Laukeeko se homo koskaan jota pannaan pakoputkeen?
Kommentit (31)
Hei, minä saa orgasmin naidessa miehen kans, ihana tyydytys edestä naidessa. Btm 71v.
siis mitääää? Kyllä mä ainakin laukean, kun mua laitetaan pakoputkeen, eikun höpinää tötteröön. Se tuntuu niin hyvältä, että kymmeneeen! Ei huonoooo!!!
Vierailija kirjoitti:
siis mitääää? Kyllä mä ainakin laukean, kun mua laitetaan pakoputkeen, eikun höpinää tötteröön. Se tuntuu niin hyvältä, että kymmeneeen! Ei huonoooo!!!
Uotisen mega lerssi jormako se siellä huhuilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uotisen mega lerssi jormako se siellä huhuilee?
No vielä vähän aikaan kerkiän, sitten alkaa tanssii tähtien kanssa! KYMMENEEEEEEEEEEEEN!!!!
Homo tuijottaa anaalissa liikkuvaa paskaista kulliaan ja laukeaa silmät kierossa. On ihan sairasta meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Homo tuijottaa anaalissa liikkuvaa paskaista kulliaan ja laukeaa silmät kierossa. On ihan sairasta meininkiä.
Kokemusta siis on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa sitä saa lukea
Mää ole ku klavul päähä lyäty! Mää tule seksipalstal jota inhho ja avaa ihan omast tahrost persepanoketju jota inhho kans ja eiks vaa siä puhuta perspanost!
Mä inhho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Nils laukesi, ribulit lensi Göranin sykkivälle kalulle ja vatsalle rinnalle reisille seinään lakanoille sekä välioveen.
😂😂
On se kaunista
Vierailija kirjoitti:
Eiks täällä ole aika monta hetero anaaliketjua?Ymmärrän jos miespari käyttää peräputkea koska ainoa reikä. Mutta en ymmärrä miksi mukamas ns heteromiehet panee akkojaan perseeseen kun on se pillukin olemassa.
Takaanta niin sama onko miehen vai nainen alla.
Luulenpa että nämä ns heteromiehet ovat kaappihomoja
Aika erikoista jos homoseksuaalisesti suuntautunut mies ei laukea anaalipenetraatiossa. Esimerkiksi itse saan vain yhden emätinorgasmin panemalla, mutta helposti useamman orgasmin anaaliyhdynnässä. N31
Tulin liukasta liukkaammaksi kun luin tämän.
N.