Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
6h tunnin työpäivä tulee
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi 3-vuorotyössä 😂😂
No tottakai toimii! Laitetaan vaan lisäksi neljäs vuoro!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun työpaikalla onnistuisi 6 h/päivä ihan hyvin, palkkoja ei tarvitsisi laskea eikä ketään palkata tilalle. Riittäisi, että lopetettaisiin jonninjoutavat palaverit ja tärkeisiin palavereihin varauduttaisiin etukäteen. Tänäänkin olin palavereissa yhteensä 1h 50 min, joista ehkä 15 min kuuntelin ja muun ajan notkuin vauvapalstalla. Kun joku rakastaa kovasti omaa ääntään, palaverit venyvät ihan turhaan. Yhdessä palaverissa tehtiin palaverin lopetusta 15 minuuttia, mutta aina tällä omaa ääntään rakastavalla oli jotain, mitä halusi sanoa. Olisi tehnyt mieli jo kirkua, että LOPETA JO! Ja sitten on näitä, jotka tulevat seuraavaan palaveriin, eikä mitään hajua, mitä olisi pitänyt tehdä ja selvittää ennen seuraavaa palaveria. Huomenna on taas tunnin palaveri ja olen 100%:n varma, että siellä taas tämä omaa ääntään rakastava pitää monologia eikä kukaan muua ole tehnyt asian eteen yhtään mitään. Joudun osallistumaan näihin palavereihin, vaikka en haluaisi. Mulle riittäisi oikein hyvin kirjalliset vaatimusmäärittelyt, mutta huomenna ajattelin tehdä headset päässä kotitöitä samalla, kun osallistun palaveriin. Toki kirjaan työtunnit ko projektille ja asiakas maksaa. Ihan älytöntä.