Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko kateellinen, jos kaverisi lähtisi jo toistamiseen lyhyen ajan sisällä..

Vierailija
13.09.2013 |

etelään? Viikoksi ja ilman lapsiaan.

Ja lyhyellä ajalla tarkoitan 2-3kk.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisin kateellinen, mutta myös iloinen kaverin puolesta. Mulla on kaveri, joka on uuden miehen kautta saanut melkein uuden elämänkin ja olen todella onnellinen hänen puolestaan, vaikka myöskin kadehdin kaikkea kivaa mitä hän nykyään tekee ja saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jokainen matkustaa tai jättää matkustamatta tyylillään. Minä matkustan paljon. Ja tiedän miltä tuntuu,kun siitä joku jurputtaa ihan ääneen.

Vierailija
4/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi olisin? Sehän on mukavaa, kun toinen matkustaa. Itse en lähtisi ilman lapsia, koska en halua olla erosta heistä edes viikkoa ja haluan ottaa kaikille mahdollisille matkoilleni mukaan.

Vierailija
5/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisin iloinen kaverin puolesta, tosin itse en ole erityisen kiinnostunut matkustelusta, joten tätä asiaa on helppo olla kadehtimatta. Todennäköisesti salaa kadehtisin jos itsekin reissuun tekisi mieli.

Vierailija
6/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voisin tehdä niin itsekin, jos haluaisin, mutta kun en halua. Jos nyt ylipäätään etelänlomalle lähtisin, niin en kyllä jättäisi lapsia kotiin. Reissun paras anti eli lasten ilo ja riemu, jäisi silloin kokematta. Ja tämä on rehellinen mielipide. Mutta mulla onkin ihanat, fiksut ja kivat lapset...

Vierailija
7/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Itse saan matkustella ihan minne vaan ilman lapsia ja lasten kanssa, miksi olisin kateellinen?

Vierailija
8/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse olen käynyt tänä vuonna puolen vuoden sisään kaksi kertaa kahden viikon kaukomatkalla. Hirveästi en matkoista huutele esim. töissä, kun tietää ihmisten katkeruuden ja kateellisuuden. Eksoottisissa maissa matkailua pidetään brassailuna, kanarianmatkat yleensä hyväksytään helpommin. (Tältä palstalta opittua)

Vierailija
9/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi. Sehän olisi hienoa, että saa nauttia elämästään, kuten itse tykkää! Minä tosin en haluaisi matkustaa ilman lapsia. Aina, kun näkisin ja kokisin jotain kivaa, olisi sellainen olo, että voi harmi, kun eivät ole mukana, tästä ne olisi pitäneet!

Mä en ymmärrä tätä äitien ja isien hinkua tehdä asioita ilman lapsia. Mä olin ainakin niin kauan sinkku ja niin kauan kaksin miehen kanssa, että sain ihan kylläkseni elää sitä elämää. Nyt en tiedä parempaa kuin tehdä asioita yhdessä perheen kanssa! Matkustamme lasten kanssa paljon ja minusta se on mahtavaa. Myös vanhempani matkustivat aikoinaan paljon meidän kanssa.

Ehkä tässä taustalla on myös se, että en halua matkalla(kaan) ryypätä ja rällätä ja hippaloida vaan rakastan tutkia paikkoja, käydä museoissa, luontokohteissa, muissa mielenkiintoisissa mestoissa - ja tykkään myös huvipuistoista ja kauppojen leluosastoista. :)

Vierailija
10/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin? Kai se on hänen asiansa. Jokainen tyylillään. En jaksa ihmisiä, jotka näkevät vaivaa toisten kadehtimisesta...

Vierailija
11/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 10:41"]

No en olisi. Sehän olisi hienoa, että saa nauttia elämästään, kuten itse tykkää! Minä tosin en haluaisi matkustaa ilman lapsia. Aina, kun näkisin ja kokisin jotain kivaa, olisi sellainen olo, että voi harmi, kun eivät ole mukana, tästä ne olisi pitäneet!

Mä en ymmärrä tätä äitien ja isien hinkua tehdä asioita ilman lapsia. Mä olin ainakin niin kauan sinkku ja niin kauan kaksin miehen kanssa, että sain ihan kylläkseni elää sitä elämää. Nyt en tiedä parempaa kuin tehdä asioita yhdessä perheen kanssa! Matkustamme lasten kanssa paljon ja minusta se on mahtavaa. Myös vanhempani matkustivat aikoinaan paljon meidän kanssa.

Ehkä tässä taustalla on myös se, että en halua matkalla(kaan) ryypätä ja rällätä ja hippaloida vaan rakastan tutkia paikkoja, käydä museoissa, luontokohteissa, muissa mielenkiintoisissa mestoissa - ja tykkään myös huvipuistoista ja kauppojen leluosastoista. :)

[/quote]

Me matkustamme miehen kanssa kaksin nykyään. Harmittaahan se välillä, kun lasta ei voi ottaa mukaan. On tosin aikoinaan matkustanut meidän mukana. Lapsemme ei vaan tällä hetkellä ole matkustuskykyinen. Sen tilanteen mukaan nyt mennään. Ehkä sitten joskus taas matkustaa meidän kanssamme.

Vierailija
12/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi haluaisin viikonloppuloman, mutta viikko tuntuisi pitkältä ilman lapsia. 

Vierailija
13/13 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,mutta sitten olisin/olen kateellinen, jos joku tuttu saa tehdä minua useammin sellaisia asioita, jotka minuakin kiinnostavat. Matkustaminen ei olepätkääkään minun juttuni, mutta kun joku saa vaikka useamman kerran viikossa paukutella kangaspuilla kyläkoululla ja tehdä hienoja mattoja ym. niin siitä olenkade.