Oletko oksentanut yli 30-vuotiaana kännissä?
Kommentit (39)
Nyt 26-vuotiaana oksennan lähestulkoon aina juotuani jotain (eli kolmen oluen jälkeen tms), joten arvelen oksentavani myös vanhempana :P
En ole, ei tapahdu mulle. Tunnen rajani.
Yritin etsiä tuosta aloituskysymyksestä jotain kompaa, mutta ei, kai se sitten on tosissaan kysytty.
Olen tottakai, muutaman kerran. Mutta pääsääntöisesti oksennan vasta krapulassa, saattaa mennä pari tuntia niin, että on kätevämpää vaan maata vessan lattialla. Sängystä on niin vaivalloista rymytä kiireellä vessaan. Näin se on, mitä enemmän ikää, sitä kamalampi krapula - vaikkei jaksa edes koko yötä enää hillua. Ja hyvä viinapääkin on enää muisto vain.
Olen. Ja olen niin kyllästynyt alkoholiin, että olen päättänyt lopettaa kokonaan. Mulla on kaksi pientä lasta, ja kesällä olin tuhdissa kännissä kerran viikossa. Tulin vasta aamulla kotiin. Ajanhukkaa, kaikki kärsii. En osaa ottaa kohtuudella, joten siksi en halua ottaa enää ollenkaan.
En ole oksentanut koskaan enkä etenkään 30 vuotispäivän jälkeen, koska sitä ei ole vielä vietetty :-)
Tyhmää ottaa niin paljon, että tulee olo, vähempikin riittää!
en... en ole ollut muutenkaan kännissä täytettyäni 30 :O
Olen, koska aviomieheni tunki ison kyrpänsä suuhuni niin syvälle, että tuli oksupoksut. Pesemätön oli.
Olen. En tykkää olla humalassa, mutta runsaat menkat+liian vähäinen syöminen 1 vrk aikana+väsymys+karonkka+kaveri joka täyttää lasia koko ajan=ei-toivottu känni ja paha olo.
Tietenkin, se on nautinnollista. Silloin tuntee antavansa itsestään jotain. :)
En ole ollut kännissä kuin kolme kertaa elämäni aikana, olin silloin 22-24-vuotias, kerran/vuosi. Yhden kerran oksentanut, tai krapulassa siis oksensin. Ikää on reilusti yli 30.
Kumppani kyllä, minä en. Tiukkaa kyllä tekee - viimeksi 29- vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:32"]
[/quote]
Kyllä ja monesti, joskus tulee molemmista sieraimistakin oikein paineella :) Alkoholi ei oikein sovi mulle muttakun se on niin hyvää :)
Alkoholin takia en ole oksentanut kuin pari kertaa joskus 14 vuotiaana, 30 vuotta täytettyäni vain koko perheen yli jyränneen vatsataudin takia.
En kännissä, mutta krapulassa kyllä. Tosin nämä kerrat olleet jotain hormonihäiriöitä, koska olin edellisenä iltana juonut kolme lasia viiniä... Muulloin ei ole tullut mitään oireita tuosta määrästä.
Lähes joka viikonloppu on tullut oksennettua ainakin krapulassa kolmenkympin jälkeen. Kännissä en ole tainnut oksentaa koskaan, vain krapulassa.
En ole oksentanut mistään syystä yli 30-vuotiaana. Kännissä olen oksentanut vain kaksi kertaa, molemmat kerrat alle 20-vuotiaana. Krapulassa en ole oksentanut ikinä. En ole absolutisti, en vain ole koskaan ollut herkkä oksentelemaan.
Olen muutaman kerran. Ekalla kerralla vatsa ei jostain syystä tykännyt punkusta yhtään (jolla siis vedin kännit) ja toisella kertaa se johtui raskaudesta. Joskaan en tiennyt olevani raskaana mutta myöhemmin paljastui että meneillään oli suunnilleen rv 3.