Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huudot tuli

Vierailija
14.09.2013 |

No niin. Olemme reippaasti ylipainoisen tyttöystäväni kanssa marketissa. Hän lappaa irtokarkkihyllystä karkkia pussiin, kun radiosta pärähtää soimaan Jenni Vartiainen. "Hei kohtaloo, iso tyttö joo...". Yritän kovasti, mutta lopulta pärskähdän nauramaan aivan hillittömästi. Huudot, huudot.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet, lääkkeet.

Vierailija
2/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Chisun biisi eikä Vartiaisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:26"]

Älä satuile. Oot sinkku ja kuulit biisin radiosta ja kehitit mielestäsi nerokkuutta lähentelevän tavan kiusata mielikuvitustyttöystävää.

Tosiasiassa olet ikuinen vanhapoika joka ei kelpaa naisille ihan syystä. (Vinkki: syy on psyykkisen puolen ongelmat)

[/quote]

Pitää paikkaansa, että olen sinkku. Tästä on pari vuotta. Mutta tarina on tosi, jos joku haluaa pitää tätä trollauksena niin kaikin mokomin.

Vierailija
4/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:26"]

Älä satuile. Oot sinkku ja kuulit biisin radiosta ja kehitit mielestäsi nerokkuutta lähentelevän tavan kiusata mielikuvitustyttöystävää.

Tosiasiassa olet ikuinen vanhapoika joka ei kelpaa naisille ihan syystä. (Vinkki: syy on psyykkisen puolen ongelmat)

[/quote]

Pitää paikkaansa, että olen sinkku. Tästä on pari vuotta. Mutta tarina on tosi, jos joku haluaa pitää tätä trollauksena niin kaikin mokomin.

[/quote]

Eipä ihme että olet sinkku. Taidat sellaisena pysyäkin.

Vierailija
5/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarina sitten on kirjoitettu tyylillä "Noniin, huudot tuli", ikään kuin tämä olisi tänään tapahtunut?

Tosiaan ei ihme että olet sinkku ja toivon että sellaisena pysytkin. Tyhmä, naisvihaaja ja vielä valehtelija.

Vierailija
6/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on Chisun eikä Jennin, ja kirjoitustyylisi perusteella et saisi ikinä tyttöystävää joten taitaapa olla jonkun surullisen yksin runkkaavan toiveunia nämä :)

Vierailija
7/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kuitenkin itse lappasit kaljaa nenä punaisena ja sieltä alkoi kuulua Eppujen Baarikärpänen.

Vierailija
8/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 13:14"]

En usko. Kuitenkin itse lappasit kaljaa nenä punaisena ja sieltä alkoi kuulua Eppujen Baarikärpänen.

[/quote]

Oijjoi, osuiko arkaan paikkaan? :D

Vierailija
9/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 13:14"]

[/quote]

Oijjoi, osuiko arkaan paikkaan? :D

[/quote]

Ei, osuiko sulla :D

Vierailija
10/10 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset