Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkuraskauden oireita(ko?)

Vierailija
12.09.2013 |

Tikutin ovis plussan 6.9. Siitä 9.pvä limakalvot muuttuivat todella kuiviksi. Siis todella. Tuntuu kuin tuntisin kohdun kaulan tuolla sisälläni. Häiritsee nukahtamista kun tuntuu kun pallon olisi työntänyt sisäänsä. Synnytyskanava myös turvonnut. Lämmöt koholla. Mittasin päivällä 37.1 kun yleensä 36.3-4. Kierto epätasainen 28-31 päivään. Minulla on 10mIU herkkiä testejä kaapissa. Antaisikohan ne jo haamun haamuja kun viikko kulunut oviksesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olis mahis olla raskaana, jos seksiä on harrastettu? Mutta en mä ainakaan vielä mitään testejä tekis :D

Vierailija
2/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli vaan kerran 4.8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lämpöjen pitääkin olla oviksen jälkeen koholla koko luteaalivaiheen ajan, putoavat sitten juri ennen kuukautisia, mikäli raskaus ei ole alkanut. Lämmöt pysyvät koholla, mikäli raskaus on alkanut.

Raskaus aiheuttaa estrogeenin lisääntynyttä eritystä, joka taas näkyy lisääntyneenä valkovuotona ja kosteina limakalvoina. Noilla oireilla veikkaisin, että et ole raskaana. Voit testata kun on 10 päivää oviksesta.

Vierailija
4/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä ollut viimeksi 4.8. ja sen jälkeen ilmeisesti menkat on tullut jo kerran? Mikäli näin on, suora vastaus on: et ole raskaana. Älä tuhlaa testejä.

Vierailija
5/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku siis yhdeksättä eli tätä kuuta. Anteeksi kirjoitusvirhe

Vierailija
6/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi tehdään, kun menkat myöhässä. Piste. Raskaus on mahdollinen. 

Vierailija
7/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ollut mitään valkovuotosupereritystä, kun tulin raskaaksi. Päinvastoin, limakalvot olivat niin kuivat, että seksi aiheutti nirhaumia ja oli epätavallisen tuskallista.

Vierailija
8/8 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusta odottavan aika on pitkä ;)