Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ja alkoholi - mahdoton yhditelmä?

Vierailija
25.08.2020 |

Pitäisi siis laihduttaa, mutta eka opiskeluvuosi yliopistossa alkaa nyt syksyllä eli pitäis juoda alkoholia. Mietinkin että jos kännään sen 1-2kertaa viikossa niin onko laihtuminen mahdotonta? Semmoinen reilu 10kg olis kuitenkin kiva saada pois vuodenvaihteeseen mennessä. Asiaa ei auta se että olen vaa BMI 25 eli en mikään erityisen ylipainoinen mut haluisin kuitenkin hoikistua. Lisäksi olisi tarkoitus käydä salilla että kroppa kiinteytyisi enkä tiedä voinko onnistua jos saan väkisinkin paljon tyhjiä kaloreita juomisesta.

Mikä neuvoksi? Olis vaan pitänyt laihduttaa aiemmin tehokkaasti loppuun saakka ku ois viel kerennyt, nyt on paha ku pitäs saada itsensä hoikaksi mutta pitäs myös juoda yliopistossa ku on eka vuosi. Ja ei, juomattomuus ei ole vaihtoehto, koska pitää saada kavereita + poikaystävä, ja muutenkin kännissä on kivaa. Mitä siis teen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdotonta on laihtua, jos alkoholia kuluu. Sama jos joisit sulatettua voita, jos juot ns. väkeviä.

Vierailija
2/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti eikä tuolla ulosannilla todellakaan aloita yliopistossa. Lisäksi hänellä on alkoholiongelma. Tämän lisäksi hän ei tiedä kaloreista mitään.

Ap syrjäytyy ja lihoo nyt vain ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut niin laiha kuin joka viikonloppu juodessani.

Tosin mä olin silloin pahasti syömishäiriöinen, söin n 500kcal päivässä, jonka kulutin urheilulla pois. Viikonloppuisin sit vedin kännit ahdistukseen ja sain syötyäkin enemmän.

Jos et vedä tosi rankkaa dieettiä muuten, niin älä käytä alkoholia.

Vierailija
4/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot parina päivänä viikossa, niin sun elimistöllä menee se nelisen päivää joko alkoholin käsittelyyn tai darran paranteluun, rasvanpoltto ja palautuminen on mahdotonta.

Onko fiksua käyttää aikaa siihen niin paljon?

Tuo esim kerran tai kaksi kuukaudessa ei hidasta niin paljoa, mutta ei herranjestas kahta kertaa viikossa.

Tai sit pysyt vaan läskinä ja tiputat sit kun ei juhlituta niin paljoa.

Vierailija
5/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se teoriassa mahdollista. Samaa kuin ylemmässä kommentissa, olin hoikimmillani kun usein töistä suoraan mentiin afterworkeille useammankin kerran viikossa, mutta en silloin ollut ehtinyt syödä lounasta. Illalla/yöllä kotiinpäästyäni söin vasta. Eihän se terveellistä ole, mutta mahdollista. 

Vierailija
6/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lauhdutin tossa keväällä 10kg. Join runsaasti ja söin vain salaattia, proteiinia, keittoja, kasviksia ja marjoja/hedelmiä enkä muuta. Söin todella kevyttä ruokaa, mutta sen verran että ei ollut nälkä. Sitten vklp viinaa ja saatoin syödä pizzan jos en syönyt juuri muuta samana päivänä. Mutta ei varmaan laihdu jollain leipä, puuro, spagetti bolognese ja hedelmä -dieetillä, jossa syödään 4-5 kertaa päivässä ja päälle vielä alkoholit. Itse aloin syömään normaalisti laihdutuksen jälkeen ja kilot palasivat.

Vierailija
7/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mahdotonta on laihtua, jos alkoholia kuluu. Sama jos joisit sulatettua voita, jos juot ns. väkeviä.

Paitsi, että kumpikaan ei lihota, jos ei muuta laita suuhun.

Vierailija
8/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi 2:lle, että olen 18v eli en ole alkoholisti vaan nuori nainen jonka pitää saada bilettää. Ku on näin nuori ni on myös chäänssit olla oikeesti nätti ig-bikinikuviin kelpaava. Ja mukavaa huomata 3, 5, ja 6 että tää on ihan mahdollista että laihdun. Pitää vaan syödä tarpeeksi vähän ja herkut kuten suklaa karkit jne. ovat absoluuttisessa pannassa. Nälästä tulee uusi paras kaverini, se ainakin kertoo että keho polttaa sillä hetkellä ylimääräisiä kaloreitani. Eiköhän tää onnistu ihan hyvin tää laihdutus vaikka tuleekin otettua kuppia.

-ap

Vierailija
9/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minä olen huhtikuusta laihtunut yli 10kg ja kyllä se sitä välillä tulee otettua olut tai pari.  Oluessa kun ei ole kuin noin 120kcl/ 0.33. Ligt siiderit ja lonkerot on kamalia, niihin en pysty, maistoin kyllä. Pyrin syömään ihan samoja ruokia ja niin kuin ennenkin. Tavoitteeseen on vielä 6kg ja ei ole tullut tyypillistä laihdutus väsymystä eikä repsahduksia. 

Vierailija
10/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi 2:lle, että olen 18v eli en ole alkoholisti vaan nuori nainen jonka pitää saada bilettää. Ku on näin nuori ni on myös chäänssit olla oikeesti nätti ig-bikinikuviin kelpaava. Ja mukavaa huomata 3, 5, ja 6 että tää on ihan mahdollista että laihdun. Pitää vaan syödä tarpeeksi vähän ja herkut kuten suklaa karkit jne. ovat absoluuttisessa pannassa. Nälästä tulee uusi paras kaverini, se ainakin kertoo että keho polttaa sillä hetkellä ylimääräisiä kaloreitani. Eiköhän tää onnistu ihan hyvin tää laihdutus vaikka tuleekin otettua kuppia.

-ap

Voi elämä 😂

Vierailija
11/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sinun tarvitse nälässä olla, saat syödä esim tomaattikeittoa, raejuustoa ja kasviksia niin, että tulet kylläiseksi. t. 6

Vierailija
12/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minä olen huhtikuusta laihtunut yli 10kg ja kyllä se sitä välillä tulee otettua olut tai pari.  Oluessa kun ei ole kuin noin 120kcl/ 0.33. Ligt siiderit ja lonkerot on kamalia, niihin en pysty, maistoin kyllä. Pyrin syömään ihan samoja ruokia ja niin kuin ennenkin. Tavoitteeseen on vielä 6kg ja ei ole tullut tyypillistä laihdutus väsymystä eikä repsahduksia. 

Olut tai pari silloin tällöin on ihan eri asia kuin kännit kahdesti viikossa.

Vierailija
13/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää juoda enemmän. En tiedä oliko Heikkilä vai keltä kuulin mutta ehdottomasti enemmän.

Vierailija
14/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hieman väärä käsitys opiskelijaelämästä. Ei yliopistossa ole pakko ryypätä yhtä tai kahta kertaa viikossa. Opiskelutkin menee paremmin, kun ei ole krapulassa joka välissä. Minäkin opiskelin kuusi vuotta yliopistossa, enkä lätrännyt alkoholin kanssa koko aikana, oli kavereita ja poikaystävä, ja niin vain valmistuinkin.

Vierailija
15/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... Ootko miettinyt jos vaikka kävisit lenkillä välillä?

Vierailija
16/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on idiootti eikä tuolla ulosannilla todellakaan aloita yliopistossa. Lisäksi hänellä on alkoholiongelma. Tämän lisäksi hän ei tiedä kaloreista mitään.

Ap syrjäytyy ja lihoo nyt vain ihan rauhassa.

Mitä kumman helvettiä. :D

Ohis

Vierailija
17/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sinun tarvitse nälässä olla, saat syödä esim tomaattikeittoa, raejuustoa ja kasviksia niin, että tulet kylläiseksi. t. 6

Noista ei tule kylläiseksi, vaikka söis ämpärillisen. Täyteen voi tulla, mutta se onkin eri asia.

Vierailija
18/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ilman muuta, täällähän jo sanottiin, että juo vain. Juo joka päivä ja elä makkaraperunoilla. Älä liiku. Peruskoulu on koulutuksesi ja sellaiseksi jäät.

Vierailija
19/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista ei tule kylläiseksi, vaikka söis ämpärillisen. Täyteen voi tulla, mutta se onkin eri asia.

Kylläinen ja vatsa täynnä ovat synonyymeja.

Vierailija
20/41 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pahoinvointia tästä palstasta!! Täällä näkee ketjuja joissa laihduttajat ensiksi kyselee miksi eivät laihdu ja nämä ketjut eritoten tämä toimikoon vastauksena sille! Miksi ei voi jättää alkoholia pois kun laihduttaa? Oletko niin riippuvainen että on pakko ottaa huikkaa? Hyi olkoon. Katkaisuun joudat.

Sama asia kun tupakkaa öyhyttävät naiset itkevät miksi ei lapsia siunaannu ja kun viimein raskautuu alkaa jankkaaminen että onko mahdollista nuuskata jos ei voi tupakoida raskausaikana ja kyselyä siitä onko se tupakka nyt muka niin haitallista jne. Mikä vttu ihmisiä vaivaa? Jos haluat lapsia/olet jo raskaana jätä tupakka pois. Jos haluat laihtua ja saada pöhötyksen pois jätä alkoholi, mikä on tässä niin vaikeaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan