Minulla on koulutusta vastaava vakituinen työ, pitkä avioliitto ja lapsiluku täynnä
Niin sanokaa yksikin pätevä syy miksi minun pitäisi panostaa ulkonäkööni ja viitsiä nähdä vaivaa sen eteen.
Kommentit (32)
Pessimisti kirjoitti:
Koska tuon kaiken voi menettää.
... joten ulkonäköön keskittyminen auttaisi, miten? Ap
Miehesi vuoksi, että myös hän pitäisi sinua edelleen kauniina kun vanhenet. Vai onko tämä sovinistista ajattelua?
Jos olet mies, riittää kun pysyttelet painossa alle 200 kiloisena. Jos olet nainen riittää että pysyttelet alle 100 kiloisena ja huolehdit siisteydestä. Puhtaat vaatteet ja hiukset, ei sitä ulkonäköä sen enempää tarvitse huoltaa jos ei tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, riittää kun pysyttelet painossa alle 200 kiloisena. Jos olet nainen riittää että pysyttelet alle 100 kiloisena ja huolehdit siisteydestä. Puhtaat vaatteet ja hiukset, ei sitä ulkonäköä sen enempää tarvitse huoltaa jos ei tahdo.
Ai että mies saa olla reippaasti lihavampi kuin nainen? Ei ainakaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vuoksi, että myös hän pitäisi sinua edelleen kauniina kun vanhenet. Vai onko tämä sovinistista ajattelua?
Ei mikään ulkonäköön panostaminen vanhenemista pysäytä ja jos mies on sellainen että haluaa vaihtaa nuorempaan tai kauniimpaan niin sitten on ja minä olen todellakin ennemmin yksin kuin alan kilpailla yhdenkään miehen huomiosta ja yrittää voittaa muita naisia kauneuskilpailussa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin, miksi mieheni pitäisi pitää minua kauniina? Hän ei varmasti ulkonäköni vuoksi ole koskaan kanssani halunnut alkaa ollakaan, joten miksi olisin niin typerä että viitsisin nähdä aivan turhaa vaivaa ulkonäköni eteen, kun yhtään millään tavalla en siitä hyödy. Ap
Onko joku väittänyt että pitäisi? Minulla ei ole mitään noista joten panostan ulkonäköön, koska on aikaa.
Pidän kohteliaana itsestäni huolehtimista, koska haluan näin arvostaa ympäristöäni ja myös tietysti miestäni. Sitä paitsi on kiva katsoa peiliin kun sieltä näkyy freesi mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kohteliaana itsestäni huolehtimista, koska haluan näin arvostaa ympäristöäni ja myös tietysti miestäni. Sitä paitsi on kiva katsoa peiliin kun sieltä näkyy freesi mimmi.
.. vai saatko mielihyväsi lähinnä siitä että voit ajatella olevasi paremman näköinen kuin naapurin kulahtanut matami? Ap
Ai kamala. Samat on ”saavutukset” ja kyllä on itsestäänselvää pitää itsestään huolta. Saako kysyä miten siellä makuukammarin puolella menee?
Niin on provo.
Vain ärsyttääkseen palstan mammoja, kirjoittelee tuo aloittaja täti.
Ei tarvitse jos ei itseä haittaa. Itsellä ainakin niin paljon muita mielenkiinnon kohteita ettei aina viitsi edes hiuksia kammata, ärsyttää pelkkä rintaliivien pukeminen , talvella ei onneksi tarvitse kun on takki päällä.
Eiköhän tuo aikuisten ulkonäköönsä panostaminen yleistynyt avioerojen myötä. Nykyään halutaan päästä vielä ainakin toiselle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jos ei itseä haittaa. Itsellä ainakin niin paljon muita mielenkiinnon kohteita ettei aina viitsi edes hiuksia kammata, ärsyttää pelkkä rintaliivien pukeminen , talvella ei onneksi tarvitse kun on takki päällä.
Onneksi minulla on niin pienet rinnat ettei tarvitse terveyssyistä käyttää liivejä ollenkaan. En edes omista niitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pessimisti kirjoitti:
... joten ulkonäköön keskittyminen auttaisi, miten? Ap
Niin sitten et menettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Samat on ”saavutukset” ja kyllä on itsestäänselvää pitää itsestään huolta. Saako kysyä miten siellä makuukammarin puolella menee?
Onko itsestään huolta pitäminen mielestäsi synonyymi ulkonäköön panostamiselle? Mielestäni ei. Pidän minäkin itsestäni (Terveys ja kunto) huolta monin tavoin joka päivä, mutta motiivina ei ole kauneuden tavoittelu.
Olen huomannut että silloin kun stressasin ulkonäköäni ja esim meikkasin ja laihdutin säännöllisesti, miestä kiinnosti seksi vähemmän kuin nyt kun keskityn muihin asioihin kuin ulkonäköön.
A