Olen ollut monia vuosia yksinäinen
ja ajatellu tosi paljon olisko helpompaa jos lopettais elämän.
Kommentit (7)
Olis kiva jos löytäis jonkun mukavan naisen jonka kanssa nauttis elämästä. mut ei tunnu et löytyis mitään. aika turhalta tuntuu elämä.
Kolmonen jatkaa. Toisaalta mua ei yksinäisyys haittaa, ihmiset on nyt kuitenkin suurimmaksi osaksi melko tyhmiä. En jaksa kuunnella saati ottaa osaa tyhjänpäiväisiin keskusteluihin. Itsemurha ajatukset ovat johtuneet ihan muusta, väsymyksestä ja stressistä.
Mä olen myös yksinäinen. Älä lopeta elämääsi, jos on edes jotain toivoa. Mitä ylipäänsä haluat elämältä? Oletko tehnyt kaikkesi? Voit tehdä mitä vain! Anna itsellesi vaikka ylimääräiset puoli vuotta ja jätä arkuus ja ihmisten määrittelemät normit. Mieti tuon puolen vuoden jälkeen uudestaan. Mitä sillä on väliä, jos olet jo siinä pisteessä, että haluat mennä? Hae ihmisiä internetistä, jos tosielämässä ei onnistu. Yksinäisiä on paljon. Voit aloittaa jonkinlaisella kirjeenvaihdolla ensin.
^^
Mukavat naiset on harvinaisia. Kannattaa kuitenkin muistaa, että markkina on nykyään globaali.
häh? Mustä te oikein puhutte? Mun kaikki ystävät ovat todella mukavia. Kaikki erilaisia, mutta mukavia. Kaikki viisi.
Sama.