Hei myyjä, voisitko mieluummin laittaa spostia kuin soittaa!
Hlvetin rasittavaa, kiire töissä ja joka toisen yhteistyökumppanin etc. etc. myyjät soittelevat ja kyselevät kaikenlaista. En enää edes vastaa! Miksei voi laittaa postilla asiaa!
Kommentit (35)
Siksi kun koskaan ei voi olla varma, viitsiikö s-postin saaja edes lukea viestiä.
Puhelimella tavoittaa parhaiten ja saa viestinsä perille.
Sitäpaitsi puhelimella asiat hoituvat nopeammin kuin sähköpostilla.
Hei PUHELINmyyjä,
Ethän sitten loukkaannu, kun lyön sinulle luurin korvaan ja estän sinut, koska terrorisoit minua turhilla puheluillasi.
Voi kun saataisiin laki, joka kieltäisi puhelinmyynnin täysin!
Vierailija kirjoitti:
Hei PUHELINmyyjä,
Ethän sitten loukkaannu, kun lyön sinulle luurin korvaan ja estän sinut, koska terrorisoit minua turhilla puheluillasi.
Voi kun saataisiin laki, joka kieltäisi puhelinmyynnin täysin!
Miksi loukkaantuisin? Pääsen vain helpommalla, kun minun ei tarvitse turhaan soitella sinulle. Luurin korvaan lyöminen on palvelus. Suosittelen kaikkia tekemään niin, jos ei ole aikomustakaan tilata mitään. Ei sitä myyntipuhetta ole hauskaa lukea turhan takia.
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Vierailija kirjoitti:
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Öö, tehän soitatte jokaiselle asiakkaalle samat asiat...
Myykää niille ketkä haluavat, mutta jättäkää ne rauhaan, jotka sanovat, etteivät halua myyntipuheluita!!! Ja ei, me ei osteta tai olla kiinnostuneita vuoden tai kahdenkaan päästä. Piste.
Koska myyntiä ja painostusta on paljon helpompi tehdä puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Öö, tehän soitatte jokaiselle asiakkaalle samat asiat...
Myykää niille ketkä haluavat, mutta jättäkää ne rauhaan, jotka sanovat, etteivät halua myyntipuheluita!!! Ja ei, me ei osteta tai olla kiinnostuneita vuoden tai kahdenkaan päästä. Piste.
Ei ole minun päätäntävallassani, kenelle soitan ja kenelle en. Turhaan siis minulle tai muillekaan myyjille kiukuttelet. Jos et osta, sanot asiallisesti kiitos ei ja laitat puhelun poikki. Helppoa ja yksinkertaista.
Ainakin työelämässä puhelimella soittelu pitäisi kieltää kokonaan. Asiat hoituvat sähköpostilla ja jää aina jälki, mitä on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Olen aina löytänyt asiat itse jos jotain olen tarvinnut, en osta mitään jota joku koittaa myydä ilman että olen kysynyt ensin itse. Vastikkeetonta rahaa on harva tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Koska myyntiä ja painostusta on paljon helpompi tehdä puhelimessa.
Tämä. Suurin osa on liian kilttejä katkaistakseen puhelun alkuunsa ja näin ollen helpommin manipuloitavissa ostamaan. Sähköpostin voi tuollainen tossukkakin vain klikata roskiin.
Laitetaan tänne meille kaikille joku yhteinen sähköpostiosoite johon voivat postittaa mainoksia.
Yläpeukuta jos hyvä idea!
Nyt ei kylläkään aloituksessa ollut kysymys mistään tavanomaisista puhelinmyyjistä.
Vaan ihan muusta.
Mutta kummasti ap:lla riitti aikaa valittaa asiasta Vauva-palstalle, vaikka muka niin kiire duunissa, ettei ehdi vastata yhteistyökumppaneiden puheluihin.
Vierailija kirjoitti:
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Sinun kannattaa tutustua tietokoneen toimintoihin copy ja paste ja sähköpostissa sellainen kuin piilokopio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Olen aina löytänyt asiat itse jos jotain olen tarvinnut, en osta mitään jota joku koittaa myydä ilman että olen kysynyt ensin itse. Vastikkeetonta rahaa on harva tarjonnut.
Kun olet noin taitava, ei luulisi olevan temppu eikä mikään lopettaa myyntipuhelua alkuunsa ja pistää numeroa estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan soitettua vähintään kymmenen puhelua siinä ajassa kun kirjoitan sähköpostin, odotan mahdollisesti ehkä joskus tulevaa vastaustasi, kirjoitan uuden postin ja taas odotan jne. Soittaminen on yksinkertaisesti paljon helpompi tapa hoitaa asioita kuin sähköpostittelu.
Sinun kannattaa tutustua tietokoneen toimintoihin copy ja paste ja sähköpostissa sellainen kuin piilokopio.
Millä tavalla copy paste tai piilokopio nopeuttaa vastauksen saamista?
Kyllä valitan mielummin ja nopeammin Vauva -palstalle, kuin vastaan ja kuuntelen sitä paskaa 10-15 minuuttia, ja sitähän joutuu kuuntelemaan. Näin B2B-maailmassa ei lyödä luureja toisen korvaan.
Ymmärrän kuluttajapuolella ettei sähköpostit välttämättä mene perille, mutta kyllä näin yrityksen edustajana lukisin tarjoukset sähköpostista.
Stanan ärsyttävää.
Minulle liikuntarajoitteesena puheimeen turhaa vastaaminen on erityisen ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valitan mielummin ja nopeammin Vauva -palstalle, kuin vastaan ja kuuntelen sitä paskaa 10-15 minuuttia, ja sitähän joutuu kuuntelemaan. Näin B2B-maailmassa ei lyödä luureja toisen korvaan.
Ymmärrän kuluttajapuolella ettei sähköpostit välttämättä mene perille, mutta kyllä näin yrityksen edustajana lukisin tarjoukset sähköpostista.
Stanan ärsyttävää.
Vaihda työpaikkaa niin helpottaa. Esim. siivoojalle tuskin soitellaan kaupittelupuheluita työajalla.
En voi, koska olen PUHELINmyyjä :D