Voiko nyt jo leipoa taatelikakkua vai ihmetteleekö
naapurit.
Mun taatelikakkuun tulee myös kanelia, kardemummaa ja neilikkaa. Oikein joulumausteet.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne sen tietäis?
Tietämisen nyt vielä kestäisi, mutta herrajestas jos ne vielä ihmettelisi!
Laita siihen kyselyyn myös kohta, että voiko sitä kakkua jo syödäkin, vai tuleeko ihmettelyä. Ihmettely on pahasta ja todennäköisesti tulee vielä julki-ihmetellyksi av:llä myös. "Siis oikeesti, mun naapuri leipoi muina naisina taatelikakkua elokuussa!?!?!"
"Joulukakun" leipomiseen tähän aikaan tarvitaan lupa naapureilta ja presidentiltä.
Siis oikeesti!?! Mitä h*lvettiä se muille kuuluu mitä sinä leivot, tai yleensäkkin omassa kodissasi teet. Taas yksi sellainen joka miettii että mitä muut miettii.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne sen tietäis?
Katsos... ai kamala... koko rappukäytävä tuoksuu koulumausteilta, kun Lissu leipoo. Varmaankin kiellettyä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne sen tietäis?
Katsos... ai kamala... koko rappukäytävä tuoksuu koulumausteilta, kun Lissu leipoo. Varmaankin kiellettyä 😂
.. joulumausteilta 😁
Kyllä tulee varmasti kusipelti postiluukusta, jos kehtaa elokuussa käyttää joulumausteita!
Vastenmielistä kertakaikkiaan käyttää joulumausteita elokuussa!
Vierailija kirjoitti:
Täh? Isännöitsijältä lupa 😂
Taloyhtiön hallitus päättää sen seuraavassa kokouksessaan.
Minun porkkanakakkuohjeessa on myös kanelia, ja se tuoksuu kyllä paistettaessa. Onko nyt vaara, että teen laittoman kakun, ja saan varoituksen taloyhtiöltä. En ollut ajatellut asiaa ennen joulun kannalta. Onhan selvää, että joulujutut ovat laillisia vasta adventtiaikana.
Yksi vuosi tein juhannuksen aikoihin torttuja. Olinko 6kk myöhässä vai 6kk aikaisessa? Ei voi tietää, näitä elämän pikku mysteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Minun porkkanakakkuohjeessa on myös kanelia, ja se tuoksuu kyllä paistettaessa. Onko nyt vaara, että teen laittoman kakun, ja saan varoituksen taloyhtiöltä. En ollut ajatellut asiaa ennen joulun kannalta. Onhan selvää, että joulujutut ovat laillisia vasta adventtiaikana.
Ole huoleti. Kanelia laitetaan myös omenapiirakkaan.
Taatelikakku vielä menee mutta ei piparit.
Kyllä se on kuulkaa paras leipoo ihan sesongin mukaan. Muuten maustepoliisi mätkäsee kamalat sakot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kuulkaa paras leipoo ihan sesongin mukaan. Muuten maustepoliisi mätkäsee kamalat sakot.
Voi tulla jopa kakkua!
Voithan sinä tehdä kyselyn ensin, miten suhtautuisivat ja sitten sen mukaan päättäisit itsenäisesti, voiko jo leipoa taatelikakkua. Parempi ottaa varman päälle.