Nainen, antaisitko miehelle mahdollisuuden, jos hän paljastuisi kirurgi-bodari-pankkiiri-kosmonautiksi?
Kommentit (61)
Bodari tiputti pois, siis ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasit sitten saada totuudenmukaisia vastauksia? :D
Mitäs kysytte meiltä? Me ollaan niitä rumia vanhoja taviksia, jotka eivät kuitenkaan kiinnosta teitä. Kysykää vaikkapa Johanna Tukiaiselta, tai joltain teinitytöltä. Meillä palstamammoilla on kuitenkin ihan tavis duunarimiehet useimmilla varmasti.
Väität että nuoret, viriilit, kauniit ja ihanat nuoret naiset eivät tällä palstalla paljoa aikaansa vietä? Missä heiltä sitten voisi kysellä?
Veikkaan että huipputason miehiä eivät oikeasti uskalla kuolata muut kuin huipputason naiset. Loppuja ahdistaa liika täydellisyys.
Bodaria ei kannata lähettää avaruuteen, kun puolet avaruuslennon hyötykuormasta menisi proteiinijauheisiin ja palautusjuomajauheisiin. On vaikea uskoa myöskään, että bodari voisi olla fyysisten ulottuvuuksiensa kanssa kovin hyvä kirurgi. Uskoisin siis, että kyseessä olisi vain huijari, tyypillinen venäläinen pankkiiri siis.
Sopisi minulle, koska ei olisi koskaan kotona. Yhteinen pankkitili kyllä pitäisi olla.
Bodarit liikaa itseään peilailevia pullistelijoita ja pankkiirit turhan laskelmoivia. Ei kiitos
Näitä tällaisia moniosaajia lappaa maahan jatkuvasti. On mistä valita.
Voi toki!
Saattaisi vaan tulla tylsää ja yksinäistä kotona, kun itse oon työtön ja miehellä kymmenen ammattia.
tuskin, kyllä pitää pääkopassakin olla jotain N25
En seurustelisi sekatyömiehen kanssa.
Kirurgit ei oo se empaattisin ammattiryhmä. Bodareilla on vaikea ruokavalio, jonka vuoksi ovat kärttyisiä, elämä aikataulutettua ja peilin eteen kotona lähes mahdotonta päästä, kun siellä on jo se bodari. Pankkiiri paljastuu kuitenkin pettäväksi talousrikolliseksi, kosmonautin matkatyö on aivan mahdoton parisuhteen kannalta.
Surku jos mun taso ei riitä yhtään parempaan. Forever alone.
Ei kuulosta hauskalta. Tykkään sellaisista kotona viihtyvistä hassuttelijoista, jotka tekevät voileipiä lapsille. Aloittajan kuvaus vaikuttaa liian urakeskeiseltä.
Jos se kosmonautti puhuisi suomea, kiinnostaisi kyllä kuulla hänen kokemuksistaan avaruudessa. Eli olisko se sitten joku baari-ilta avaruudesta keskustellen :) Mutta tätähän sä et kysynyt.
Kosmonautin voisin ottaakin! 👨🏻🚀
Noi muut ei paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kysytte meiltä? Me ollaan niitä rumia vanhoja taviksia, jotka eivät kuitenkaan kiinnosta teitä. Kysykää vaikkapa Johanna Tukiaiselta, tai joltain teinitytöltä. Meillä palstamammoilla on kuitenkin ihan tavis duunarimiehet useimmilla varmasti.
Väität että nuoret, viriilit, kauniit ja ihanat nuoret naiset eivät tällä palstalla paljoa aikaansa vietä? Missä heiltä sitten voisi kysellä?
Saatan olla väärässäkin, mutta vähän luulen ettei ne teidän himoitsemat teinitytöt täällä mammapalstalla ehdi paljoa pyöriä. Ei minua ainakaan nuorena kiinnostanut pyöriä missään aikuisten palstoilla. Oli ihan liikaa muuta tekemistä oman ikäisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan olla väärässäkin, mutta vähän luulen ettei ne teidän himoitsemat teinitytöt täällä mammapalstalla ehdi paljoa pyöriä. Ei minua ainakaan nuorena kiinnostanut pyöriä missään aikuisten palstoilla. Oli ihan liikaa muuta tekemistä oman ikäisten parissa.
Saako arvata mitä teitte?
Komologille voisin antaa mahdollisuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako arvata mitä teitte?
Opiskelin ja kävin töissä samalla. Lisäksi hommasin 2 koiraa joiden kanssa kävin koiranäyttelyissä ja tokoilin. Oli mulla yksi poikaystäväkin, jonka kanssa olin suhteessa monta vuotta. Ja kaikki muut harrastukset tuohon päälle.