Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaameimmat raskausmahan lääppimiset!!

Vierailija
14.09.2013 |

Tähän ketjuun kaikkein inhottavimmat tai oudoimmat kokemukset, joita sinulle tai tutuillesi on tullut vastaan vauvamahan kanssa. Minä aloitan.

Raskausviikkoja noin 11 ja masua ei vielä näkyvissä lähes ollenkaan. Kerrostalonaapurini, ei kovin tuttu edes, tuli luokseni lainaamaan tuorekelmua. (olin joutunut selittelemään hänelle aikaisemmin pahoinvointiani, joten hän tiesi jo raskaudestani) Kun hain kelmun ja olin ojentamassa sitä, olohuoneemme puolelle ehtinyt naapurin täti hyökkää eteeni polvilleen, iskee korvansa mahaani vasten, puristaa minut pakaroista tiukasti kiinni itseensä ja kailottaa: "Kuuluuko sieltä mitään!?" Järkytyksestä jäykkäny sopertelen, ettei sieltä vielä mitään kuulu.. "Jaa." Toteaa täti, pomppaa pystyyn, hymyilee kuin mitään ei olisi tapahtunut ja lähtee kelmusta kiitellen kotiinsa. Miehen kanssa vaihdetaan pitkät, häpeilevän kummeksuvat katseet.. 

Että semmoista minulle. Nyt onneksi jo naurattaa koko juttu. :D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:38"]

Kaikesta sitä sitten ihmiset osaakin loukkaantua. Huomattiin raskaus tai ei, niin aina on syy loukkaantua.. huhhei.. ehkä ne on vaan ne hormoonit sitten, kun pistää niin kovin herkäksi? 

[/quote]

Hölmö, ei kai tässä kukaan raskauden huomaamisesta vaan käsiksi käymisestä. Minun mahaani ei ole kukaan koskaan taputellut, mutta ei myöskään tissejä eikä takapuolta. Mistä luulette johtuvan?

Vierailija
42/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua kyllä ärsytti se, kun miespuolinen tuttu tuli 1kk synnytyksen JÄLKEEN taputtelemaan mahaani söpöttäen että "milloinkas se nyt syntyy"... Meni hieman noloksi, kun nätisti kerroin vauvan syntyneen kyllä jo kuukausi sitten. Käsi singahti pois mahaltani ja mieskin luikki ilmeisen häpeillen pois. Karmea tilanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:46"]

Minä en ainakaan tykännyt siitä, kun olin viimeisilläni raskaana ja joku täysin vieras mummeli alkoi silitellä mahaani kaupassa. Olen myös täysin kyllästynyt siihen, että nyt vauvan kanssa kaupassa saa olla koko ajan kertomassa, kuinka monta viikkoa vauva nyt on. Olenkin ajatellut, että seuraavan kerran raskaana jos joku tulee minua lääppimään, minä alan taputella kyseisen henkilön mahaa ja sanon, että onpa löysää nahkaa. Samoin alan udella niiltä täysin vierailta ihmisiltä heidän ikäänsä, jos he kyselevät minun lapseni ikää.

[/quote]

Ja sitten ihmetellään, että Suomessa on niin lapsivihamielinen ilmapiiri, kun taas eteläisessä euroopassa lapset ovat kaikessa mukana ja huomioidaan ihan eri tavalla kuin täällä.

Vierailija
44/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kaksosia ja vatsa oli todella iso. Odotin junaa asemalaiturilla ja joku nainen hyökkäsi vatsaani kohden. Eli juoksi melkein vatsaa päin ja alkoi halailemaan sitä. Pyysin lopettamaan ja menin kauemmas, nainen tuli perässä ja mekein kaatoi minut. Nappasin häntä pyllystä kiinni ja totesin "aika muheva". Sain monia murhaavia katseita.

Toisella kertaa olin taas asemalaiturilla ja joku nuori mies tuli  viereeni ja laski vain käden käden mahalleni. Sanoin napakasti "irti!" ja menin kauemmas. 

Vierailija
45/45 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahaa ei kyllä kukaan tuntematon edes yrittänyt koskettaa. Oikeastaan mieleen ei ole jäänyt kuin yksi kaveri, joka herkistyi silittelemään mahaa ja juttelemaan vauvalle pitkäksi aikaa. Sillä hetkellä en oikein päässyt hänen tunnetilaansa kiinni, mua lähinnä huvitti hänen liikutuksensa, mutta nyt lapsen saaneena ymmärrän kyllä ;) Tällä ystävällä ei ole ollut ehkä se helpoin tie lasten saamisessa, mutta on onneksi kuitenkin saanut lapsia ja kuin ihmeen kautta ilman hoitoja.

Täällä, missä asun, ihmiset juttelevat kaupassa pienille lapsille ja kyselevät vauvoista. Musta se on mukavaa! Lapset tykkää, kun vieraat aikuiset osoittaa kiinnostusta. Täällä varsinkin sellaiset pappa- ja myöhäiskeski-ikäiset miehet tuntuvat järjestään herkistyvän pienille lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä