Piti ostaa nahkasaappaat itselle syksyksi, mutta ostamatta jää.
Meni työpaikka alta joten enpä viitsi enää ajatellakaan joidenkin lähemmäs 100e tai sen ylikin maksavien kenkien hankkimista, rahareikiä riittää muutenkin ja kouluikäisille lapsillekin ostettavaa.
On mulla kellarissa muutaman vuoden ikäiset tekonahkasaappaat joiden kantapään kohdalla saumassa olevaa reikää ummistin viimesyksynä teholiimalla, täytyy toivoa että se pitäisi vielä tämän syksyn.
Ahdistaa, synttärinikin olisi tässä kuussa ja vaikkei lahjominen olekaan parisuhteessamme tapana niin olishan se kiva edes teoriassa funtsia että vois saada lahja, nyt ei vaan rahatkaan riitä sellaiseen.
Kommentit (6)
Voin ostaa sellaiset sinulle jos annat sitten minulle yksityisen näytöksen niissä saappaissa?
Sounds like a fair deal IMO.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:59"]
Voin ostaa sellaiset sinulle jos annat sitten minulle yksityisen näytöksen niissä saappaissa?
Sounds like a fair deal IMO.
t. Mies
[/quote]
Miehet just osaa käyttää hyväkseen naisten köyhyyttä/ahdinkoa. Pääasia on oman kyrvän tyhjennys näköjään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:05"]
Miehet just osaa käyttää hyväkseen naisten köyhyyttä/ahdinkoa. Pääasia on oman kyrvän tyhjennys näköjään.
[/quote]
Minä näkisin tuossa että nainen pääsee käyttämään hyväkseen himojensa orjaa.
Sulla on sentään mies, mulla ei ole sitäkään
Vituttaa lukee näitä ruikutuksia. Mä antaisin palan taivasta, jos mulla olis kumppani vierelläni
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:05"]
[/quote]
osaavat käyttää hyväksi naisten turhamaisuutta paremminkin.
Eikä mielestäni ole lainkaan yksiselitteistä kumpi siinä sitten käyttää hyväksi kumpaa jos nainen esim. saa miehen ostamaan itselleen parin sadan kengät sillä, että mies saa kuolata niitä tunnin.
Et sä tarvitse satasen kenkiä, kirpparilta voit saada tosi hyvät kengät pilkkahintaan.
Synttärilahjojen aika on sitten kun rahaa on.
Muksullekaan ei tarvitse ostaa kalleinta.