Huudot tuli
No niin. Olemme reippaasti ylipainoisen tyttöystäväni kanssa marketissa. Hän lappaa irtokarkkihyllystä karkkia pussiin, kun radiosta pärähtää soimaan Jenni Vartiainen. "Hei kohtaloo, iso tyttö joo...". Yritän kovasti, mutta lopulta pärskähdän nauramaan aivan hillittömästi. Huudot, huudot.
Kommentit (10)
On kyllä Chisun biisi eikä Vartiaisen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:26"]
Älä satuile. Oot sinkku ja kuulit biisin radiosta ja kehitit mielestäsi nerokkuutta lähentelevän tavan kiusata mielikuvitustyttöystävää.
Tosiasiassa olet ikuinen vanhapoika joka ei kelpaa naisille ihan syystä. (Vinkki: syy on psyykkisen puolen ongelmat)
[/quote]
Pitää paikkaansa, että olen sinkku. Tästä on pari vuotta. Mutta tarina on tosi, jos joku haluaa pitää tätä trollauksena niin kaikin mokomin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 14:26"]
Älä satuile. Oot sinkku ja kuulit biisin radiosta ja kehitit mielestäsi nerokkuutta lähentelevän tavan kiusata mielikuvitustyttöystävää.
Tosiasiassa olet ikuinen vanhapoika joka ei kelpaa naisille ihan syystä. (Vinkki: syy on psyykkisen puolen ongelmat)
[/quote]
Pitää paikkaansa, että olen sinkku. Tästä on pari vuotta. Mutta tarina on tosi, jos joku haluaa pitää tätä trollauksena niin kaikin mokomin.
[/quote]
Eipä ihme että olet sinkku. Taidat sellaisena pysyäkin.
Miksi tarina sitten on kirjoitettu tyylillä "Noniin, huudot tuli", ikään kuin tämä olisi tänään tapahtunut?
Tosiaan ei ihme että olet sinkku ja toivon että sellaisena pysytkin. Tyhmä, naisvihaaja ja vielä valehtelija.
Biisi on Chisun eikä Jennin, ja kirjoitustyylisi perusteella et saisi ikinä tyttöystävää joten taitaapa olla jonkun surullisen yksin runkkaavan toiveunia nämä :)
En usko. Kuitenkin itse lappasit kaljaa nenä punaisena ja sieltä alkoi kuulua Eppujen Baarikärpänen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 13:14"]
En usko. Kuitenkin itse lappasit kaljaa nenä punaisena ja sieltä alkoi kuulua Eppujen Baarikärpänen.
[/quote]
Oijjoi, osuiko arkaan paikkaan? :D
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 13:14"]
[/quote]
Oijjoi, osuiko arkaan paikkaan? :D
[/quote]
Ei, osuiko sulla :D
lääkkeet, lääkkeet.