Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan sinua Puhelimen Jäljitin!

Vierailija
14.09.2013 |

Paras keksintö sitten pyörän <3 Vihdoinkin voin reaaliaikaisesti tarkkailla missä päin lapsi liikkuu silloin, kun hän ei ole kotona. Voi kuinka tämä olisi ollut käytössä jo silloin, kun petollinen exä oli vielä kuvioissa; olisi olllut niin helppoa käräyttää hänet valheista silloin. 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:47"]

Kannattaa muistaa, että noilla voidaan toista vakoilla todella kattavasti. Ei noi rajoitu vain satunnaisen sijainnin selvittämiseen, mutta noiden avulla voidaan myös kopioida kaikki tekstiviestit, myös poistetut, tiedot puheluista, yhteystiedot. Noilla voidaan aktivoida puhelimen mikrofoni ja kamera. Sikaintia pystytään valvomaan 24/7 automaattisesti.

[/quote]

No ei ainakaan tällä meidän käyttämällä apsilla. Voi tsiisus, nyt kyllä lietsot turhaa paranoiaa.

Vierailija
22/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:50"]

Kannattaa muistaa, että noilla voidaan toista vakoilla todella kattavasti. Ei noi rajoitu vain satunnaisen sijainnin selvittämiseen, mutta noiden avulla voidaan myös kopioida kaikki tekstiviestit, myös poistetut, tiedot puheluista, yhteystiedot. Noilla voidaan aktivoida puhelimen mikrofoni ja kamera. Sikaintia pystytään valvomaan 24/7 automaattisesti.

[/quote]

No ei ainakaan tällä meidän käyttämällä apsilla. Voi tsiisus, nyt kyllä lietsot turhaa paranoiaa.

[/quote]

Mä en tiedä mikä appsi sulla on enkä välitä. Noiden normaaliominaisuuksiin kuuluu noi kaikki. Sullakin noi saa päälle varmaan, jos sulla olisi vara maksaa siitä premium tms versiosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä olisi tuntunut jos oma äiti olisi omassa nuoruudessasi käyttänyt moista laitetta. En usko että se lisää yhtään luottamusta lapsen ja vanhemman välille.

Lapsi kertoo sitten isona että "mutsi kyttäs mua paikantimella".Herttainen lapsuus vai mitä.

Vierailija
24/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siinähän asennatte sitsen kaiken mitä KGB, THL ja NSA suosittelee... Eihän kenelläkään koskaan tietenkään voi olla mitään kyseenalaisia motiiveja käytää noita sovelluksia.

Vierailija
25/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:50"]

[/quote]

[/quote]

Mä en tiedä mikä appsi sulla on enkä välitä. Noiden normaaliominaisuuksiin kuuluu noi kaikki. Sullakin noi saa päälle varmaan, jos sulla olisi vara maksaa siitä premium tms versiosta!

[/quote]

Miksi kuvittelet että haluun leikkii sun kaltaista jamesbondia ja hommaisin kaikki noi sun kuvailemat vakoiluominaisuudet? Enkä kyllä rupee maksamaan yhtään mitään "premium tms" versioita, ihan on ilmaiset käytössä ja ne riittää. 

Vierailija
26/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:55"]

Joo siinähän asennatte sitsen kaiken mitä KGB, THL ja NSA suosittelee... Eihän kenelläkään koskaan tietenkään voi olla mitään kyseenalaisia motiiveja käytää noita sovelluksia.

[/quote]

Näinpä.

Kyse ei ole niinkään siitä, miten te noita sovelluksia käytätte, vaan siitä, miten niitä voidaan käyttää. Monet tahot pääsevät jo nyt teidän netinkäyttötietoihinne ja sähköposteihinne käsiksi: tällaiset seurantaohjelmat kaikkine näkymättömine sivuominaisuuksineen keräävät lisää ja lisää tietoa teistä. Olettehan lukeneet Xbox Kinectin vakoilukamerasta? Eihän kukaan Xboxia käytä sen takia, että tulisi kuvatuksi; se on vain ei-toivottu ominaisuus muiden muassa.

Samalla tapaa ei voi myöskään koskaan tietää, kuinka luotettava appin valmistaja on, mitä kaikkia piilotettuja ominaisuuksia siinä on, keräävätkö tekijät tietoja sen kautta ja minkä tahojen kanssa niitä tietoja jaetaan. Nämä tahot eivät välttämättä ole mikään NSA tai vastaava. Kyllä rikollisetkin appejä osaavat tehdä, käyttää ja/tai hyväksikäyttää.

Minä en vainoharhaisena pelkää, että NSA & kumppanit seuraavat minua. Minä ja tylsät tekemiseni eivät kiinnosta ketään. Mutta on uskomatonta miten innoissaan ihmiset rakentavat ympärilleen vakoiluyhteiskuntaa, jossa elämme kuin maailmanlaajuisessa BB-talossa konsanaan. Luulisi historian opettaneen, että tällaiset järjestelmät päätyvät liiankin herkästi vääriin käsiin.

Vierailija
27/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini osaa vaihtaa kortin toiseen puhelimeen, jossa valvonta ei toimi.

Vierailija
28/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Lumiaan jonkun appsin jolla voi jäljittää puhelimen, jos se hukkuu, mutta en löydä toimivaa.. ärsyttää.

