Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMI yli 40, millaista liikuntaa te harrastatte?

Vierailija
14.09.2013 |

Siis sellaiset, joilla on ylipainoa niin paljon että bmi on yli 40? 

Käyn tällä hetkellä vesijumpissa ja vesijuoksussa, kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla ja pilateksessa. Ryhmäliikuntatunnit (maalla) sekä kuntosalilla käynti tuntuu vaan niin kamalalta, kun tuntuu että kaikki tuijottaa mun läskejä ja sitä, etten todellakaan taivu ja edes jaksa kuten muut :( Tekisi kuitenkin mieli koettaa erilaisia jumppia joita meidän kaupungissa on tarjolla, mutta kun tuntuu että rima niihin on ihan liian korkealla. Zumba ja Sh´bam; en osaa tanssiaskelia. Bodycombat ja bodypump; siellä kaikki varmaan jotain timmejä jotka vetää yhdellä kädellä 100 punnerrusta :( 

Kuntosalilla hävettää kun tuntuu että ihmiset kauhistelee mielessään mun kokoa ja sitä, että mitä ihmettä teen siellä.. etenkin kun en oikein vielä osaa käyttää niitä laitteita enkä edes jaksa treenata kuin 5-35 kilon juttuja. 

Miten te muut sporttaavat reilusti ylipainoiset olette päässeet tämän asian yli tai ratkaisseet sen? Mua ahdistaa, kun ois kiva kokeilla vaikka ja mitä, mutta kun tuntuu että oon liian lihava kaikkeen :( 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kävelyä, teen monta lenkkiä päivässä. Yleensä reitti kulkee sohvalta jääkaapille ja takaisin, mutta vaihtelun vuoksi välillä käyn kääntymässä vessassa.

Vierailija
22/28 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMI on "vain" 36. Juuri nyt en harrasta liikuntaa, odottelen inspistä. Mutta kun taas alan liikkumaan, menen spinningiin! Jokainen säätää vastukset itselle sopivaksi ja keskittyy omaan ajoonsa. Ei mitään koreografioita, vain minä musiikki ja pyörä. Suosittelen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi bmi 35.

Harrastan paljon kotona tehtäviä jumppia. Katselen youtubesta erilaisia zumba ja lihaskuntojumppia ja teen mukana.

Se lisäksi uin ja ratsastan kerran viikossa. Kumpikin noista on niin yksilölajeja ettei kukaan ehi tuijottelemaan.

Miäkin tanssipelaan. Sinä aikaisempi tanssipelaaja;  Onko sinulla ehdotusta jostakin biisipaketista jossa ois vähän uudempia biisejä helppoina versioina?

Vierailija
24/28 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssipelaaja hohoi!

Vierailija
25/28 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/28 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun bmi oli 47, en harrastanut (ylläripylläri) mitään liikuntaa. Tosin ei sillä, nyt kun se on jotain 32 tai jotain sinne päin, ei se liikunta edelleenkään erityisemmin maistu.

Vierailija
27/28 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta ollenkaan liikuntaa. Siitähän nää läskit johtuu.

Vierailija
28/28 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan liikuntatunneille ja kuntosaleille mukaan.Eivätköhän ihmiset ajattele positiivisesti, ainakin aikuiset,kun olet lähtenyt mukaan kuntoa kohottamaan.Kaikki me olemme joskus olleet aloittelijoita ja kieltämättä on kyllä jännittänyt miten selviää.Monet ovat hyvinkin rapakuntoisia aloittaessaan on paino sitten mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi