Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hirveä jos laitan 2-vuotiaan hoitoon?

Vierailija
17.07.2006 |

Siis kun olisi mahdollista olla kotona kunnes hän täyttää 3v. Tosin hän menisi hoitoon nyt elokuussa, ja täyttää 2v. vasta loppuvuodesta....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hirvi.

Vierailija
2/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestasi tulee varmasti ihan sekopää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisarus on 3v. hän joutuisi hoitoon myös.

Inhoan olla kotona! Ap

Vierailija
4/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi tehdä esim. osa-aikatyötä? Tai jos jäät kotiin, niin voisivatko lapset käydä kerhossa?

Vierailija
5/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto ei varsinaisesti soimaa, sillä olen kuitenkin voinut olla näin kauan kotona. Nyt sain unelmatyöpaikan, josta en voi kieltäytyä, koska se on ensimmäinen koulutusta vastaava paikka ja todella hyvä sellainen.

Lisäksi meillä on suuri asuntolaina ja tyttö näyttää kaipaavan jo kavereita.

Ja rehellisesti sanottuna, ei tämä kotona oleminen ole kovinkaan ihanaa. Tuntuu, että aivosoluja kuolee joka päivä.

Vierailija
6/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi opiskella nopeasti lähihoitajaksi että pääsee töihin, laskut ei maksa itse itseään

Ap

Vierailija
7/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt koko kotonaoloajan kursseja iltalukiossa ja saan niistä hyväksilukuja aika tavalla....

Voisimme myös ehkä sumplia miehen kanssa että tekisi työvuoroja sillä tavalla että voisi olla aamulla kotona ja minä koulussa, sitten tulisin kotiin ja mies töihin...

Kuulostaako pahalta? Tuntuu vähän pahalle kun olisi mahdollista olla kotona mutta olen niin kiittämätön ettei kiinnosta :(

Ap

Vierailija
8/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset päiväksi hoitoon, jotta näette joskus perheenäkin toisianne.

Vierailija
9/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sumpliminen on tosi raskasta. Meillä lapsi vaihdettu lennossa kaupungilla, kun toinen tulossa ja toinen menossa töihin. Pää meinaa hajota, jos toinen on minuutin myöhässä.

Nyt syksyllä poika menee hoitoon (ikää 1v.3kk) ja molemmat mennään töihin ja ihan hyvällä omallatunnolla tehdään kaikki tämä.

Oma äitini laittoi minut perhepäivähoitajalle, kun olin muutaman kuukauden, enkä ole hirveän häiriintynyt.

Opiskelemaan vain siitä, myöhemmin et kuitenkaan jaksa lähteä!

Vierailija
10/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siis uskallan lähteä. Kiitos avusta! :)

Ap

Vierailija
11/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinnittelin kotona, kunnes lapsi oli 2,5v ja se viimeinen puoli vuotta oli kyllä jälkikäteen ajateltuna silkkaa typeryyttä. Minä turhauduin ja lapsi turhautui. Minä yritin myös opiskella siinä sivussa, mutta kyllä se tosi rankkaa oli, kun mies oli paljon töissä kuitenkin. Varmasti on kaikille paras ratkaisu, että opiskelet itsellesi ammatin ja laitat lapset hoitoon. Eihän niitä siellä tarvi pitkää päivää pitää!

Ja vielä ihan tutkimustietoa, Keltikangas-Järvinen toteaa, että jos lapsi on saanut olla lähivanhempansa kanssa yhdessä toisen ikävuoden lopulle, on hänen psyykensä jo niin kehittynyt, ettei hoitoon meno enää siinä iässä aiheuta ongelmia myöhemmissä elämänvaiheissa. Eli et tee lapsellesi mitään vahinkoa, hienoa, että olet jaksanut hoitaa häntä kotona näin kauan.

Vierailija
12/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on vasta puoli vuotias ja lähden opiskelemaan. Enkä tunne itseöni hirveäksi!!!!!!!!!! tuttu on hoitajakin!

Vierailija
13/13 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vartenhan meillä on päivähoitojärjestelmä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi