisin antaa mahdollisuuden parempaan elämään ja normaaliin perheelämään. Koska "hän" on ansainnut tätä. Näitä kirjoituksia/aloituksia tyyliin "ei ammatta,uuma paikallaan..". Sinä,mitä sinä tiedät elämästäni. Kuka olen ammatiltaan,mitä kiva teen,mitä harrastan. Mitkä ovat elämäni prioriteetit. Vai tämän palstan perustella teet päätöksiä? Älä vitsi enempää sanoa. Sinua hädin tuskin kiinnostaa naisen mielipide. Sen sijan kiusaaminen kiinnostaa kyllä. Luethan normaalisti.[/quote]
Eli tykkääkönää Jorista vai et?
Saako Jori pikkarisi kastumaan?