Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan sinua Puhelimen Jäljitin!

Vierailija
14.09.2013 |

Paras keksintö sitten pyörän <3 Vihdoinkin voin reaaliaikaisesti tarkkailla missä päin lapsi liikkuu silloin, kun hän ei ole kotona. Voi kuinka tämä olisi ollut käytössä jo silloin, kun petollinen exä oli vielä kuvioissa; olisi olllut niin helppoa käräyttää hänet valheista silloin. 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helve.... Tähden perheenjäsen haluaisi salata toiselta perheenjäseneltä missä on???

Vierailija
2/66 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:13"]

Minkä helve.... Tähden perheenjäsen haluaisi salata toiselta perheenjäseneltä missä on???

[/quote]

Mikä urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä appsi sulla on?

Vierailija
4/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi ja kuinkas helppo tuollaisella onkaan sitten vanhempia myös kusettaa... Teini haluaa bileisiin, mutta peittää sen ennemmin tarinaksi leffaillasta kaverin luona, jonne jää myös yöksi. Epäluuloinen vanhempi jäljittää puhelinta, mutta kappas - Puhelin onkin jätetty ko kaverin luokse bileiden ajaksi. Varmistussoittokaan ei ole aukoton, onhan soitonsiirrot keksitty. Tosin ehkä tosiaan kaikki eivät yhtä nokkelia ole :)

Tuo rajojen kokeileminen taitaa vähänniinku kuulua teini-ikään, kyllä sitä aina jonkun juonen keksii. Harvassa on ne, jotka eivät ikinä vanhemmilleen ole valehdelleet (esim. senhetkisestä olinpaikastaan). Kun sit vaan osaisi takoa sen verran päähän järkeä, että pitää kuitenkin itsestään huolta eikä ihan päättömästi kohella.

Vierailija
5/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:53"]

Paras keksintö sitten pyörän <3 Vihdoinkin voin reaaliaikaisesti tarkkailla missä päin lapsi liikkuu silloin, kun hän ei ole kotona. Voi kuinka tämä olisi ollut käytössä jo silloin, kun petollinen exä oli vielä kuvioissa; olisi olllut niin helppoa käräyttää hänet valheista silloin. 

[/quote]

kätevähän toi on, mutta luvatta seuraaminen on suomessa aina laitonta. myös oman lapsen seuraaminen.

Vierailija
6/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (ap) on onneksi vasta 8-vuotias joka ei kait vielä ihan noin juonikas ole. Itse olen kokenut tämän sovelluksen helpotukseksi niihin pelkoihin, että lapsi ei vastaa puhelimeen, on teillä tietämättömillä tai katoaa jonkun pahan viemänä (anteeksi lievä vainoharhani).

Vierailija
7/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa miten se asennetaan toimintaan

Vierailija
8/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:13"]

kätevähän toi on, mutta luvatta seuraaminen on suomessa aina laitonta. myös oman lapsen seuraaminen.

[/quote]

Mihinkä lakipykälään tämä tietosi perustuu?

Vierailija
9/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi menee vainoharhaiseksi ja vakoilemiseksi niin helposti että mä en sellaisia kyllä asentele kenenkään puhelimeen. Kyllä ne lapset vastaa ja kertoo missä ovat kun on puhelin mukana, Ja ei mu nyt tarvi joka helevetin minuutti tietää missä koordinaateissa ne menee, lääkkeet tarvisin jos sellaista vaatisin.

Älypuhelimet olen lapsille hommannut ja ne maksankin, ex asentelee niille puhelimeen just tollasia ohjelmia kun lapset on siellä, kyttää läpi kaikki lokit ja viestit tarkasti kuulemma ja takavarikoi ne luurit lapsilta siellä aina. Mä sitten poistelen ne ohjelmat puhelimista sitä mukaa kun huomaan, koska mua ja meidän liikkeitä lasten kanssa ei todellakaan aleta seuraamaan minkään appsin avulla. Sekopäästä vaikee ollu päästä eroon muutenkin. 

Vierailija
10/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni kanssa iPhonen omaa Find my Friends -sovellusta, jää mm. "missä oot, joko kävelit kaupan ohi, tarttis asiaa x" -soitot tekemättä. Samoin voi tsekata, onko toinen jo lähtenyt töistä, jos on sovittu esim. raflaan menosta töiden jälkeen.

