Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärellä musta silmä

Vierailija
25.08.2020 |

Huomasin juuri tyttärelläni olevan musta silmä, kun hän tuli suihkusta. Kuulemma pari päivää sitten tiputti puhelimensa naamalleen, mutta en ymmärrä miksi ei kertonut aiemmin. Väkisin tulee mieleen tytön poikaystävä, joka on täällä nytkin. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaat molemmat

Vierailija
2/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kertaa ollut kun oon kompuroinut kännissä. Oon törmännyt oveen ja peiliin ja kyllä mä niitä koitin piilotella, oli kamalan näköistä.

Onko tyttö aran oloinen? Miltä pariskunnan välit vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää salaa onko poikaystävä väkivaltainen, esimerkiksi ex-tyttöystäviltä tms. On vaikea kuvitella että puhelin välttämättä aiheuttaa sitä, toki mahdollista jollain tavalla.

Vierailija
4/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt kostaa sille miehelle samalla mitalla.

Vierailija
5/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat!

Vierailija
6/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille poikkikselle piparia kostoksi.

Vierailija
7/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari kertaa ollut kun oon kompuroinut kännissä. Oon törmännyt oveen ja peiliin ja kyllä mä niitä koitin piilotella, oli kamalan näköistä.

Onko tyttö aran oloinen? Miltä pariskunnan välit vaikuttaa?

Tyttö meni jokseenkin vaikeaksi, kun aloin kyselemään ja suhde on vähän erikoinen, koska tämä poika käyttäytyy välillä tunkeilevasti ja alentavasti esim. nappaa tytön syliin.

-ap

Vierailija
8/18 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kinkympää ollut

Vierailija
9/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailee, joten selvä peli. Väkivaltainen paska tuo ”poikaystävä”.

Vierailija
10/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovissa pitäisi olla aina käyttöohje kun naiset niihin niin usein törmäilevät

Vierailija
11/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä ulos kämpästä ja painostat tyttäresi kertomaan mitä on tapahtunut. Pelasta lapsesi, mahdollisesti jopa henki. Tehkää sille jätkälle selväksi, että  jos ottaa yhteyttä niin pääsee poliisin kanssa asioimaan. Kova kovaa vastaan.

Vierailija
12/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari exää käynyt käsiksi ja tehnyt mustelmia kaulaan ja kasvoihin. Oon peittänyt meikillä ja huivilla. Olin sen jälkeen varmaan tavallista hiljaisempi ja sulkeutuneempi.

Miehet ei jättäneet yksin sekunniksikaan ennenkuin mustelmat hävisi ja pitivät silmällä koko ajan.

Onko tytön käytös muuttunut? Vahtiiko mies koko ajan?

Voi olla että turhaan huolestut, mutta ois hyvä saada tyttö irti miehestä muutamaksi päiväksi, ei se mitään uskalla sanoa jos pelkää miestä.

(Toisaalta taas jos koittaisi piilotella, niin varmaan pakkeloisi meikillä piiloon)

Vierailija
13/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä ulos kämpästä ja painostat tyttäresi kertomaan mitä on tapahtunut. Pelasta lapsesi, mahdollisesti jopa henki. Tehkää sille jätkälle selväksi, että  jos ottaa yhteyttä niin pääsee poliisin kanssa asioimaan. Kova kovaa vastaan.

Riippuu siitä, onko tytär alaikäinen vai täysi-ikäinen. Jos on täysi-ikäinen ja poikaystävä hallitsee (miltä vaikuttaa jos kerran salailee mustelmia), niin siinä on se vaara, että tytär laittaa uhkavaatimuksen ja poikaystävän painostuksen takia välit poikki perheeseensä.

Vierailija
14/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari exää käynyt käsiksi ja tehnyt mustelmia kaulaan ja kasvoihin. Oon peittänyt meikillä ja huivilla. Olin sen jälkeen varmaan tavallista hiljaisempi ja sulkeutuneempi.

Miehet ei jättäneet yksin sekunniksikaan ennenkuin mustelmat hävisi ja pitivät silmällä koko ajan.

Onko tytön käytös muuttunut? Vahtiiko mies koko ajan?

Voi olla että turhaan huolestut, mutta ois hyvä saada tyttö irti miehestä muutamaksi päiväksi, ei se mitään uskalla sanoa jos pelkää miestä.

(Toisaalta taas jos koittaisi piilotella, niin varmaan pakkeloisi meikillä piiloon)

He ovat koko seurustelunsa ajan viettäneet paljon aikaa tiiviisti keskenään ja niin on nytkin. Tyttö on ollut vähän vaisumpi varsinkin tänään, mutta en keksi mitään tapaa erottaa heitä toisistaan.

-ap

Vierailija
15/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina jäävät näihin suhteisiin?

Vierailija
16/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi viettää äiti-tytär-aikaa tms. kahdestaan?

Ei kenellekään mustelmaa silmän kohdalle tule itsestään eikä minkään kännykän kanssa.

Se on kyllä kumma kun jotkut naiset on sellaisia, ettei ne arvosta itseään yhtään vaan jäävät hakattavaksi. Voin sen käsittää jos ei ole paikkaa minne mennä eikä ketään kuka auttaisi mutta useilla kuitenkin on. 

Toivottavasti tämä on provo.

Vierailija
17/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fritsu silmäkulmassa? Senkin sanominen vanhemmalle voisi vähän nolottaa.

Vierailija
18/18 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla se mieskin musta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme