Oletko viehättävä?
Mikä on viehättävin piirteesi?
Tämä on gallup! :)
Kommentit (7)
Olen. Vaikea sanoa yhtä piirrettä, kai se on iloisuus? Olen peruspositiivinen, uusiin asioihin ja ihmisiin optimistisesti suhtautuva, ulospäin suuntautunut. En siis nyt lähde ulkoisiin avuihin puuttumaan, sillä kaunis ei ole synonyymi viehättävälle. Nyrpeä nirppanokka ei ole viehättävä, vaikka olisi maailman kaunein.
Mussa on viehättävää ulkonäkö. Upea kroppa ja kauniit kasvot. Tuskin ihmiset jaksaisi mun juttuja, jos olisin rumempi. Olen aina kaikille ystävällinen ja ennakkoluuloton, mutta vaikutan varautuneelta ja ihmiset tulkitsee mua usein väärin. Alan liian helposti puhua liian korkealentoisista asioista ja vaikutan joltakin idiootilta, joka yrittää näyttää älykkäältä. :D
Olen kasvoiltani viehättävä. Söpöt ilmeet ja kaunis hymy, tyttömäinen. Hiuksetkin kivat ja pitkät.
Kroppa sitten onkin ihan plääh, muttei ole näyttänyt ketään haittaavan :)
Hmm. Vaikea kysymys. Sanoisin, että olen ennemmin söpö kuin kaunis, olen siis kuitenkin hyvännäköinen ja hyvävartaloinen. Parasta minussa on varmaankin silmät (isot silmät ja pitkät ripset) ja hymy.
En ole viehättävä enkä epäviehättävä vaan olen jotenkin neutraali ja tavallinen mutta kuitenkin omasta mielestä ok.
Joten mitään viehättäviä piirteitä ei löydy mutta parasta on varmasti tämä musta huumori :)
Omasta mielestä viehättävin piirteeni on hyvä keskustelutaito ja sitä tukeva laaja yleissivistys. Perustuen lähinnä projektiivisesti siihen, mitä pidän muissa ihmisissä viehättävänä.
En pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, eikä tämä haittaa minua ollenkaan, koska itsetuntoni muodostuu kyvykkyyden kokemuksesta. Tosin tiedän kyllä kokemuksesta ja kulttuurin tuntemuksen kautta olevani tietynalaisten miesten mielestä hyvinkin viehättävä ulkonäöllisesti.
En, enkä osaa sanoa mikä olisi viehättävin piirteeni. Varmaan se, että en kysele ihmisiltä tyhmiä, en juorua enkä tuppaudu.