Vierailija
11/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, saakka työnantaja asentaa tällaiset myös työsuhdeluureihin ja kytätä alaistensa menoja?

maalaisjärjen käyttö seurannassa on sallittua ja suotavaa.

Vierailija
12/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä suostuisi tuollaiseen yksityisyyden menetykseen ja holhoukseen. Nykyaika on hullua 

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:20"]

Käytän mieheni kanssa iPhonen omaa Find my Friends -sovellusta, jää mm. "missä oot, joko kävelit kaupan ohi, tarttis asiaa x" -soitot tekemättä. Samoin voi tsekata, onko toinen jo lähtenyt töistä, jos on sovittu esim. raflaan menosta töiden jälkeen.

[/quote]

Vierailija
13/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:13"]

[/quote]

Mihinkä lakipykälään tämä tietosi perustuu?

[/quote]

Miten niin luvatta? Ihan yhdessä ja yksissätuumin tämä lapsen kanssa asennettiin. Hänestä se oli kiva juttu ja monet kaverinsakin halusivat sitten samanlaisen ja loivat tonne sellaisen kaveripiirin, mistä keskenään näkevät toistensa sijainnit (minä näen vaan oman piirini eli tässä tapauksessa oman lapseni).

Vierailija
14/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi salaa toiselta asentaa. Siihen tarvii sen seurattavan luurin omistajan suostumusvahvistuksen.

Vierailija
15/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:23"]

Mä en ikinä suostuisi tuollaiseen yksityisyyden menetykseen ja holhoukseen. Nykyaika on hullua [/quote]

Ihmisiä on erilaisia. Me parikymppiset teknoajan lapset olemme varmasti ajatuksiltamme erilaisia kuin vanhempi sukupolvi. Ja tuo sovellus tosiaan toimii molempiin suuntiin. On myös mahdollista kytkeä pois päältä, jos jostain syystä ei haluaisi olla paikannettavissa. Henkilökohtaisesti näen vain hyviä puolia, kun miehen ei tarvitse soitella mulle ollessani esim. pyörän selässä.

Vierailija
16/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo osoittautui äärettömän tarpeelliseksi silloin, kun poika oli vahingossa pudottanut puhelimensa bussiin.  Heti kun hän oli ilmoittanut mulle puhelimen katoamisesta, menin nettiin ja pystyin katsomaan että puhelin liikkuu tietyn bussilinjan reittiä eli pääteltiin sen olevan bussissa (puhelin oli äänettömällä joten siihen soittaminen ei auttanut). Soitin bussiyhtiöön ja he saivat kuljettajalle sanan, että kävis kattomassa penkkien välistä ja sieltähän se luuri löytyi :) säästyi kyllä kiitos tämän niin paljon huolta ja vaivaa!

Vierailija
17/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä taas onnistuttiin kääntämään asia päälaelleen, eli oikeesti hyödyllinen keksintö ja lapsen turvallisuutta lisäävä ja muutenkin arkea helpottava, niin onkin yhtäkkiä vainoharhainen laiton vakoilulaite. :((

Vierailija
18/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 16:29"]

Ei sitä voi salaa toiselta asentaa. Siihen tarvii sen seurattavan luurin omistajan suostumusvahvistuksen.

[/quote]

Kyllähän perheenjäsen aina toisen puhelimen saa käsiinsä tarvittavaksi ajaksi.

Vierailija
19/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuo nopeuttaa niitä päiviä kun unohtelen puhelimeni mihin sattuu. Pitää vain tietääkseni olla sijaintipalvelut käytössä, että nekin voi sammuttaa ja se siitä?

Vierailija
20/66 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että noilla voidaan toista vakoilla todella kattavasti. Ei noi rajoitu vain satunnaisen sijainnin selvittämiseen, mutta noiden avulla voidaan myös kopioida kaikki tekstiviestit, myös poistetut, tiedot puheluista, yhteystiedot. Noilla voidaan aktivoida puhelimen mikrofoni ja kamera. Sikaintia pystytään valvomaan 24/7 automaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi