Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5:2 dietti: syötäviä mistä helppo laskea kalorit!!

Vierailija
12.09.2013 |

Listatkaapas mitä syötte paasto päivinä? Itse kaipailisin sellaisia joista on helppo laskea kalorit. Esim rahka,raejuusto,yksi banaani,1 porkkana,1 tomaatti,taikka joku selkeä,esim kuppikeitto,yksi valmisruoka (en usko osaavani laseka yhden kotiruoka annoksen kaloreita)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla:  1 muna, 70 kcal, päivällä porkkana, 30 kcal, ip raejuustopurkki 120 kcal, kaupungilla pikkuporkkanoita 30 kcal, kotona desi jugurttia 70 kcal, pari melonia ja yks maissikorppu. Vähän jäi vajaaksikin.

Vierailija
2/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pari melonia"...??? :D

Samoja minäkin, leipänä ryvita näkkäriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovenalla on niitä pikapuuropusseja, niissä on 130 kcal/pussi. Aamulla ja illalla olen sellaisen syönyt, päivällä salaatin jollain protskulla.

Vierailija
4/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, melonia :D - tarkoitin siis meloninviipaletta! En edes halua syödä mitään aterioita, ei se nyt ole paaston idea. Närpin pieniä juttuja ettei maha kurise ja et verensokeri on ok.

Vierailija
5/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pussia (100g) Apetit pakastemaissia 124 kcal

Rainbow pieni ananaspala 227g, n. 136kcal

Ryvita näkkileipä 10 g n. 31kcal

Vierailija
6/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysvaikutusten kannalta tässä dieetissä ei kannattaisi "närppiä pieniä juttuja", kun ideana on nimenomaan olla pitkiä aikoja syömättä. Mun syömisiä on listattu tuolla toisessa ketjussa, en jaksa laittaa uudestaan. Mutta keitot, puurot, rahkat, banaani on hyviä. Ja vihanneksia saa aika paljon syödä jos haluaa pureskella, esim. kurkkua.

Vierailija
7/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä en syö. Illalla kanafileitä ja runsaasti kesäkurpitsaa, kukkakaalia ja parsaa. Punnitsen nuo kaikki ja illalla saan siis ahtaa noita aika suuren annoksen. Ja ihan oikeaa paastoa (syömättömyttä) tulee väliin siis noin 30 tuntia.

Vierailija
8/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan ole syömättä sen 24h? Minä itse olen ja toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän