Annika Metsäkedon hääpuku
Metsäketo avioitui turkkilaisen Baris Kirkgözin kanssa maistraatissa jo torstaina, mutta perjantaina oli itse hääjuhlan aika.
En tykkää oikein mistään tässä Annikan häätyylissä.
Kommentit (13)
Minusta oli kaunis ja puku ym. sopii Annikalle oikein hyvin. Kaunis pari, toivon heille kaikkea hyvää.
Et tietenkään tykkää, kun ei ole sun tyyliä...
Aina pitää päästä sanomaan negaa, voi vidja :(
Onnea Hääparille!
Kuvat ovat jotenkin kurjia, uskoisin, että luonnossa morsian oli vieläkin kauniimpi kuin kuvissa.
Annika oli ihan kaunis morsian, mutta samalla saitilla oli linkki, jossa Vappu Pimiä ja Heidi Sohlberg esittelivät lookiaan. Heidistä tulee mieleen kuulantyöntäjä, ei ex-missi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 22:06"]
Annika oli ihan kaunis morsian, mutta samalla saitilla oli linkki, jossa Vappu Pimiä ja Heidi Sohlberg esittelivät lookiaan. Heidistä tulee mieleen kuulantyöntäjä, ei ex-missi.
[/quote]
Vappu Pimiästä taas Hynttyyt yhteen sarjan Vappu Nieminen (Eija Vilpas). =D
No minunkaan mielestäni häälook ei ole kovin onnistunut, vanhentaa Annikaa ja tekee hänestä jotenkin miehisen oloisen.
Kaunis puku, se ei mihekkään näköiseksi tehnyt. Annikalla on vahvapiirteiset kasvot, joten kampaus olisi voinut olla naisellisempi. Puku oli kyllä hyvä, kapealinjainen ja ei onneksi sellainen iänikuinen olkaimeton tai korsetti.
Minä taas tykkäsin kampauksesta, mutta se olisi kaivannut vähän vähemmän tönkköä mekkoa. Tai sitten sinänsä kiva mekko vähän muodollisempaa kampausta?
Tuisku kertoi lahjaksi hääpari toivoi rahaa.plääh :(
Minusta kampaus vanhentaa Annikaa huomattavasti ja on sotkuinen. Halterneck-puku saa hänet näyttämään isolta ja vähemmän naiselliselta.
Minusta kimppu on upea ja värit on kaikinpuolin mietittyjä. Mutta silmämeikki on liian vahva eikä puku istu kovin hyvin ainakaan kuvassa
Kimppu on kaunis ja puku kaukaa katsottuna ihan nätti, mutta itse en pidä noin tönköstä materiaalista ja noin kirkkaanvalkoisesta väristä. Hiukan laskeutuvampi kangas voisi olla kauniimpi.
Sun ei tarviikaan tykätä, ei ole sun häät.
Tuskinpa hääparia kiinnostaa, mitä joku lähiö av-mamma on mieltä heidän häätyylistä.