Seurustelu on rasittavaa
Haluaisin katsella telkkaria ja röhnöttää väsyttävän työpäivän jälkeen sohvalla, mutta ei, pitää mennä sheivaamaan ja laittautumaan ja lähteä miehen luo. Seurustelun alku oli ihanaa, mutta nyt kun ensi huuma on ohi, niin ei jaksaisi. En huvita tavata kavereitakaan työpäivän jälkeen kovin usein, miksi sitten miestä. Tiedän että pitää jaksaa, koska yksinkään ei ole hyvä, mutta ei kyllä aina oikein nappaa. Muita joita seurustelu kyllästyttää?
Kommentit (10)
Seurustelu on ihanaa. Miksi mies ei tule sinun kanssa sohvaa kuluttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu on ihanaa. Miksi mies ei tule sinun kanssa sohvaa kuluttamaan?
Kyllä varmaan tuleekin, mutta ensin pitää tälläytyä, pukea, lähteä, tehdä yhdessä ruokaa, syödä, jutella ja panna ennen kuin pääsee sohvalle. Itsekseen voisi vaan hakEa jääkaapista ja jatkaa bingettämistä.
Just niin. Kyllä parasta on olla sinkku. Saa karvat kasvaa ja näyttää hirveälle.
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Kyllä parasta on olla sinkku. Saa karvat kasvaa ja näyttää hirveälle.
Kaiken kaikkiaan on tosi hyvä että on poikkis, mutta välillä olisi ihanaa saada siitä lomaa ja keskittyä itseensä ja näyttää rauhassa petolinnun perseelle.
En tunne yhtään rasittavaksi seurustelua. Karvat poistan itseni takia. Miehen takia en tälläydy. Kokkaan harvoin miehelleni. Seksiä meillä on 1-3 krt viikossa. Joskus voi mennä reilu viikko, että ei oo töiden ja pienten lasten takia. Läheisyyttä meillä on joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään rasittavaksi seurustelua. Karvat poistan itseni takia. Miehen takia en tälläydy. Kokkaan harvoin miehelleni. Seksiä meillä on 1-3 krt viikossa. Joskus voi mennä reilu viikko, että ei oo töiden ja pienten lasten takia. Läheisyyttä meillä on joka päivä.
Eikö se valita sun ulkonäöstä?
Kieltämättä tälläytyminen on rasittavaa, itsekin olen niin epävarma, että en esiinny meikittömänä tai tukka likaisena/läntässä ekoina kuukausina. No nukkumaan mennessä ja aamulla toki. Toisaalta kun nähdään harvakseltaan, ei tuo haittaa, kun on kiva nähdä taas. Ehkä te näette liian tiheään? Kaikki tarvitsevat omaakin aikaa
Vierailija kirjoitti:
Tätä se kai on jos on paita ja perse. Meidän suhde on ihana mutta sellainen että tuntuu että pitää olla suihkunraikas ja skarppi kun tapaa miehen. Olen yh ja hoidan myös Vanhat vanhempiani joten oma aika on lähes nollissa. Olen tosi iloinen poikkiksestani, mutta hitto että väsyttää....
Muuten sama, paitsi että olen työtön ja naimisissa. Joktap olisi kiva röhnöttää yksin avec tv.