Sinä, joka siivoat tänään
Mitä olet saanut aikaan tähän mennessä? Olen yksin kotona: olen ladannut ja tyhjentänyt astianpesukoneen, laittanut kynttilälyhdyt koneeseen, istuttanut yhden kukan, kastellut ja nyppinyt muut viherkasvit, pessyt lakanat (kohta ripustan ne ulos), siivonnut kettiön ja käynyt työhuoneessani (teen töitä kotona) paperipinot läpi ja lajitellut ne. Eli aika hitaasti etenee. Miten muilla?
Kommentit (9)
Pienen alkupaniikin jälkeen onnistuin avaamaan vessanpytyssä olleen tukoksen. Samalla tuli koko vessa pestyä. Olen NIIIN onnellinen :))
En mitään, tulikin mukavampi meno heti aamusta. Ja kohta olisi synttäreille lähtö. JOten imuroin ja pesaisen lattiat, kun tulen kotiin. Onneksi täällä ei mitään suursotkua olekaan:)
tiskattu, imuroitu, lattialla lojuvat tavarat järjestelyt ja lemmikin jätökset siivottu. kaupassakin käyty ja nyt lasi kylmää valkkaria palkinnoksi :)
Olen pessyt koneellisen pyykkiä. Kohta imurointi ja vessan pesu. En ota paineita.
Järkännyt leluja pois lattialta, kerrännyt roskia roskikseen. Siivonnut eteisen vaate- ja kenkäkasat lajitellen osan pyykkiin ja osan säilytykseen. Lajitellut lehtipinosta turhat keräykseen. Ladannut tiskikonetta. Täyttänyt ja tyhjentänyt pyykkikoneen.
Ohjelmassa vielä pölyjen pyyhintää, vessan pesu, imurointi, keittiön lattian pesu.
Pessyt kolme koneellista pyykkiä, imuroinut, tiskannut, luuttunut lattiat, pyyhkinyt pölyt, vienyt lehdet ja muut roskat roskiin, silittänyt, tehnyt lounaan (karjalanpaistia, juureksia ja muussia), käynyt torilla ja parissa kaupassa. Ihana lauantai <3
Mä olen aloittanut roudaamalla kesävaatteita jakenkiä komeroon, ja laittamalla syksy/talvivaatteita esille, ja järjestelemällä niitä. Samalla lajittelen käyttämättömäksi jääneitä vaatteita kirpparikasaan. Musta tuntuu että ei oo kauaakaan kun saman ruljanssin tein toistepäin. Oispa suomessa säiden puolesta hieman tasaisempaa...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:00"]
Pessyt kolme koneellista pyykkiä, imuroinut, tiskannut, luuttunut lattiat, pyyhkinyt pölyt, vienyt lehdet ja muut roskat roskiin, silittänyt, tehnyt lounaan (karjalanpaistia, juureksia ja muussia), käynyt torilla ja parissa kaupassa. Ihana lauantai <3
[/quote]
Ei kuulosta ihanalta, mutta hyvä, että meitä on erilaisia ihmisiä:)
Olen pedannut sängyn.
Tyhjentänyt tiskikoneen ja aloittanut sen täyttämisen.
Kirjoittanut listan kaikesta siitä, mitä pitäisi tehdä. ;)