Pukeutuminen risteilylle
miten yleensä pukeudutte risteilylle? Ruotsinlaivalle ollaan menossa ja vaatteita mietitään...
Kommentit (13)
Ei siellä nykyään enää kukaan pukeudu mitenkään erityisesti. Jos meet yökerhoon jossain kimaltavassa bileasussa, vaikutat tyrkyltä. Laittaisin ihan mitä vaan tavallista vaatetta. Verkkareissa en lähde koskaan muuta kuin urheilemaan, mutta farkut, hameet, suorat housut, mekot... kaikki käy.
Farkkuihin ja mukavaan paitaan on kiva pukeutua. Vaihtovaatteet kannattaa ottaa mukaan, kun siellä on kaikenlaisia idiootteja. Miksi risteilylle pitäisi erityisesti pukeutua, jos ei ole metsästysretkellä?
Koska en osaa päättää mitä vaatteita haluan pukeudun yleensä farkkuihin ja toppiin kun mennään, ja laukkuun pakkaan mukaan pari pitkähihaista, muutama toppi, varahousut, hameen ja mekon niin valinnanvaraa löytyy =D
EIkä sitä myöskään tiedä että onnistuuko joku kaatamaan paukut sun syliin jne.....
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:10"]
Koska en osaa päättää mitä vaatteita haluan pukeudun yleensä farkkuihin ja toppiin kun mennään, ja laukkuun pakkaan mukaan pari pitkähihaista, muutama toppi, varahousut, hameen ja mekon niin valinnanvaraa löytyy =D
[/quote]
hehee oon ihan samanlainen :D t.ap
Mä menen työn takia Ruotsiin usein, ja risteilypukeutumisen trendi taitaa olla: Mitä vähemmän, sen parempi. Ja sen vähän pitää kiiltää. Tukka joko ihan vaalea tai sysimusta. Huonokuntoinen jokatapauksessa.
Sitten joku tulee farkuissa ja kivassa topissa vastaan, niin erottuu taatusti edukseen.
Olen menossa mieheni ja hänen kaverinsa kanssa 23H risteilylle, olen siis ollut laivalla aiemmin monia kertoja mutta silloin olen ollut tyttökavereiden kanssa huolettomasti reissussa. Nyt ensimmäistä kertaa mietin että vaikutanko kanssaristeilijöiden silmissä siltä että olisin jotenkin olevinani, jos laitan pitkän, vartalonmyötäisen mekon joka kyllä paljastaa rintaväliä jonkin verran, mutta muuten on pituudeltaan polven kohdalle ja hihat puoleen väliin käsiä. Mekko on kaunis, ostin sen Mangosta joskus mutta en ole keksinyt sille vielä käyttöä kun mietin että annanko itsestäni huonon kuvan pukemalla sen esim. laivalle.
Eihän tällaisia tarvitse miettiä mutta nuori kun olen ja täälläkin saa aina kuulla millaisia hutsuja siellä laivalla on sekä miten suomalaisia saa hävetä, niin alkaa väkisin miettiä että mitä sitä päälleen panisi...
Tärkeintä oikeastaan on että vaatteet jostka laittaa kestää pestä 90°C. Alemmalla lämmöllä se laivamähnä ei tule vaateista lähtemään.
Puen ylleni vaatteet jotka ovat ehjät ja puhtaat. Enempää en päätäni mokomalla asialla rasita. Varmuuden vuoksi nakkaan kassiin ehjät ja puhtaat vaihtovaatteet, jos vaikka kaatuu kahvit tai jotain muuta syliin.