Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi työtoveri koskettelee

Vierailija
25.08.2020 |

Minulla on nuorempi naispuolinen kollega jonka kanssa yhteistyöksipä sijoittuukin ja joka on myös kiva ja ilo silmälle. En kuitenkaan koskaan ole miettinyt häntä sillä tavoin koska ikäeromme on huomattava ja koska olemme kumpikin tahoillamme onnellisia.

Nyt kun tunnemme toisemme paremmin, hän on ruvennut koskettelemaan. Ymmärrän että toiset tekevät sitä, koskettavat kevyesti toisen käsivartta tai olkapäätä, ja joskus jalka voi pöydän alla koskettaa. Tämä nainen saattaa kuitenkin ihan rauhassa lepuuttaa jalkaansa minun jalkaani vasten jos katsomme samaa ruutua, tai jos näytän hänelle omalta ruudultani jotain, saatan tuntea hänen rintansa painuvan selkääni. Hän nojaa minuun yhtänviattomasti kuin pikkulapsi vaikka on nätti kolmikymppinen nainen. Voiko joku olla niin rento kehonsa kanssa?

Jos olisimme saman ikäisiä niin pitäisin tätä ilman muuta kutsuna, mutta meillä on lähes 100% ikäero. Emme myöskään ole esimies/alaissuhteessa enkä näe kuviossa mitään muutakaan "jörkevää" selitystä.

Kosketellaanko teitä samalla tavoin, tai kosketteletteko itse?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kosketelkaa toisianne!”

Vierailija
2/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikuttaa olevan kiinnostunut sinusta. Ei normimeininkiä tuollainen läheisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettele takaisin. Siitä se lähtee. 

Vierailija
4/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää iskeä sinua. Huomaavatko muut?

Vierailija
5/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit housut märkänä.

Vierailija
6/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin tätä ilman muuta kutsuna

Miksei se olisi? Iske seuraavalla kiinni ja nai kunnolla. Heitä vielä siemenet perään,niin sitten näet mitä tapahtuu!

Vierailija
7/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteleeko hän kaikkia samalla tavalla?

Vierailija
8/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskois ellei olisi dannyä.

Vierailija
9/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoparka kulli tanassa ja ei tiedä mitä tehdä. Voe veljet sanon mää!!

Vierailija
10/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskois ellei olisi dannyä.

Kaikki on mahdollista. On tämä täällä nähty.

Vierailija
11/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkoparka kulli tanassa ja ei tiedä mitä tehdä. Voe veljet sanon mää!!

Eikö sinulla olisi?

Vierailija
12/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa. Kokeile kevyesti kepillä jäätä ja ala lepuuttamaan itsekin jalkaasi välillä. Ehkä välillä sipaiset olkapäätä. Kosketteleeko nainen hiuksiaan paljon? Entä silmät? Flirtaileeko muuten? 

Vierailija
13/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap sellainen nuorekas "hopeakettu"? Palstan perustella naiset ovat hulluna sellaisiin.

Vierailija
14/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä kosketuksenko se. Käsien koskettekin ymmärrän ihan tavalliseksi rennoksi kosketteluksi mutta jalka jalkaa vasten oli eroottista ainakin silloin kun minä olin vielä vapailla markkinoilla, puhumattakaan siitä että painaa rinnalla selkää.

Nainen on kuitenkin järkevä ja kiva eikä vaikuta mitenkään tyrkyltä, ehkä enemmän sellainen urheilullinen nörttityttö. Olemme hyvä ja idearikas parivaljakko töissä, mutta selkeästi eri sukupolvea - hän n. 30v ja minä n. kaksi kertaa vanhempi. Voin tietysti seurata tilannetta mutta en ikäeron takia kehtaa kysyä enkä vastata kosketuksiin. Varon itse koskettelemasta muita töissä mutta mukavanhan tuo on.

Vierailija
15/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee vaan sinussa sellaista isällistä pappaturvallisuutta. Se on sellaista toverillista koskettamista.

Vierailija
16/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä kosketuksenko se. Käsien koskettekin ymmärrän ihan tavalliseksi rennoksi kosketteluksi mutta jalka jalkaa vasten oli eroottista ainakin silloin kun minä olin vielä vapailla markkinoilla, puhumattakaan siitä että painaa rinnalla selkää.

Nainen on kuitenkin järkevä ja kiva eikä vaikuta mitenkään tyrkyltä, ehkä enemmän sellainen urheilullinen nörttityttö. Olemme hyvä ja idearikas parivaljakko töissä, mutta selkeästi eri sukupolvea - hän n. 30v ja minä n. kaksi kertaa vanhempi. Voin tietysti seurata tilannetta mutta en ikäeron takia kehtaa kysyä enkä vastata kosketuksiin. Varon itse koskettelemasta muita töissä mutta mukavanhan tuo on.

Tässä vaan saa haaveilla tuollaisesta. Huh, sattuispa vielä parin vika vuoden aikana kohdalle.

Vierailija
17/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mahdollisesti varakas?

Vierailija
18/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkomaalainen nainen?

Vierailija
19/21 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kollega laittaa viestiä skypen kautta yli 10 x päivässä. Onko kiinnostunut? Ei oo välttämättä ees työasioita.

Vierailija
20/21 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mahdollisesti varakas?

En ole hopeakettu, ei ole ulkomaalainen ja eikä ole flirtti. Meidän käytettävissä olevat varamme ovat varmaan molemmilla samaa luokkaa, en ole ainakaan varakkaampi.

Juttelemme paljon työasioista, olemme molemmat hyvin innostuneita ja tekeillä on paraikaa jännä projekti joten ehkäpä siksi hän on niin liekeissä, tuskin romanttista. Syyskuussa tulee yhteinen työmatka niin siellä ehkä viimeistään selviää.

T aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi