Monet päällyshousut omistat?
Kun muutimme, siskoni päivitteli housujeni määrää. Minulla on n. 30 ns. päällyshousut, farkkuja, suoria housuja, bermudoja. En laske leggingsejä tähän. Siskollani on kuulema viidet! Minusta se on aika vähän.
Kommentit (18)
Parit. Mutta mekkoja ja hameita mulla on varmaan 200-300.
alle kymmenet. Viidet riittäisi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 14:30"]
[/quote]
eihän sun kotiin muuta mahdukaan kuin hameita ja mekkoja.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 14:30"]
[/quote]
Voi olisipa minullakin ;)
Rakastan kauniita mekkoja. Housuista en juuri välitä.
Minulla pelkästään farkkuja 8 kpl. Sitten muut päälle eli n. 40-50, riippuen vähän mitkä katsotaan housuiksi / shortseiksi.
farkkuja 2kpl, reisitaskuhousut eli kolmet. No lisäksi löytyy ulkoilu housuja 4kpl. Harrastus pöksyjä en laskenut.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 14:44"]
farkkuja 2kpl, reisitaskuhousut eli kolmet. No lisäksi löytyy ulkoilu housuja 4kpl. Harrastus pöksyjä en laskenut.
[/quote]
Eikö sinulla ole suoria, juhlavampia housuja ollenkaan? Tai kesähousuja?
Ei ole. Mutta hameita ja mekkoja löytyy paljon. -8-
Yhdet farkut.
Tuulipuvun housut.
Kahdet Mil-tecin BDU -housut.
Toppahousut.
Yhdet juhlavat mustat housut, joita voi käyttää missä vaan sukutilaisuuksissa (paitsi häissä kuulemma).
Toiset farkut pitäisi ostaa.
Mitä tekee esim yli 10 farkuilla? Mulla on kahdet hyvät farkut ja kahdet huonot, joita käytän pihahommissa tms. Vaikka mulla olis niitä enemmän, niin silti pitäisin aina niitä jotka minusta on parhaat jalassa.
Sitten on yhdet siistit suorat housut. Tuulihoutu ja toppahousut vielä erikseen. Mua ärsyttäsi ääriään myöten tursuileva vaatehuone ja vaattet joita en koskaan käytä
Periaatteeni on se, että kuukauden ajan (arkipäivinä) pitää pystyä kulkemaan eri vaatteissa. Housuja on sen mukaan. Tarkkaa lukua en tiedä.
Kahdet samanlaiset farkut. Nyt molemmat alkavat olla sen verran rikki, että ois varmaan pakko raahautua ostamaan uudet. Olen muuten nuori nainen, jos joku sitä epäilee.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:20"]
Periaatteeni on se, että kuukauden ajan (arkipäivinä) pitää pystyä kulkemaan eri vaatteissa. Housuja on sen mukaan. Tarkkaa lukua en tiedä.
[/quote]
Mulle riittää että viikon aikana eri vaatteet joka päivä. Mutta housut voi olla samat jos yläosa vaihtuu.
Mulla on yhdet farkut, yhdet pitkät urheiluhousut sekä yhdet toppahousut.
Trikooleggareita on ehkä neljät ja lisäksi urheilutrikoita kahdet. Sukkiksia (neulos) on kolmet, lisäksi kahdet nylonsukkikset.
Mutta mulla on muutenkin vähän vaatteita. Jos ihan kaikki, siis alusvaatteista ja sukista toppavaatteisiin asti, lasketaan yhteen, on minulla n.30kpl vaatteita.
Sulla on ap liikaa vaatteita. Eikö olekin usein niin, että et tiedä mitä laittaisit päällesi, selaat kaikki vaatteesi läpi ja lopulta päädyt niihin samoihin vaatteisiin mitä käytät aina? Kannattaa miettiä sitäkin kuinka paljon säästäisit jos et juoksisi joka ikisen muotioikun perässä (30kpl päällyshousuja kertoo ongelmasta).
Ei mitään hajua!
Varmaan kymmeniä, käytän pääasiassa housuja. Farkkuja, suoria housuja, bermudoja.
16 on väärässä, minä todellakin käytän niitä kaikkia vaihtelevasti. Tykkään vaatteista, en halua esiintyä aina samoissa rytkyissä. Toki vähemmälläkin tulisi toimeen, mutta kun on pysynyt jo neljännesvuosisadan suht samassa koossa, eikä osta huonoa laatua, vaatteita on päässyt karttumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:30"]
Mulla on yhdet farkut, yhdet pitkät urheiluhousut sekä yhdet toppahousut.
Trikooleggareita on ehkä neljät ja lisäksi urheilutrikoita kahdet. Sukkiksia (neulos) on kolmet, lisäksi kahdet nylonsukkikset.
Mutta mulla on muutenkin vähän vaatteita. Jos ihan kaikki, siis alusvaatteista ja sukista toppavaatteisiin asti, lasketaan yhteen, on minulla n.30kpl vaatteita.
Sulla on ap liikaa vaatteita. Eikö olekin usein niin, että et tiedä mitä laittaisit päällesi, selaat kaikki vaatteesi läpi ja lopulta päädyt niihin samoihin vaatteisiin mitä käytät aina? Kannattaa miettiä sitäkin kuinka paljon säästäisit jos et juoksisi joka ikisen muotioikun perässä (30kpl päällyshousuja kertoo ongelmasta).
[/quote]
Ei mielestäni ole ongelmaa, kun käytän ostoksiini tosi vähän rahaa. Ostin nytkin kauniit värifarkut (ulkomailta), maksoin 8 €! Muutenkin teen edullisia löytöjä. pidän myöskin vaihtevasti eri vaatteita, myöskin hameita. Miten automaattisesti liität tulaavaisuuden ja vaatteet yhteen? Mihin itse käytät rahasi?
Kolmet :) En laske tähän shortseja, kun niillä on niin lyhyt käyttöaika.