Meille kelpaa laihat naiset!
Meille kelpaa laihat naiset! Kyllä meille miehille kelpaa laihatkin naiset! Mutta miten saisin yhteyden johonkin teistä? Itse pirkanmaalta olen.
Kommentit (14)
Pakollinen: kuka seurustelee ensisijaisesti bmi-lukeman kanssa? Kyllä mussa mies iski silmänsä ensisijaisesti johonkin muuhun kuin solisluihin.
bmi 20,3
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:45"]En usko, että kelpaa bmi alle 20 kenellekään.
[/quote]
Mä taas en usko, että yli 20 bmi kelpaa kenellekkään.
t: n bmi 22
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:32"]
Pakollinen: kuka seurustelee ensisijaisesti bmi-lukeman kanssa? Kyllä mussa mies iski silmänsä ensisijaisesti johonkin muuhun kuin solisluihin.
bmi 20,3
[/quote]
Ulkonäkö huomataan ensin.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:32"]
bmi 20,3
[/quote]
Ulkonäkö huomataan ensin.
[/quote]
Osa miehistä ei vilkaisekaan muihin kuin laihoihin naisiin. Eli kyllä ulkonäkö ekana ratkaisee, onko kiinnostusta enempään vai ei.
Siis kukaan miehistä ei vilkaisekaan, kuin hoikkiin naisiin. "Miehet" sitten erikseen, jotkuthan panee vaikka sikaa.
Niin mullekin, mutta jostain syystä pyöreät ja siitä ylöspäin naiset kiehnäävät kimpussani. Ja kiltti kun olen niin en kehtaa koskaan kieltäytyäkään. Ei jää paikkaa houkutella laihoja kun aina joku tukevampi hyökkää kiinni.
Ei varmasti jää paikkaa, jos vielä ne siitä ylöspäinkin naiset kiehnäävät kyljessä.
Joo hyi, esim Victoria's secret enkelit on kaikkk niin ällöjä ja rumia. Tuskin kelpais kellekään. Eiku
En usko, että kelpaa bmi alle 20 kenellekään.
Eihän tuota kukaan usko! Kaadutte tuulessa eikä ole miehellä mitään mistä ottaa kiinni. /s
t. hoikka nainen, josta saa ihan hyvin kiinni. Olen Pirkanmaalta, mutta valitettavasti mies ei päästä vieraisiin :(
Olethan ap. itsekin laiha ja ihana? ;)
Jep!