Laukeeko se homo koskaan jota pannaan pakoputkeen?
Kommentit (58)
Hei, minä saa orgasmin naidessa miehen kans, ihana tyydytys edestä naidessa. Btm 71v.
siis mitääää? Kyllä mä ainakin laukean, kun mua laitetaan pakoputkeen, eikun höpinää tötteröön. Se tuntuu niin hyvältä, että kymmeneeen! Ei huonoooo!!!
Vierailija kirjoitti:
siis mitääää? Kyllä mä ainakin laukean, kun mua laitetaan pakoputkeen, eikun höpinää tötteröön. Se tuntuu niin hyvältä, että kymmeneeen! Ei huonoooo!!!
Uotisen mega lerssi jormako se siellä huhuilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uotisen mega lerssi jormako se siellä huhuilee?
No vielä vähän aikaan kerkiän, sitten alkaa tanssii tähtien kanssa! KYMMENEEEEEEEEEEEEN!!!!
Homo tuijottaa anaalissa liikkuvaa paskaista kulliaan ja laukeaa silmät kierossa. On ihan sairasta meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Homo tuijottaa anaalissa liikkuvaa paskaista kulliaan ja laukeaa silmät kierossa. On ihan sairasta meininkiä.
Kokemusta siis on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa sitä saa lukea
Mää ole ku klavul päähä lyäty! Mää tule seksipalstal jota inhho ja avaa ihan omast tahrost persepanoketju jota inhho kans ja eiks vaa siä puhuta perspanost!
Mä inhho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Nils laukesi, ribulit lensi Göranin sykkivälle kalulle ja vatsalle rinnalle reisille seinään lakanoille sekä välioveen.
😂😂
On se kaunista
Vierailija kirjoitti:
Eiks täällä ole aika monta hetero anaaliketjua?Ymmärrän jos miespari käyttää peräputkea koska ainoa reikä. Mutta en ymmärrä miksi mukamas ns heteromiehet panee akkojaan perseeseen kun on se pillukin olemassa.
Takaanta niin sama onko miehen vai nainen alla.
Luulenpa että nämä ns heteromiehet ovat kaappihomoja
Aika erikoista jos homoseksuaalisesti suuntautunut mies ei laukea anaalipenetraatiossa. Esimerkiksi itse saan vain yhden emätinorgasmin panemalla, mutta helposti useamman orgasmin anaaliyhdynnässä. N31
Hyvin laukee, kun yksi panee pakoputkeen, ja toinen imee kampiakselia samaan aikaan. Samaan aikaan kun pakoputki täyttyy vellistä, lentää toiset vellit imevän kurkusta alas
Tiesittekö, että orivarsa saa aina erektion, kun sitä pannaan perseeseen?
On kiihottavaa katsella, kun sen pitkä kulli heiluu panon tahdissa ja se saattaa jopa saada siemensyöksyn pelkästään sitä perseeseen panemalla, etenkin jos useampi poika panee vuorotellen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa sitä saa lukea
Mää ole ku klavul päähä lyäty! Mää tule seksipalstal jota inhho ja avaa ihan omast tahrost persepanoketju jota inhho kans ja eiks vaa siä puhuta perspanost!
Mä inhho!
Sää olekki lukenu vaa vaivaissi Turun Sanomi!
Vierailija kirjoitti:
On kiihottavaa katsella, kun sen pitkä kulli heiluu panon tahdissa ja se saattaa jopa saada siemensyöksyn pelkästään sitä perseeseen panemalla, etenkin jos useampi poika panee vuorotellen!
Tiedoksi niille, jotka eivät ehkä asiaa tunne: Tuohan on erään hevostehoitoon erikoistuneen vähemmistömme nuorison perinneurheilulaji!
Pannaan lippalakki heinäpaalin päälle nurinpäin ja ensimmäinen kilpailija heittää siihen vitosen ennen suoritustaan. Sitten toinen poika heittää lakkiin toisen vitosen ja panee varsaa ja näin jatketaan, kunnes varsalta lentää mällit. Se pojista, joka oli tuolloin vuorossa saa rahat!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan perussuomalaisuuden ytimessä toiset vierailee sikaloissa ja toiset talleilla (mc tai hevos).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi niille, jotka eivät ehkä asiaa tunne: Tuohan on erään hevostehoitoon erikoistuneen vähemmistömme nuorison perinneurheilulaji!
Pannaan lippalakki heinäpaalin päälle nurinpäin ja ensimmäinen kilpailija heittää siihen vitosen ennen suoritustaan. Sitten toinen poika heittää lakkiin toisen vitosen ja panee varsaa ja näin jatketaan, kunnes varsalta lentää mällit. Se pojista, joka oli tuolloin vuorossa saa rahat!
No jos kerran orivarsa laukeaa persepanolla, niin kaiketi sitten homokin. Eturauhasen hieronnastahan tuossa teknisesti on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista jos homoseksuaalisesti suuntautunut mies ei laukea anaalipenetraatiossa. Esimerkiksi itse saan vain yhden emätinorgasmin panemalla, mutta helposti useamman orgasmin anaaliyhdynnässä. N31
Ehkä osa tekee sitä periaatteesta.
Tulin liukasta liukkaammaksi kun luin tämän.
N.