Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei myyjä, voisitko mieluummin laittaa spostia kuin soittaa!

Vierailija
25.08.2020 |

Hlvetin rasittavaa, kiire töissä ja joka toisen yhteistyökumppanin etc. etc. myyjät soittelevat ja kyselevät kaikenlaista. En enää edes vastaa! Miksei voi laittaa postilla asiaa!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, koska olen PUHELINmyyjä :D

Vierailija
2/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun koskaan ei voi olla varma, viitsiikö s-postin saaja edes lukea viestiä.

Puhelimella tavoittaa parhaiten ja saa viestinsä perille.

Sitäpaitsi puhelimella asiat hoituvat nopeammin kuin sähköpostilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei PUHELINmyyjä,

Ethän sitten loukkaannu, kun lyön sinulle luurin korvaan ja estän sinut, koska terrorisoit minua turhilla puheluillasi.

Voi kun saataisiin laki, joka kieltäisi puhelinmyynnin täysin!

Vierailija
4/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei PUHELINmyyjä,

Ethän sitten loukkaannu, kun lyön sinulle luurin korvaan ja estän sinut, koska terrorisoit minua turhilla puheluillasi.

Voi kun saataisiin laki, joka kieltäisi puhelinmyynnin täysin!

Miksi loukkaantuisin? Pääsen vain helpommalla, kun minun ei tarvitse turhaan soitella sinulle. Luurin korvaan lyöminen on palvelus. Suosittelen kaikkia tekemään niin, jos ei ole aikomustakaan tilata mitään. Ei sitä myyntipuhetta ole hauskaa lukea turhan takia. 

Vierailija
5/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu. 

Vierailija
6/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu. 

Öö, tehän soitatte jokaiselle asiakkaalle samat asiat...

Myykää niille ketkä haluavat, mutta jättäkää ne rauhaan, jotka sanovat, etteivät halua myyntipuheluita!!! Ja ei, me ei osteta tai olla kiinnostuneita vuoden tai kahdenkaan päästä. Piste.

Vierailija
7/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska myyntiä ja painostusta on paljon helpompi tehdä puhelimessa.

Vierailija
8/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, tehän soitatte jokaiselle asiakkaalle samat asiat...

Myykää niille ketkä haluavat, mutta jättäkää ne rauhaan, jotka sanovat, etteivät halua myyntipuheluita!!! Ja ei, me ei osteta tai olla kiinnostuneita vuoden tai kahdenkaan päästä. Piste.

Ei ole minun päätäntävallassani, kenelle soitan ja kenelle en. Turhaan siis minulle tai muillekaan myyjille kiukuttelet. Jos et osta, sanot asiallisesti kiitos ei ja laitat puhelun poikki. Helppoa ja yksinkertaista. 

Vierailija
9/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin työelämässä puhelimella soittelu pitäisi kieltää kokonaan. Asiat hoituvat sähköpostilla ja jää aina jälki, mitä on sovittu.

Vierailija
10/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina löytänyt asiat itse jos jotain olen tarvinnut, en osta mitään jota joku koittaa myydä ilman että olen kysynyt ensin itse. Vastikkeetonta rahaa on harva tarjonnut.

Vierailija
11/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska myyntiä ja painostusta on paljon helpompi tehdä puhelimessa.

Tämä. Suurin osa on liian kilttejä katkaistakseen puhelun alkuunsa ja näin ollen helpommin manipuloitavissa ostamaan. Sähköpostin voi tuollainen tossukkakin vain klikata roskiin. 

Vierailija
12/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tänne meille kaikille joku yhteinen sähköpostiosoite johon voivat postittaa mainoksia.

Yläpeukuta jos hyvä idea!

Vierailija
13/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kylläkään aloituksessa ollut kysymys mistään tavanomaisista puhelinmyyjistä.

Vaan ihan muusta.

Mutta kummasti ap:lla riitti aikaa valittaa asiasta Vauva-palstalle, vaikka muka niin kiire duunissa, ettei ehdi vastata yhteistyökumppaneiden puheluihin.

Vierailija
14/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa tutustua tietokoneen toimintoihin copy ja paste ja sähköpostissa sellainen kuin piilokopio. 

Vierailija
15/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina löytänyt asiat itse jos jotain olen tarvinnut, en osta mitään jota joku koittaa myydä ilman että olen kysynyt ensin itse. Vastikkeetonta rahaa on harva tarjonnut.

Kun olet noin taitava, ei luulisi olevan temppu eikä mikään lopettaa myyntipuhelua alkuunsa ja pistää numeroa estoon. 

Vierailija
16/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa tutustua tietokoneen toimintoihin copy ja paste ja sähköpostissa sellainen kuin piilokopio. 

Millä tavalla copy paste tai piilokopio nopeuttaa vastauksen saamista?

Vierailija
17/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitan mielummin ja nopeammin Vauva -palstalle, kuin vastaan ja kuuntelen sitä paskaa 10-15 minuuttia, ja sitähän joutuu kuuntelemaan. Näin B2B-maailmassa ei lyödä luureja toisen korvaan. 

Ymmärrän kuluttajapuolella ettei sähköpostit välttämättä mene perille, mutta kyllä näin yrityksen edustajana lukisin tarjoukset sähköpostista.

Stanan ärsyttävää.

Vierailija
18/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liikuntarajoitteesena puheimeen turhaa vastaaminen on erityisen ikävää.

Vierailija
19/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa.

Vierailija
20/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valitan mielummin ja nopeammin Vauva -palstalle, kuin vastaan ja kuuntelen sitä paskaa 10-15 minuuttia, ja sitähän joutuu kuuntelemaan. Näin B2B-maailmassa ei lyödä luureja toisen korvaan. 

Ymmärrän kuluttajapuolella ettei sähköpostit välttämättä mene perille, mutta kyllä näin yrityksen edustajana lukisin tarjoukset sähköpostista.

Stanan ärsyttävää.

Vaihda työpaikkaa niin helpottaa. Esim. siivoojalle tuskin soitellaan kaupittelupuheluita työajalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän