Pesty ja puhdas T-paita haisee hiellä. WTF?
Miten tuo voi olla mahdollista. Laitoin aamulla puhtaan paidan päälle ja huomasin, että paita haisee hieltä.
Paita on pesty 60 asteessa eli ei pitäisi olla likainen.
Kommentit (11)
Kannattasko pestä pusero useimmin, joka käytön jälkeen? Ei ne ala haisemaan, jos on vain kerran päällä ja osaa pestä kainalot kunnon Rexona palasaippualla ja laittaa dödöä.
Eh, en todellakaan pese vaatteita kerran käytön jälkeen.
Ja kiitos, kolmonen. En tarvitse vinkkejä henk.koht. hygieniaan. Osaan kuule peseytyä ja käyttää dödöä. Kiitosta vaan.
Eikä muut paidat haise miltään muulta kun raikkaan puhtaalle eikä niitäkään ole pesty joka käytön jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:36"]
Eh, en todellakaan pese vaatteita kerran käytön jälkeen.
Ja kiitos, kolmonen. En tarvitse vinkkejä henk.koht. hygieniaan. Osaan kuule peseytyä ja käyttää dödöä. Kiitosta vaan.
[/quote]
ilmeisesti et, jos hienhaju ei lähde edes pesemällä pois vaatteista :-)
Yök....vieläkö mietit miksi haisee, jos käytät ne niin, että hiki palaa puseron kainaloon kiinni :(
Ota vaan oppia kainaloiden pesuun j apuseron vaihtoon, lakkaa nuo ongelmasi.
Laita pakkaseen vuorokaudeksi ja pese uudelleen. Kaikki hikibakteerit eivät välttämättä kuole pesussa, kuolevat pakkasessa.
Öh, jos mä käytän samaa paitaa esim. kaks päivää tai joskus jopa kolmekin päivää (HUI KAUHISTUS!), niin mä olen saastainen ihminen?
Ja nyt te varmasti tiputette pepullenne, mä käytän samoja pitkiä housuja jopa viikonkin ja sitten pesuun. Alkkarit ja sukat kyllä vaihdan päivittäin.
paitaa kuuluu käyttää vain päivä ja laittaa sitten pesuun. ihme haisunäätiä tälläkin palstalla.
Suomessa haisee aina jonkun hiki. Ei voi kauppareissua mennä, ettei joku ohi kulkeva löyhkää kitkerälle hielle :(
Laita koneeseen etikkaa, huuhteluun n. 2 dl. Se poistaa hajut.