Vierailija
29/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:15"]

jaa miten se asennetaan toimintaan

[/quote]

Vastatkaa pliis!!!!

Vierailija
30/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole, mutta voisin käyttää. Jos KGB ja FBI kiinnostaa mun ja perheeni menot niin siinähän vakoilevat. Voi ne seurata ihan reaali ajassa myös kävellen perässä halutessaan.

Vierailija
31/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 17:57"]

Meillä ei ole, mutta voisin käyttää. Jos KGB ja FBI kiinnostaa mun ja perheeni menot niin siinähän vakoilevat. Voi ne seurata ihan reaali ajassa myös kävellen perässä halutessaan.

[/quote]

Tähän väliin sopii vain yksi englanninkielinen sanonta... be careful what you wish for. Kerro tuo tsoukki kenelle tahansa, joka on joutunut elämään totalitäärisessä valtiossa, eikä se taatusti naurata.

Vierailija
32/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:06"]

[/quote]

Tähän väliin sopii vain yksi englanninkielinen sanonta... be careful what you wish for. Kerro tuo tsoukki kenelle tahansa, joka on joutunut elämään totalitäärisessä valtiossa, eikä se taatusti naurata.

[/quote]

No ei ole mitään salattavaa. Työ-kauppa-koti, siinä ne mun liikkumiset. Tylsäksi voisi kyllä aika käydä seuratessa.

Vierailija
33/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeesti! Ihan tosi! Miksi joku palstamamma kuvittelee nyt olevansa KGB/CIA:n ehtymättömän kiinnostuksen kohde? Mitä muuta hommailet kuin peset miehesi hikisiä sukkia? Tunnusta! tai ne tulee ja vie sut jonneki Siperiaan. 

....

Vierailija
34/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole, mutta voisin käyttää. Jos KGB ja FBI kiinnostaa mun ja perheeni menot niin siinähän vakoilevat.

[/quote]

No ei niitä kiinnosta sinun menot eikä minunkaan. Mutta sitä et voi koskaan tietää, tuleeko sinun lapsesi tai kenties jopa sinä itse joskus olemaan sellaisessa asemassa, että teidän tekemisenne kiinnostavat.

Vierailija
35/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:18"]

Meillä ei ole, mutta voisin käyttää. Jos KGB ja FBI kiinnostaa mun ja perheeni menot niin siinähän vakoilevat.

[/quote]

No ei niitä kiinnosta sinun menot eikä minunkaan. Mutta sitä et voi koskaan tietää, tuleeko sinun lapsesi tai kenties jopa sinä itse joskus olemaan sellaisessa asemassa, että teidän tekemisenne kiinnostavat.

[/quote]

En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Siis meinaatko että kaivavat arkistoista sitten vuosien kuluttua tiedon missä olin 14.9. klo 18.22? so what?!

Vierailija
36/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:06"]

[/quote]

[/quote]

No ei ole mitään salattavaa. Työ-kauppa-koti, siinä ne mun liikkumiset. Tylsäksi voisi kyllä aika käydä seuratessa.

[/quote]

Tuota se oli kuule useimpien taviskansalaisten elämä Neuvostoliitossakin. Länsi-Saksassa. Maon Kiinassa. Natsi-Saksassa. Etelä-Amerikan diktatuureissa... jatkanko vielä?

Tavallisia, tylsiä ihmisiä joilla oli tylsä, tavallinen elämä... joista jokainen pelkäsi kuollakseen, että vahingossa tekisi tai sanoisi jotain epäilyttävää.

Vierailija
37/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ?! Vihjailetko että nykypäivän Suomi on joku diktatuuri, jossa jokaisen kansalaisen pitäisi varoa tekemisiään ja sanomisiaan hysteerisesti?

Vierailija
38/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Siis meinaatko että kaivavat arkistoista sitten vuosien kuluttua tiedon missä olin 14.9. klo 18.22? so what?!

[/quote]

En meinaa. (Ellet sitten ole 14.9. klo 18:22 tehnyt jotain, mitä voidaan joskus käyttää sinua vastaan. Tai jolla voidaan kiristää. Vai meinaatko, että esim. poliitikkojen yksityiselämää salakuunnellaan siksi, että heidän sukkapyykkinsä on niin kiehtovaa?)

Meinaan vain sitä, että minusta on kummallista, miten innokkaasti ihmiset osallistuvat kokonaisvaltaisen vakoiluyhteiskunnan rakentamiseen, miettimättä ollenkaan, mihin se voi tulevaisuudessa johtaa. Ketään ei kiinnosta, mitä sinä teit 14.9.2013, mutta mitä jos vaikkapa lapsellasi on tulevaisuudessa vääriä mielipiteitä ja hän tekeekin jotain jonkun mielestä epäilyttävää 14.9.2043?

Mutta et nyt selvästikään edes halua ymmärtää, mitä sanon, joten antaa olla. Nauti seurantaohjelmistasi ja onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
39/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:27"]

Haloo ?! Vihjailetko että nykypäivän Suomi on joku diktatuuri, jossa jokaisen kansalaisen pitäisi varoa tekemisiään ja sanomisiaan hysteerisesti?

[/quote]

En, mutta vihjailen, että jos sisälukutaitosi on noin huono, kanssasi ei kannata edes keskustella.

Vierailija
40/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onnea vaan valitsemallasi tiellä ja muista lääkitys :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän