Miten voisin päästä jonkun 55+ bi-naisen kakkosnaiseksi?
Haluaisin rakkaussuhteeseen jonkun melko kokemattoman ja fyysisesti viehättävän sekä muuten kiinnostavan itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa. En usko, että sellaisia on vapaana, joten haluaisin päästä kakkosnaiseksi. Miten se onnistuisi?
Kommentit (12)
Olen varma siitä, että jos Tinderissä tai nettideittipalstalla lähestyisin jtn kypsempää bi-naista, niin hän olisi kokenut, tatuoitu ja jotenkin "likainen" sekä moraaliton tapaus. Haluaisin sellaisen puhtoisen ja kokemattoman, hyvin feminiinisen näköisen ja raikkaan naisen rakkaakseni. Löytyykö mainitsemistani paikoista kunnon naisiakin?
Ei löydy, ellet edes yritä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy, ellet edes yritä löytää.
Juuri sitä selvittelen, mitä kautta löytäisin. 🙂Kalenterissani olisi sopivasti tilaa juuri sellaiselle romanttiselle suhteelle, jossa saisin olla se kolmas pyörä (naisen aviopuolison luvalla toki).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen varma siitä, että jos Tinderissä tai nettideittipalstalla lähestyisin jtn kypsempää bi-naista, niin hän olisi kokenut, tatuoitu ja jotenkin "likainen" sekä moraaliton tapaus. Haluaisin sellaisen puhtoisen ja kokemattoman, hyvin feminiinisen näköisen ja raikkaan naisen rakkaakseni. Löytyykö mainitsemistani paikoista kunnon naisiakin?
Löytyyhän meitä kunnon naisia, mutta en kyllä voisi edes kuvitella kiinnostuvani sinun kaltaisesta henkilöstä, joka haukkuu muita ”likaisiksi ja moraalittomiksi”. Sinusta on kunnollisuus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän meitä kunnon naisia, mutta en kyllä voisi edes kuvitella kiinnostuvani sinun kaltaisesta henkilöstä, joka haukkuu muita ”likaisiksi ja moraalittomiksi”. Sinusta on kunnollisuus kaukana.
Tarkoitan sitä, että ei kiinnosta erittäin kokeneet (paljon aikaisempia kumppaneita tai irtosuhteita), alkoholista tai päihteistä kiinnostuneet tai tatuoidut naiset ym. Olen itsekin ns. "kiltti nainen" nimittäin. Saattaisin pyörtää mielipiteeni käytännössä, mutta minulla on vain tietty mielikuva unelmakumppanistani.
Mieluiten maksimissaan 3-4 aiempaa kumppania olisi vielä ok.
Tatuoidut ja tupakoivat olutsiepot ilmeisesti sitten alapeukuttavat?
Minä voin larpata 55+ bi-naista
T mies 37v
Vaimoni on näyttävä, kiltti, kokematon bi-curious ja haluaisin tukea häntä tässä toiveessa. Hänellä ei ole mainitsemiasi ei-toivottuja ominaisuuksia. Ulkonäöltään vähän kuin Baba Lybeck-Annie Lennox-Marie Fredriksson akselilta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on näyttävä, kiltti, kokematon bi-curious ja haluaisin tukea häntä tässä toiveessa. Hänellä ei ole mainitsemiasi ei-toivottuja ominaisuuksia. Ulkonäöltään vähän kuin Baba Lybeck-Annie Lennox-Marie Fredriksson akselilta.
Kuulostaa ihastuttavalta. 😍 Kyseiset mainitsemasi julkkisnaiset ovat myös hyvin kauniita.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihastuttavalta. 😍 Kyseiset mainitsemasi julkkisnaiset ovat myös hyvin kauniita.
T. Ap
It`s up to you now ; )
Up
Olisiko ideoita?