Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkasin noi Ratian pyyhkeet räteiksi,

Vierailija
12.09.2013 |

niillä on hyvä pestä jäteastiat ja vessan lattiat. Nyt onkin rättejä riittämiin, kun n. kuukausi sitten jouduin tuhoamaan Marimekon pyyhkeet. Silloin hermostuin eniten Marimekon kommenteista, ettei kuosien yhtäläisyyksien vertailu johda jatkotoimiin.

Ratian suunnittelemat aterimet ja kynttilälyhdyt vien hyväntekeväisyyskirpparille. Ei enää mitään Ratian taiteilemaa tähän taloon!  Näinköhän Risto-Matti tyytyväisenä myhäilisi, jos joku sotkisi jotain hänen originaalisuunnitelmiaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristomatti ystäväni, Ristomatti. :)

Vierailija
2/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ristomattipa tietenkin, hups, olin niin tuohtuneessa tilassa, että kirjoittelinkin jo mitä sattuu! Että voi yksi naishenkilö, tai sen tekemiset ja sanomiset ärsyttää noin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Anun tekemiset talossa liittyy Ristomatin pyyhkeisiin? Tätä mä en nyt hiffaa, mut sä varmaan kohta kerrot mulle. 

Vierailija
4/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihan mielenkiintoista käyttäytymistä varsinkin kun R-M on haastattelussa erikseen tuominnut vaimonsa tekemiset. Mutta miten vaan:)

Vierailija
5/12 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto-Matti kyllä jo tuomitsi Anun töhräilyt. Musta tuntuu että Anu on vain kana joka ei snaijannut, että Andy pakersi maalaustaan viisi tuntia. Risto-Matti ei voi katsoa koko ajan Anun perään. Anu tekee mitä tahtoo Risto-Matin selän takana kuten tekee myös Virossa. Anulla on rakastajia sekä Risto-Matti :D

Vierailija
6/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyötyä, kun olet ne jo maksanut, etkä saa niistä rahojas takaisin, vaikka Ristomatin vaimo kuinka törttöilis talossa.

Vierailija
7/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat naimisissa paperilla, mutta kummallakin on oma elämä. Anun tekemiset ei liity mitenkään Ristomattiin. Jos sun miehesi lyö mua niin haastan sut oikeuteen. Olet kyllä todella tyhmä ihminen. Edelleen ostan Ratian tuotteita ja Marimekko on niin ihana.

Vierailija
8/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Anun taulu-töhrimisen jälkeen mä ymmärrän, miksi hänen taiteilija-miehensä asuu eri maassa kuin Anu itse.

Vierailija
9/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastataan nyt uteliaille vastauksia sitten: 8:lle: Jos miehesi lyö mua, en mä haasta sua oikeuteen, vaan lyön tietysti miestäsi takaisin, jos vain uskallan. Jos en uskalla, soitan kytät. 7:lle: en kai mä niistä ole mitään (tietenkään!) maksanut. Ja 4:lle: mulla ei ole ollut aiemmin sen enempää negatiivista kuin positiivistakaan mielikuvaa Ratian tuotteista (tai aiemmin Marimekosta). En pukisi päälleni paitaa, jossa lukisi (luettavissa olevalla fontilla) jotain Cuccia tai Guessia tai jotain muuta, koska en haluaisi että joku luulisi minun pitävän tuotemerkeistään. Nythän mä myisin itseni, jos käyttäisin jotain Ratian tuotetta, vaikka tyyppi on naimisissa tuollaisen ihmisen kanssa. Se, missä tilassa niiden avioliitto taas on, ei ole millään lailla minun asiani.

Marimekon kankaiden esilläpito taas selkeästi osoittaisi minulle tekopyhyyttä (Isolan kuoseja ei saa plagioida, Isolan tytär saa plagioida muiden kuoseja).

Jos taas jollain tutullani on talo täynnä edellämainittuja tavaroita, ei taas kuulu mulle eikä hämää mua millään lailla. Mutta kiva jos näinkin pieni aihe aiheuttaa sydämentykytyksiä..

Vierailija
10/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin perusteltua ja järkevää toimintaa.

itse osallistun tuho-operaatioon sillä että hautaan rmr-hopeakoruni syvään hautaan ja luotan siihen että ihmiset vuosisatojen päästä löytävät ne ja tuhoavat ne. uskon, että tieto syyskuun kahdennentoista vastaisen yön tuhoteoista on kulkenut sukupolvelta toiselle ja ilahtuvat löytäessään rmr-esineitä tuhottavaksi vielä satojen vuosien päästä.

miksi vain itsekkäästi tuhota tässä ja nyt kun voi siirtää ilon tuleville sukupolvillekin?

Vierailija
11/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on edelleen tupa täynnä ratian raitaa, ah ihanaa! 

Vierailija
12/12 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, läppähän tämä oli! On vaan välillä hetkittäin niin sairaaaaaan tylsää! Relatkaa nyt jo,

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme