Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja kihlasormus

Vierailija
25.08.2020 |

Mitäpä sanotte onko mieheni lapsellinen?
Olen siis sellainen huit hapeli luonteeltani ja silloin tällöin siivotessa tms. saatan unohtaa sormukseni johonkin paikkaan taloa, enkä tahdo muistaa minne.. yleensä huomaan siinä kohtaa, kun pitäisi lähteä jonnekin. Tänä aamuna etsiskelin sormustani kuumeisesti ennen lapsen vientiä kouluun, mutta en löytänyt sitä. Kysyin mieheltä, että eikö aijo ottaa omaa sormustaan, niin ei kuulemma, koska minäkään en sitä käytä.

Eli siis en hukkaa sormustani tahallani, mutta mies olis sitä mieltä ettei laita omaa sormustaan sormeen, koska minullakaan sitä ei ole.

Olenko aiheesta oikeutetusti surullinen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt hormonit tms aiheuttavat hajamielisyyttä, niin ehkä pidät taukoa sormuksesta. Laitat sen yöpöydän laatikkoon ja otat käyttöön sitten joskus.

Jos mies ei sitten pidä sormusta niin sitten ei pidä kumpikaan.

En pottuile.

Vierailija
22/25 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällainen toiminta merkitsisi omassa liitossanne? Kertokaahan?

Ap

Vaikea kuvitella. Minä en pidä sormuksia paitsi juhlissa. Mieheni pitää aina sormustaan. Tuon tapaiset asiat ovat suhteessamne ilmoitusasioita.

Joillekin työkavereilleni sormuksemattomuuteni tuntuu olevan ongelma samoin se että en muista minä päivänä menimme naimisiin. Menimme maistraatissa päivänä x ja juhlimne päivänä y, ja ne päivänmäärät menee aina sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aijo"... huoh.

Vierailija
24/25 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"aijo"... huoh.

Kirveleekö kielioppipoliisin silmiä?! *Huoh* ja hohhoijakkaa, hankkisit sinäkin parempaa tekemistä, kun tulla tänne kitisemään kuinka kaikki eivät kirjoita juuri sinun silmillesi sopivassa muodossa olevaa teXtiä.

Vierailija
25/25 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt hormonit tms aiheuttavat hajamielisyyttä, niin ehkä pidät taukoa sormuksesta. Laitat sen yöpöydän laatikkoon ja otat käyttöön sitten joskus.

Jos mies ei sitten pidä sormusta niin sitten ei pidä kumpikaan.

En pottuile.

En kyllä mitään taukoa ajatellut pitää, kun olen sitä sormusta aina halunnutkin pitää sormessa. Nyt vain menossa vaihe elämässä ettei tahdo aina muistaa minne sen olen riisunut, kun joka päivä tulee tilanteita, että se on vain pakko ottaa pois. Anteeksi nyt taas kaikille hajamielisyyteni, kun se tuntuu niin monella olevan suuri ongelma.

On ilmeisesti vaikea ymmärtää, että meillä ihmisillä on monenlaisia haasteita elämässä ja kaikki ei aina mene niin kuin te ajattelette.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi